AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden Så bra at du ikke er inkontinent Anonymkode: cadc6...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden Akkurat det fixer du Med rett stimulians .............. Slapp av å nyyt DET M@ster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Master1 skrev (25 minutter siden): Akkurat det fixer du Med rett stimulians .............. Slapp av å nyyt DET M@ster. Nettopp ja. Takk for tips om å nyte å onanere. Det har jeg aldri gjort før.. Alltid stresset som faen. Tusen takk for hjelpen. Nå fikk jeg det til så klart. Tenk at det ikke var mer som skulle til.. 😂😈😂 Anonymkode: 6660a...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Damer som ikke kommer og/eller squirter er fordi de ikke blir pult bra nok. Så enkelt er det. Man kan gjerne si at så og så mange ikke klarer å få vaginal orgasme, men det er fordi så og så mange ikke blir pult bra nok. Anonymkode: f8b3c...8f9 Så sant.. Jeg får det kun sammen med andre kvinner. Anonymkode: b1c32...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå