Gå til innhold

Skrive på skjermbeskytter på Ipad

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lest om en skjermbeskytter til ipad som i følge videoer på YouTube vistnok skal være bedre å skrive på med apple pencil på ipad. Den heter Paperlike. Er det noen her som har prøvd den? Og kan si om den holder det den lover eller ikke?

https://incover.no/products/ipad-air-11-2024-paperlike-2-1-original-screen-protector-skjermbeskytter-2-stk?gad_source=1&gbraid=0AAAAADuNcaJzeKaiQqLzFLPpH5KNfMx7I&gclid=Cj0KCQiA1p28BhCBARIsADP9HrOF6oZvGzlMDfbOMLsSKRBq1mBBx-PXO1I45Tcun0XabmpeA0vmyyEaAu_qEALw_wcB

Hvis ikke den funker, er det noe annet som eventuelt er bedre?

Anonymkode: 0f54a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker skjermbeskytter fra temu på ipaden og apple pencil fungerer helt glimrende med det. Å bruke nesten 500kr på en skjermbeskytter er jo galskap. Det er spesielt intresserte for å si det sånn.

Anonymkode: 79937...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har den! Den gir litt bedre motstand når man skriver/tegner, ja. Revolusjonerende annerledes er den ikke, jeg var litt skuffet først da jeg satte den på, men da jeg etter en periode prøvde å ta den av igjen så merket jeg stor forskjell. Ble veldig ekkelt å skulle prøve å tegne på iPaden uten å bruke den. Det negative er at den gjør at skjermen blir litt blass. 

Anonymkode: e3f15...865

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har den! Den gir litt bedre motstand når man skriver/tegner, ja. Revolusjonerende annerledes er den ikke, jeg var litt skuffet først da jeg satte den på, men da jeg etter en periode prøvde å ta den av igjen så merket jeg stor forskjell. Ble veldig ekkelt å skulle prøve å tegne på iPaden uten å bruke den. Det negative er at den gjør at skjermen blir litt blass. 

Jeg har samme erfaring som denne kommentaren. 

Anonymkode: 611c4...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg også. 

Anonymkode: 364bc...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...