Gå til innhold

Jeg får ikke til å squirte!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Utrolig frustrerende at folk sier at dette er noe alle kan få til. For jeg har virkelig prøvd ALT, etter alle kunstens regler. Jeg nærmer meg 40, og squirting og wet sex har vært min store lidenskap gjennom all kåtheten opp igjennom. Siden jeg var 12 faktisk. Jeg kjenner kroppen min ut og inn, og har onanert og utforsket mer enn de fleste. Kjenner jeg blir provosert og lei meg av at folk, og spesielt menn, sier at dette er noe alle kan få til med rett teknikk. Mitt underliv er IKKE laget slik tydeligvis. Skuff!

Anonymkode: 6660a...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Heldigvis er det jo ikke sånn at du går glipp av noe særlig da. 
Når jeg squirter, så gjør jeg det oftest rett før, under eller rett etter en orgasme. Men det påvirker ikke orgasmen på noen måte. Det gjør ikke orgasmen noe annerledes liksom. 
Ved «riktig» stimuli innvendig, så kan jeg relativt lett squirte raskt uten at det er noe orgasme i bilde. Eneste jeg kjenner da er et «press» i forkant egentlig.

Anonymkode: bf26b...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utrolig frustrerende at folk sier at dette er noe alle kan få til. For jeg har virkelig prøvd ALT, etter alle kunstens regler. Jeg nærmer meg 40, og squirting og wet sex har vært min store lidenskap gjennom all kåtheten opp igjennom. Siden jeg var 12 faktisk. Jeg kjenner kroppen min ut og inn, og har onanert og utforsket mer enn de fleste. Kjenner jeg blir provosert og lei meg av at folk, og spesielt menn, sier at dette er noe alle kan få til med rett teknikk. Mitt underliv er IKKE laget slik tydeligvis. Skuff!

Vil bare si at jeg skjønner frustrasjonen din. Squirting er jo en herlig ting ! 

Regner med at du har prøvd tips og triks som er å finne på nett for å få det til... Men alle er jo forskjellige, og hvor vanlig det er å kunne, eller slettes ikke kunne få det til vet jeg ikke noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer som ikke kommer og/eller squirter er fordi de ikke blir pult bra nok. Så enkelt er det. Man kan gjerne si at så og så mange ikke klarer å få vaginal orgasme, men det er fordi så og så mange ikke blir pult bra nok. 

Anonymkode: f8b3c...8f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Alle kan ikke squirte. Det er en myte. Jeg kunne ikke før jeg var passert 40 og fant riktig partner (slappet av på en helt annen måte). Men jeg prøvde aldri å squirte heller. Var ekstremt vanskelig for meg å få vanlig orgasme også, og fikk ikke før jeg var voksen etter mye jobbing med leketøy. Slik er det bare desverre.

Anonymkode: 00fee...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damer som ikke kommer og/eller squirter er fordi de ikke blir pult bra nok. Så enkelt er det. Man kan gjerne si at så og så mange ikke klarer å få vaginal orgasme, men det er fordi så og så mange ikke blir pult bra nok. 

Og slike troll må man bare drite i å høre på. For dette er tull.

Anonymkode: 00fee...011

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Å squirte har ingen ting med vaginal orgasme å gjøre.

Jeg kan lett squirte uten noe som helst orgasme. Jeg kan også ha vaginal orgasme uten å squirte.

Å squirte har ingen ting med orgasme å gjøre, utover at det er vanlig å squirte før, under eller etter en. Selve squirtingen gir ingen nytelse over hodet. Men Skjønner at mange menn åpenbart tror det.

Anonymkode: bf26b...d42

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dropp all bekkenbunns- og knipetrening. Har du ikke født barn ennå, så gjør det før det er for sent. Vær generelt minst mulig fysisk aktiv. Når du begynner å skvette når du ler så du rister, er du på god veg. Og trøst deg med at når du får enda noen tiår på baken, så kommer squirten av seg selv. Ja, og så pass på at du drikker så mye før sex at du har blærespreng før du går i gang.

Anonymkode: fc757...66a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dropp all bekkenbunns- og knipetrening. Har du ikke født barn ennå, så gjør det før det er for sent. Vær generelt minst mulig fysisk aktiv. Når du begynner å skvette når du ler så du rister, er du på god veg. Og trøst deg med at når du får enda noen tiår på baken, så kommer squirten av seg selv. Ja, og så pass på at du drikker så mye før sex at du har blærespreng før du går i gang.

Hahaha😂 Jeg har født 3 ganger. Var en gang jeg måtte skikkelig på do mens jeg hadde sex, og når han trakk seg ut midt i akten, så sto spruten. Splæsj utover stuegulvet😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mann her. ssynes squirting høres ekkelt ut. ingen av de rundt 40 jeg har pult har sprutet. hadde egentlig ikke likt det. mye å tørke opp etc.

Anonymkode: b3895...6da

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Idiotinnlegg nok en gang🤡

Anonymkode: 99791...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...