ceciliekronst Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Hei, Endret 4 timer siden av ceciliekronst Får bare hat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Lol. Hele innlegget oser av at dette er fake, og bare et firma som ønsker flere kunder som føler de må bytte vinduer. Leste nylig en artikkel som da det var svært LITE forskjell å bytte vinduene. Mye større forskjell å heller isolere taket, for eksempel. Anonymkode: 2e652...102 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hva kostet det og hvilket firma brukte dere? Og hvilke støtteordninger? Jada, kan være fake innlegg, men jeg spør likevel. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lol. Hele innlegget oser av at dette er fake, og bare et firma som ønsker flere kunder som føler de må bytte vinduer. Leste nylig en artikkel som da det var svært LITE forskjell å bytte vinduene. Mye større forskjell å heller isolere taket, for eksempel. Anonymkode: 2e652...102 Å skifte vinduer som trekker han ja noe for seg lærte dette på byggfag allerede i 2005 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lol. Hele innlegget oser av at dette er fake, og bare et firma som ønsker flere kunder som føler de må bytte vinduer. Leste nylig en artikkel som da det var svært LITE forskjell å bytte vinduene. Mye større forskjell å heller isolere taket, for eksempel. Anonymkode: 2e652...102 Kan godt være hun har en mann i vindus bransjen. Evt er en mann selv for den ska skyld. God markedsføring av vindusskift på en troverdig måte som får oss til å føle at vi får et godt økonomisk tips. Det er derimot ikke regelbrudd så lenge ikke noe spesielt firma blir utnevnt eller anbefalt. Blir litt som en bilmekaniker skulle ha tipset om hvor om alle fordelene med årlig service på bilen og fortelle om hvorfor det er lurt. Så lenge det er gode tips, så bare kjør på tenker jeg👍 Og skift av vinduer i et gammelt trekkfullt hus er virkelig ikke dumt. Anonymkode: ac000...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Så dumt. Anonymkode: 2f2df...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hva var prisen totalt på vindusbyttet og hvor mange kw sparer dere i året? Anonymkode: c7ee7...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan godt være hun har en mann i vindus bransjen. Evt er en mann selv for den ska skyld. God markedsføring av vindusskift på en troverdig måte som får oss til å føle at vi får et godt økonomisk tips. Det er derimot ikke regelbrudd så lenge ikke noe spesielt firma blir utnevnt eller anbefalt. Blir litt som en bilmekaniker skulle ha tipset om hvor om alle fordelene med årlig service på bilen og fortelle om hvorfor det er lurt. Så lenge det er gode tips, så bare kjør på tenker jeg👍 Og skift av vinduer i et gammelt trekkfullt hus er virkelig ikke dumt. Anonymkode: ac000...a5c Mannen hennes? Cecilie er 100 % en KI/bot. Helt sinnsykt hvor godtroende folk er. Anonymkode: 2e652...102 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceciliekronst Skrevet 5 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen hennes? Cecilie er 100 % en KI/bot. Helt sinnsykt hvor godtroende folk er. Anonymkode: 2e652...102 Jeg er jo ikke en bot bare fordi jeg lurer på hva andres erfaringer er? Dæven steike, mye krass kritikk på kort tid gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceciliekronst Skrevet 5 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så dumt. Anonymkode: 2f2df...bb5 Anonym bruker… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden De tar alle innsparinger igjen på nettleien. Det du tror du sparer i strøm forsvinner i økt nettleie. Anonymkode: 2382a...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceciliekronst Skrevet 5 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Lol. Hele innlegget oser av at dette er fake, og bare et firma som ønsker flere kunder som føler de må bytte vinduer. Leste nylig en artikkel som da det var svært LITE forskjell å bytte vinduene. Mye større forskjell å heller isolere taket, for eksempel. Anonymkode: 2e652...102 Hei AnonymBruker. Sikkert godt tips å isolere taket Takk for komplimentet!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden ceciliekronst skrev (3 minutter siden): Jeg er jo ikke en bot bare fordi jeg lurer på hva andres erfaringer er? Dæven steike, mye krass kritikk på kort tid gitt ... Og der kom plutselig eieren av firmaet fram og skal på en svært overdreven måte fortelle alle at det for all del ikke er KI som har skrevet det første innlegget selv om det har et helt annen språkbruk og form enn det siterte svaret og resten av svarene som nå kommer. Anonymkode: 2e652...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden ceciliekronst skrev (42 minutter siden): Vi fant et firma som også tilbyr digital oppfølging etter installasjonen Hva skal det være godt for?? Selvsagt hjelper det å bytte vinduer om man bor i ett trekkfull hjem, men kostnaden for å bytte vinduene tar det maaaange år tjene inn… Hvilke støtteordninger dekker kostnader? Enova har, men kun om du også bytter hele kledningen og dører innen to år… Anonymkode: 24d03...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skal det være godt for?? Selvsagt hjelper det å bytte vinduer om man bor i ett trekkfull hjem, men kostnaden for å bytte vinduene tar det maaaange år tjene inn… Hvilke støtteordninger dekker kostnader? Enova har, men kun om du også bytter hele kledningen og dører innen to år… Anonymkode: 24d03...ffc Det er jo flott å ha digital oppfølgning på vinduene etter installasjonen? Anonymkode: c7ee7...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo flott å ha digital oppfølgning på vinduene etter installasjonen? Anonymkode: c7ee7...bc8 Ja, det er sikkert fint å sende e-post med firmaet 😂 Anonymkode: 24d03...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceciliekronst Skrevet 5 timer siden Forfatter #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skal det være godt for?? Selvsagt hjelper det å bytte vinduer om man bor i ett trekkfull hjem, men kostnaden for å bytte vinduene tar det maaaange år tjene inn… Hvilke støtteordninger dekker kostnader? Enova har, men kun om du også bytter hele kledningen og dører innen to år… Anonymkode: 24d03...ffc Hva det skal være godt for? Personlig synes jeg bare at jeg gjorde et veldig bra valg av montører. Virker veldig proffe hvertfall. Istedenfor at jeg må kontakte et firma gjennom mail dersom noe går gale og føle at jeg plager et dem så har de jeg valgte allerede oppfølging som en del av «pakken», slik at sånne som meg som kanskje bryr seg litt ekstra føler seg ivaretatt. oslo kommune har ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er sikkert fint å sende e-post med firmaet 😂 Anonymkode: 24d03...ffc Ja. De overvåker vinduene digitalt og passer på at alt er i orden. Anonymkode: c7ee7...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden ceciliekronst skrev (4 minutter siden): Hva det skal være godt for? Personlig synes jeg bare at jeg gjorde et veldig bra valg av montører. Virker veldig proffe hvertfall. Istedenfor at jeg må kontakte et firma gjennom mail dersom noe går gale og føle at jeg plager et dem så har de jeg valgte allerede oppfølging som en del av «pakken», slik at sånne som meg som kanskje bryr seg litt ekstra føler seg ivaretatt. oslo kommune har ordning. Bra du er fornøyd, til sånne som deg å være er det sikkert ikke så lett. Anonymkode: 24d03...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. De overvåker vinduene digitalt og passer på at alt er i orden. Anonymkode: c7ee7...bc8 De overvåker vinduene digitalt? Uhm... Anonymkode: 2e652...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå