AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Del Skrevet 16. januar Så bra at du ikke er inkontinent Anonymkode: cadc6...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar Akkurat det fixer du Med rett stimulians .............. Slapp av å nyyt DET M@ster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Del Skrevet 17. januar Master1 skrev (25 minutter siden): Akkurat det fixer du Med rett stimulians .............. Slapp av å nyyt DET M@ster. Nettopp ja. Takk for tips om å nyte å onanere. Det har jeg aldri gjort før.. Alltid stresset som faen. Tusen takk for hjelpen. Nå fikk jeg det til så klart. Tenk at det ikke var mer som skulle til.. 😂😈😂 Anonymkode: 6660a...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #24 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Damer som ikke kommer og/eller squirter er fordi de ikke blir pult bra nok. Så enkelt er det. Man kan gjerne si at så og så mange ikke klarer å få vaginal orgasme, men det er fordi så og så mange ikke blir pult bra nok. Anonymkode: f8b3c...8f9 Så sant.. Jeg får det kun sammen med andre kvinner. Anonymkode: b1c32...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #25 Del Skrevet 17. januar Jeg er i slutten av 30årene, aldri vært i nærheten av å squirte før. Med nye kjæresten pratet vi om det, jeg sa jeg aldri hadde gjort det før og ikke trodde jeg kunne. 2 uker etterpå, bang så skjedde det 😅 og nå som vi vet teknikken så får vi det til nesten hver gang Anonymkode: 074ca...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #26 Del Skrevet 17. januar Hvorfor i all verden er det så viktig å gjøre det? Dama spruter, og det er bare en begrensing for sexlivet, masse søl og ekstra vask av sengetøy og håndklær, og spontan sex blir håpløst når en vet at det blir masse sprut. En kjapp en på kjøkkenet blir plutselig til vask av gulvet etterpå.. Så hun skulle nok ønske hun slapp det Anonymkode: 130b0...6cc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #27 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Squirting er i ca alle tilfeller knyttet til orgasmer og bra sex så jo. Det er relevant. Anonymkode: f8b3c...8f9 Squirting er som oftes forekommende rett i forkant, under eller rett etter en orgasme. Det er ikke en orgasme i seg selv. Å squirte i seg selv kjennes knapt og gir ingen egen nytelse. Dette merker man svært lett når man squirter uten at det er i forbindelse med en orgasme. Anonymkode: bf26b...d42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #28 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 12.22): Damer som ikke kommer og/eller squirter er fordi de ikke blir pult bra nok. Så enkelt er det. Man kan gjerne si at så og så mange ikke klarer å få vaginal orgasme, men det er fordi så og så mange ikke blir pult bra nok. Anonymkode: f8b3c...8f9 Huff 🤣 Anonymkode: af3c1...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #29 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har du prøvd å tisse når du er kåt før? Er jo nesten ikke mulig 😅 Dessuten lukter det ingenting, ikke hvis man utsetter å bytte laken heller. Og heller ingen farge. På meg skjer det kun hvis jeg er veldig kåt. Mest som en pressfølelse, omtrent som den pressefølelsen man får når man føder (uten smerte selvsagt). Anonymkode: 8ec07...47e Strålende, fint om du kan legge inn link til dokumentasjon på hvor i kvinnekroppen denne væsken produseres og oppbevares da, samt link til dokumentasjon på at den ikke inneholder noe urin. Anonymkode: 1d7fc...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #30 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Squirting er som oftes forekommende rett i forkant, under eller rett etter en orgasme. Det er ikke en orgasme i seg selv. Å squirte i seg selv kjennes knapt og gir ingen egen nytelse. Dette merker man svært lett når man squirter uten at det er i forbindelse med en orgasme. Anonymkode: bf26b...d42 Mulig det ikke er en orgasme i seg selv, men jeg har squirta en gang og det var noe av det deiligste jeg har kjent i hele mitt liv. Besvimte nesten…har så sykt lyst å få det til igjen! Anonymkode: ddd21...040 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 17. januar #31 Del Skrevet 17. januar Det du beskriver, er en frustrasjon som bunner i en større myte om kvinnekroppen – en idé om at den er en maskin som bare trenger «riktig teknikk» for å fungere på en bestemt måte. Denne tankegangen er ikke bare feil, den er også skadelig. Din kropp er ikke et problem som skal løses, og seksualitet er ikke en sjekkliste der alle må oppnå de samme resultatene. At menn spesielt insisterer på at «alle kan» squirte, handler mer om deres behov for å mestre kvinners nytelse enn om en faktisk universell sannhet. Det de egentlig sier er: "Hvis du ikke får det til, er det du som gjør noe feil." Og det er bullshit. Du kjenner din egen kropp bedre enn noen andre. Du har utforsket, du har prøvd, du har erfart. Hvis squirting ikke skjer for deg, så er det fordi det ikke er en del av din fysiologi – ikke fordi du ikke har knekt en kode. Seksualitet handler ikke om å jage et bestemt utfall, men om nytelse, tilstedeværelse og hva som faktisk føles godt for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:10 #32 Del Skrevet mandag kl 08:10 😂😂 det morer meg å se at menn/gutter fortsatt tror og holder fast på at squirting har noe som helst med orgasme å gjøre!-eller at det er bedre på noen annen måte enn at det mentalt tenner de det tenner. Jeg skriver under på det flere her har skrevet; Jeg kan squirte under orgasme, uten orgasme, etter orgasme, og det påvirker ingenting følelsesmessig annet enn et slags press eller noe. Og det har INGENTING med hvordan menn puler eller fingrer meg. Snakk om å tro at dere er guds gave til fitta mi. Unnskyld meg, haha!🤡🤡🤡🤡 Anonymkode: fa87c...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:51 #33 Del Skrevet mandag kl 08:51 AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 23.35): AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 1.03): Nettopp ja. Takk for tips om å nyte å onanere. Det har jeg aldri gjort før.. Alltid stresset som faen. Tusen takk for hjelpen. Nå fikk jeg det til så klart. Tenk at det ikke var mer som skulle til.. 😂😈😂 Anonymkode: 6660a...64f 😂😂😂 elsker svaret ditt. Forbanna naive små menn som tror de kjenner kroppen vår bedre enn oss selv😂🤣 Anonymkode: fa87c...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:52 #34 Del Skrevet mandag kl 08:52 Master1 skrev (På 17.1.2025 den 0.31): Akkurat det fixer du Med rett stimulians .............. Slapp av å nyyt DET M@ster. Hvem tror du at du er ?🤡🤣 som om du kjenner kvinnekroppen bedre enn oss kvinner. Du er garantert en av de som vi kvinner kjeder oss med i senga så vi rett og slett pisser på oss for å få deg til å stoppe. Så naiv. Så usexy🤡 Anonymkode: fa87c...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:38 #35 Del Skrevet mandag kl 09:38 Er sjelden jeg klarer det på meg selv. For meg så må jeg være skikkelig tent, gjerne litt ut i akten. Legg ett lett press på vulva, for å presse ned skjedeveggen litt😉 Anonymkode: f8c0a...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå