AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Da jeg var og handlet i går så kjøpte la jeg noen sjokolader i kurven. En jente spurte moren sin om hun kunne kjøpe godteri. Moren sa nei vi kjøper ikke godteri når det ikke er Lørdag. Det er jo greit, men så så hun på meg og sjokoladene mine og sa at det bør heller ikke voksne gjøre, og hvertfall ikke når det er barn i nærheten. Jeg svarte ikke. Men jeg kjøper da hva jeg vil på butikken selv om det er barn til stede. Noen klarer bare ikke å holde meningene sine for seg selv. Andre her inne som har fått nerkelige kommentarer fra andre folk på butikken? Anonymkode: 5ac63...368 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hahahahs møkka kjerring. Du kjøper da hva du vil,skal hele Norge ta hensyn til hennes prinsesse som får kun lørdags godt. Anonymkode: 6132a...35f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden "Hehe, jeg er voksen nok til å kjøpe akkurat det jeg ønsker, takk. Vil du se leg? Anonymkode: 06467...dd1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Omg! Du kunne forklart at det finnes folk med selvkontroll som kan spare snopet hjemme til lørdag, om de vil 😅 Anonymkode: 3133d...b14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Du kunne jo bare ha svart at du handler hva du vil og når du vil, eller at du bare tar helgehandelen litt tidlig! Anonymkode: 3f86a...4c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde sett henne inn i øynene hele tiden mens jeg gikk og hentet flere sjokolader, og samtidig sagt høyt noe om at det ikke er pent å kommentere andres handlevaner eller noe i den duren. Anonymkode: 7168e...2b7 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hjelpes. Jeg må le litt, hvem får seg til å si sånt?😂At du ikke sa noe tilbake er virkelig helt utrolig, for en selvkontroll du har. Anonymkode: bac30...5bc 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Du kunne ha svart: "Oppdragelsen av barnet ditt er ikke mitt problem ". Makan til frekk og ufyselig dame . Anonymkode: fdc23...448 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjelpes. Jeg må le litt, hvem får seg til å si sånt?😂At du ikke sa noe tilbake er virkelig helt utrolig, for en selvkontroll du har. Anonymkode: bac30...5bc Enig! Jeg, smålig som jeg er, tror jeg hadde kunne funnet på å plumpe ut med noe ala "får håpe det snart er slutt på leveringsproblemene på østrogenplaster, god bedring." Anonymkode: 7168e...2b7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Du skulle lagt flere titalls sjokoladeplater i kurven mens du så henne i øynene og lo skikkelig rått! Muahahahahha Anonymkode: 94f92...783 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig! Jeg, smålig som jeg er, tror jeg hadde kunne funnet på å plumpe ut med noe ala "får håpe det snart er slutt på leveringsproblemene på østrogenplaster, god bedring." Anonymkode: 7168e...2b7 😂😂😂 Beste kommentaren da😂Jeg hadde nok ikke vært så mye bedre enn deg der, jeg synker fort ned på samme nivå som den som slenger med munnen sånn Anonymkode: bac30...5bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 Beste kommentaren da😂Jeg hadde nok ikke vært så mye bedre enn deg der, jeg synker fort ned på samme nivå som den som slenger med munnen sånn Anonymkode: bac30...5bc Butikkdamen skal tross alt være glad hun ikke traff på oss to i dag! Anonymkode: 7168e...2b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Litt søt kommentar fra barnet da ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): "Hehe, jeg er voksen nok til å kjøpe akkurat det jeg ønsker, takk. Vil du se leg? Anonymkode: 06467...dd1 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Omg! Du kunne forklart at det finnes folk med selvkontroll som kan spare snopet hjemme til lørdag, om de vil 😅 Anonymkode: 3133d...b14 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kunne jo bare ha svart at du handler hva du vil og når du vil, eller at du bare tar helgehandelen litt tidlig! Anonymkode: 3f86a...4c0 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde sett henne inn i øynene hele tiden mens jeg gikk og hentet flere sjokolader, og samtidig sagt høyt noe om at det ikke er pent å kommentere andres handlevaner eller noe i den duren. Anonymkode: 7168e...2b7 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kunne ha svart: "Oppdragelsen av barnet ditt er ikke mitt problem ". Makan til frekk og ufyselig dame . Anonymkode: fdc23...448 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig! Jeg, smålig som jeg er, tror jeg hadde kunne funnet på å plumpe ut med noe ala "får håpe det snart er slutt på leveringsproblemene på østrogenplaster, god bedring." Anonymkode: 7168e...2b7 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skulle lagt flere titalls sjokoladeplater i kurven mens du så henne i øynene og lo skikkelig rått! Muahahahahha Anonymkode: 94f92...783 TS ettrespør ikke hva h*n skulle sagt, men lurer på om andre har opplevd lignende. Anonymkode: 61629...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Sånne jævla drager dukker opp over alt, man bør han noen vellagrede kommentarer på plass for slike... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Tror jeg hadde betalt og etterpå gått til barna å gitt den en plate sjokolade hver. I påhør av mange kunder🤣🤣 Anonymkode: c1b46...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har opplevd noe lignende. Barnet mitt så på store barn som kjøpte potetgull og brus på butikken på mandag. Hun spurte høyt og klart hvorfor hun ikke fikk brus, når de store barna fikk kjøpe. Jeg bare sa at de var store, og de som er store kjøper det de selv vil, og at kanskje de skulle spare det til helga. "Når jeg blir stor skal jeg kjøpe brus og godteri hver dag." Fikk jeg til svar. More du møtte var litt rar, men syns situasjonen var artig. Anonymkode: 2f735...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Møtte engang en eldre mann på butikken som kjøpte tannkrem. Det var veldig tydelig at han ikke hadde egne tenner, men gebiss. Derfor måtte jeg bare si "Sånn ærlig talt, men du trenger vel ikke tannkrem?". Mannen ble litt forlegen, men nikket forsiktig. Da fikk jeg dårlig samvittighet og gikk bort for å hente en sjokoladeplate, og sa "siden du ikke har egne tenner kan du heller bruke pengene på en sjokoladeplate!". Mannens munn gikk opp i et stort glis og han ble bare SÅ lykkelig. Deretter gikk vi i kassa sammen og jeg betalte hele handlekurven hans og deretter tok vi en taxi til flyplassen og satte oss på første flyet til Brussel. Nå har vi vært gift i 23 år og begge var nå gebiss. Det er bare så utrolig praktisk! Ingen av oss trenger handle tannkrem, og handlekurven er stadig full av sjokoladeplater. Det er titt og ofte små barn ser på oss med store øyne i matbutikken, og da blunker jeg med det ene fungerende øyet og hvisker "Bare vent et til du blir gammel og tannløs!". Som regel setter barna i et hyl og vil ikke lenger ha noe sjokolade. Anonymkode: 94f92...783 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (33 minutter siden): Litt søt kommentar fra barnet da ☺️ Det var moren som sa det 🙂 Anonymkode: 5ac63...368 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var moren som sa det 🙂 Anonymkode: 5ac63...368 Var det moren som da at det bør ikke voksne heller nei 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå