AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har fått beskjed av legen at det er prøvd alt, nå må det henvises til noen spesialister for slikt tilfelle som meg som er behandling resistent så må vi ha annen hjelp. Jeg er enig i det, men ventetiden er jo enormt lang her i landet. Jeg har kontaktet forbundet for min sykdom og har fått noen linker til mulig behandlinger. Jeg sendte de til legen å skrev jeg håpet han kunne hjelpe meg med å prøve dette. For jeg er ikke sterk nok til å stå med disse smertene hver dag, kjenner jeg er skummelt langt nede nå. Jeg er usikker på om psyken min kan vente. Likevel føler jeg liksom at jeg "lærer" om legen. Så noen som har erfaring med å dele linker, eller fortelle legen om behandlinger. Hvordan tok legen dette i mot? Anonymkode: 42e95...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kommer helt an på legen, og hva du sender. Er det en lenke til Stanford sine behandlingsprotokoller eller nettbutikken med tilhørende TikTok til ana-rosa-montana-hjertesmil.no liksom. Anonymkode: 1b618...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer helt an på legen, og hva du sender. Er det en lenke til Stanford sine behandlingsprotokoller eller nettbutikken med tilhørende TikTok til ana-rosa-montana-hjertesmil.no liksom. Anonymkode: 1b618...463 Nei det er linker til lege oppslag , seriøse sider som brukes i behandling. Forbundet for sykdommen min er heldigvis seriøse å viser ikke til tiktok. Det hadde jeg aldri sendt Anonymkode: 42e95...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Vi fikk onkologen til barnet vårt til å godta en bivirkning av en medisin han fikk fordi vi googlet oss blå og fant en forskningsrapport fra usa som beskrev funn av den bivirkningen vi opplevde. Hun ble ikke sur. En allmennlege vil jo ikke være spesialist i din sykdom. Hvis du har fornuftige innspill som omhandler din sykdom tenker jeg at det gå fint an å vise/diskutere det med legen din. Anonymkode: d803c...fbd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har fått beskjed av legen at det er prøvd alt, nå må det henvises til noen spesialister for slikt tilfelle som meg som er behandling resistent så må vi ha annen hjelp. Jeg er enig i det, men ventetiden er jo enormt lang her i landet. Jeg har kontaktet forbundet for min sykdom og har fått noen linker til mulig behandlinger. Jeg sendte de til legen å skrev jeg håpet han kunne hjelpe meg med å prøve dette. For jeg er ikke sterk nok til å stå med disse smertene hver dag, kjenner jeg er skummelt langt nede nå. Jeg er usikker på om psyken min kan vente. Likevel føler jeg liksom at jeg "lærer" om legen. Så noen som har erfaring med å dele linker, eller fortelle legen om behandlinger. Hvordan tok legen dette i mot? Anonymkode: 42e95...280 Jeg tenker at man heller samler aktuell informasjon, bestiller en legetime og tar en ny samtale med legen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Mezzosoprena skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at man heller samler aktuell informasjon, bestiller en legetime og tar en ny samtale med legen. Legen min mener at nå som jeg er syk er det bedre at vi kommuniserer via meldinger. Så ringer han om han har behov. Så der har jeg bare fulgt legen sitt råd, det koster enormt å komme seg til legen nå. Så heldig med legen min sånn. Anonymkode: 42e95...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Men har legen gitt opp når han ønsker å henvise deg videre? Er ikke det å ta deg på alvor? Det er lurt å bli henvist med en gang når det er lang ventetid. Anonymkode: 0d974...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men har legen gitt opp når han ønsker å henvise deg videre? Er ikke det å ta deg på alvor? Det er lurt å bli henvist med en gang når det er lang ventetid. Anonymkode: 0d974...479 Har gitt opp å gi meg videre behandling ja, det er andre som må ta tak i det. Det er ikke ment son negativt, for jeg er helt enig at dette er vanskelig. Derfor undersøker jeg selv også, for jeg er desperat. Og ja, veldig bra å komme til spesialist, men det er 6 måneder ventetid. Anonymkode: 42e95...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har gitt opp å gi meg videre behandling ja, det er andre som må ta tak i det. Det er ikke ment son negativt, for jeg er helt enig at dette er vanskelig. Derfor undersøker jeg selv også, for jeg er desperat. Og ja, veldig bra å komme til spesialist, men det er 6 måneder ventetid. Anonymkode: 42e95...280 Er ikke enig i at han har gitt opp. Han har innsett sine begrensninger. 6 måneder er ikke veldig lang ventetid. Mange venter lenger. Send det du vil til legen, men få han til å henvise videre med en gang, så slipper du å vente lenger enn du må. Anonymkode: 0d974...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke enig i at han har gitt opp. Han har innsett sine begrensninger. 6 måneder er ikke veldig lang ventetid. Mange venter lenger. Send det du vil til legen, men få han til å henvise videre med en gang, så slipper du å vente lenger enn du må. Anonymkode: 0d974...479 Velger man å tolke det på verst mulig måte så beklager jeg veldig for feil ordbruk. Legen har allerede henvist, må jeg vente 6 måneder på å få hjelp til lindring av smerter er jeg usikker på om jeg er her mer. Hadde vært fint å fått svar på spørsmålet, om noen har gjort dette, og hvordan legen reagerte. Anonymkode: 42e95...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå