Gå til innhold

Rar kommentar på butikken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, aldri opplevd. Og hadde noen sagt det, så håper jeg for deres del at de hadde møtt meg på en god dag 😊

Anonymkode: fe779...22e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har aldri opplevd noe slikt heldigvis. Men hadde nok synket lavt og sakt noe alla: "Noen voksne trenger sjokolade for å fylle opp tomrommet i hengebrystene sine, din mor tror jeg trenger MYE! sjokolade". Så hadde jeg gått videre med et smil.

Anonymkode: 1608d...8e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg var og handlet i går så kjøpte la jeg noen sjokolader i kurven. En jente spurte moren sin om hun kunne kjøpe godteri. Moren sa nei vi kjøper ikke godteri når det ikke er Lørdag. Det er jo greit, men så så hun på meg og sjokoladene mine og sa at det bør heller ikke voksne gjøre, og hvertfall ikke når det er barn i nærheten. Jeg svarte ikke. Men jeg kjøper da hva jeg vil på butikken selv om det er barn til stede. Noen klarer bare ikke å holde meningene sine for seg selv. Andre her inne som har fått nerkelige kommentarer fra andre folk på butikken?

Anonymkode: 5ac63...368

En komentar som altid funker  er , pass dine egne saker du, så går det nok bra

Anonymkode: 68228...6c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så utroooooolig teit kommentar. Hadde tatt med meg en hel haug til i hennes påsyn.

Anonymkode: 32440...71f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omg! Du kunne forklart at det finnes folk med selvkontroll som kan spare snopet hjemme til lørdag, om de vil 😅

Anonymkode: 3133d...b14

Du kunne jo bare ha svart at du handler hva du vil og når du vil, eller at du bare tar helgehandelen litt tidlig!

Anonymkode: 3f86a...4c0

Hvorfor svare at man skal spare det til lørdag???? Da gir man jo dama rett i hennes mening om at man kun kan spise det på lørdag. 

Poenget her er at voksne folk kan kjøpe hva de vil når de vil, og ikke minst spise det når de vil! 

Sykt provoserende. 

Anonymkode: e8e32...ee1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var og handlet i går så kjøpte la jeg noen sjokolader i kurven. En jente spurte moren sin om hun kunne kjøpe godteri. Moren sa nei vi kjøper ikke godteri når det ikke er Lørdag. Det er jo greit, men så så hun på meg og sjokoladene mine og sa at det bør heller ikke voksne gjøre, og hvertfall ikke når det er barn i nærheten. Jeg svarte ikke. Men jeg kjøper da hva jeg vil på butikken selv om det er barn til stede. Noen klarer bare ikke å holde meningene sine for seg selv. Andre her inne som har fått nerkelige kommentarer fra andre folk på butikken?

Du skulle gått og plukka med deg mer 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Al Bundy skrev (1 time siden):

Sånne jævla drager dukker opp over alt, man bør han noen vellagrede kommentarer på plass for slike...

Han i profilbildet ditt hadde nok hatt en og annen kommentar klar:)

Anonymkode: 4dfe4...9cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (37 minutter siden):

Var det moren som da at det bør ikke voksne heller nei 🤣

Ja, det sa hun 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det sa hun 🙂

Ja 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plukket med meg en ekstra sjokolade og hentet en pose med bamsemums og lagt i handle kurven, og sagt jeg må huske å kjøpe mer i morgen. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en merkelig kommentar fra ei voksen kvinne. Tror jeg hadde svart henne tilbake. Fremmede folk skal da ikke bestemme hva andre skal handle bare for barnet deres ser på/det frister barnet. Barn må lære seg at de ikke kan få alt voksne kjøper eller får selv om det frister barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Så streng mammaen din er. Tenk, når du blir voksen kan du gjøre akkurat som meg. Kjøpe sjokolade hver dag om du vil".

Anonymkode: a80e3...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars unge som har en sånn ufyselig mor.

Siden hun startet det her, ville jeg ha kommentert til barnet at "det er ikke greit å ha en så vanskelig mor. Når du blir stor kan du gjøre som meg".

Anonymkode: e4e91...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...