AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mwnnesker som irriterer seg lett er irriterende. Anonymkode: 97e1e...21b Absolutt! Også blir de irriterte over at du ikke irritert. Anonymkode: 67600...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar Hehe, sjefen min påstår hun kan det, og skriver feil konstant… Hun er også veldig nærsynt så møter blir litt komisk… Anonymkode: 66a06...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Nei, det irriterer meg ikke. Er vel de som bruker LFT metoden også… Anonymkode: 56eb7...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar Irriterer meg mer over de som tror at man skriver raskere jo hardere man trykker på tastene…. Høres ut som om man prøver å slå ihjel tastaturet. Anonymkode: 18c8e...f92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #25 Del Skrevet 15. januar Flintis skrev (1 time siden): Skulle gjerne lært tochmetoden, men lærte tysk istedet. Nå er det sikkert umulig da reflekser øves lettest i ung alder. Hvor gammel er du? Anonymkode: b09e9...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 15. januar #26 Del Skrevet 15. januar Ikke tenkt over hva slags «metode» jeg bruker, men får jo sen 90-tall i fleisen når jeg hører uttrykket «touchmetode» 😆 Om jeg irriterer meg over folk som knoter med pekefingrene? Av og til, kanskje. Da først og fremst fordi jeg reflekterer over at effektivitet ikke er basert på erfaring og kunnskap alene, (manglende) evne til å få dette ned på «papirer» er også et effektivitetselement. Annet enn det, så får folk kjøre den metoden eller hastigheten de vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. januar #27 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: b09e9...8cb 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #28 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er touchmetode? Anonymkode: 97609...ba1 Se om det kommer opp noe om du googler det. Anonymkode: 54f41...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #29 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg irriterer meg mye mer over at folk faktisk er stolte over at de kan touch metoden. Jeg blir skikkelig flau på deres vegne. Anonymkode: 49176...d07 Høres ut som noe man skrøyt av på tidlig 90 tall... Flaut ts. Anonymkode: 45c06...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #30 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hver sin lyst, men syns det ser teit ut med dem som ikke kan det. Er noen på jobb, som skriver mye. Likevell bruker de ikke touch. Blir det ikke mye feil? Anonymkode: b09e9...8cb Det irriterer meg mer med folk som ikke kan rettskriving. «Likevel» skrives med en l. Anonymkode: e2658...590 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. januar #31 Del Skrevet 16. januar Jeg lærte touchmetoden på VGS for tredve år siden (på skrivemaskin!), men bryr meg ikke hvordan folk skriver på tastaturet. Bortsett fra at jeg kjenner det klør i fingrene når folk bruker LFT-metoden. Er mindre av det nå til dags enn det var før, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #32 Del Skrevet 16. januar Irriterer meg ikke, men syns det er rart at folk ikke orker å lære seg den 🙂. Nå er jeg utdannet sekretær da, og skriver vanvittig fort 🙂. Trenger ikke å kaste et blikk på tastaturet. Anonymkode: d6d78...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 16. januar #33 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det irriterer meg mer med folk som ikke kan rettskriving. «Likevel» skrives med en l. Anonymkode: e2658...590 Hva er det med at folk har begynt å skrive likevel/vel med dobbel L? Flaut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #34 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt enig, en egenskap som ikke har noe for seg, man kan skrive like bra og raskt uten. Anonymkode: 05351...ec4 Jeg elsker at jeg kan skrive touch, skriver fort og riktig. Siden jeg skriver svært mye i løpet av dagen, er det en egenskap jeg setter stor pris på! Men jeg går ikke rundt og skryter av det, eller irriterer meg over andre. Er bare glad jeg skriver fort Anonymkode: d3e99...1e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #35 Del Skrevet 16. januar Flintis skrev (6 timer siden): 58 Er ett år yngre enn deg og kan både skoletysk og touch. Gikk på handel og kontor (som det het da) og der lærte jeg touch. Skriver touch mye bedre enn jeg snakker tysk 😄 Anonymkode: d3e99...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #36 Del Skrevet 16. januar Jeg er kjent på chattesider for å være lynende kjapp på å skrive. Jeg har brukt touch metoden hele mitt liv. Alt går automatisk. Alt jeg har lyst til å si kommer ut igjennom fingrene uten at jeg må se hvor jeg har fingrene. Kan skrive i blinde hvis jeg bare har fingrene rett i utgangspunktet. Jeg og lærte det på vgs for mange år siden og vi lærte oss å skrive kjapt etter zorba musikk. Altså at det gikk fortere og fortere.. jeg er evig takknemlig for at vi lærte det. Det har jeg hatt utrolig mye bruk for. På mobil blir jeg treg. Så touchmetoden syns jeg er flott. Anonymkode: e85c2...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #37 Del Skrevet 16. januar Irriterer meg ikke, men er vanvittig glad for at jeg kan det selv. Skriver raskt og feilfritt og det gjør meg veldig effektiv på jobb. lærte det på vgs på slutten av 90-tallet. Kunne ønske ungene lærte det på skolen, det er virkelig noe av det jeg lærte som jeg har fått mest bruk for. Anonymkode: b32b9...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #38 Del Skrevet 16. januar nja, det kan være utrolig tidkrevende slikjeg jobber innen IT når kunden bruker en evighet på å skrive en linje i chat der de ber om hjel og skal forklare problemet - men jeg trekker pusten og tenker jeg får lønn for det,, det må være slitsomt for dem å bruke så lang tid på å skrive noe på en pc med to fingre og ikke klare huske hvor bokstacvene på tastaturet er - de flytter jo ikke på seg akkurat.... Anonymkode: 6a44c...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #39 Del Skrevet 16. januar Det som irriterer meg er att det finnes folk som har så lite innhold i livet sitt at de skal henge seg opp i hver lille detalj. Få deg ett liv med innhold så kanskje du får det bedre med deg selv på alle områder. Anonymkode: 72fe3...b7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #40 Del Skrevet 16. januar Nei. Bruker touch og skriver fort og rett uten å se på tastaturet. Andre får gjøre hva de vil for meg. Anonymkode: 3e894...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå