AnonymBruker Skrevet 16. januar #41 Del Skrevet 16. januar Mardina skrev (1 minutt siden): Ja, jeg eier KG 😄 Og jeg sier at du skal pelle deg ut herfra 😄 👉 🚪 Du har ingen innvirkning på hva folk velger å spise/putte i seg. Liker du ikke det som skrives, så kan du gjøre 4 ting: 1. Ignorere tråden 2. La være å svare 3. Vær litt høfligere når du først må åpne kjeften 4. Ikke bry deg om hva folk velger å spise. Du har nok neppe et perfekt kosthold selv. Må alltid komme inn en surmaga besserwisser som ikke svarer på det tråden handler om. Anonymkode: bd180...4e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 16. januar #42 Del Skrevet 16. januar (endret) Det blir disse to fra meg altså Endret 16. januar av NullHull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 16. januar #43 Del Skrevet 16. januar (endret) RaulAngelsk skrev (5 timer siden): Hva da, eier du KG du da? Er dette en tråd, utelukkende for folk som elsker å stappe kroppen sin med ultraprosessert drit? Tydeligvis! -tråden handler tross alt om beste frossenpizzaen 😅 Endret 16. januar av Fjugur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. januar #44 Del Skrevet 16. januar Jeg må spise glutenfritt, så spiser Dr Oetker mozzarella (vegetarpizza), Salame eller Prosciutto om jeg spiser frossenpizza. Er kun de tre å velge i. Spiser helst veggispizzaen, men skulle ønske den med nduja fantes i glutenfri. Finnes glutenfri grandis også, men syns den er så kjedelig, så kjøper den aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 16. januar #45 Del Skrevet 16. januar NullHull skrev (50 minutter siden): Det blir disse to fra meg altså Helt riktig. De billigste "egne" pizzaene til Rema (og Coop) er ganske greie italienskaktige pizzaer med brukbar bunn. Alle merkevarene har jo kjeksbunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #46 Del Skrevet 16. januar Maskinfører skrev (15 timer siden): Ristorante Spesiale 😉 Savner Grandiosa Kebab pizza da ☹️ Denne skal jeg prøve å gjenskape i dag med surdeigbunn. Det er den beste, og da må jo det kunne overføres til en bra hjemmelaget frossenpizza Anonymkode: 5c7fb...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. januar #47 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): pissa Grandiåsa Anonymkode: 162c3...9b6 Grændis er alltid en slager 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar #48 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne skal jeg prøve å gjenskape i dag med surdeigbunn. Det er den beste, og da må jo det kunne overføres til en bra hjemmelaget frossenpizza Anonymkode: 5c7fb...e88 Ja det må du prøve på ja den pizzaen er den beste enig i det kjempegod spiste sånn en hel uke 😀 det kan overfører til hjemmelaget pizza er ost salami skinke og pepperoni 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar #49 Del Skrevet 16. januar Denne må vi ikke glemme 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. januar #50 Del Skrevet 16. januar De to som du, @NullHull, linket til skal jeg prøve. Rema 1000 er nærbutikken min og jeg var innom i dag, skulle ønske jeg hadde sett denne tråden før det. Får prøve dem en annen dag. Jeg pleide å være veldig glad i Big One med kylling, mener å huske at den var litt sterk og god i smaken, men etter at den forsvant kjøper jeg som regel Dr Oetker Ristorante Pizza Mozarella. Jeg har alltid litt pepperoni eller chorizo i fryseboksen, så jeg legger på noen skiver av det før jeg steker den og koser meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #51 Del Skrevet 16. januar Dere som nevner Dr Oetker Ristorante-pizzaer, synes dere ikke de er "ødelagt"? Jeg syntes de var desidert best for noen år siden, spiste veldig mye av det (🙈), men så var esken plutselig merket med "nuova ricetta" og etter dette synes jeg bunnen ble skikkelig kjip! Den ble så mye dårligere med ny oppskrift! Ristorante fikk plutselig sånn standard frossenpizza-papp-følelse av bunnen, så jeg synes det er nedtur hver gang jeg kjøper det nå (så jeg spiser det nesten aldri). Altså, nå kan jeg like gjerne spise Grandiosa som Ristorante, og det sier mye! Min favoritt? Hmm, jeg synes egentlig ingen frossenpizzaer som er å få kjøpt nå, er veldig gode. Så da velger jeg Rustica Ham & cheese, fordi den skiller seg litt ut, selv om den egentlig ikke smaker så mye. Litt guilty pleasure med den hvite sausen/osten/tjukke pizzaen 😄 Anonymkode: e99cb...c3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #52 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som nevner Dr Oetker Ristorante-pizzaer, synes dere ikke de er "ødelagt"? Jeg syntes de var desidert best for noen år siden, spiste veldig mye av det (🙈), men så var esken plutselig merket med "nuova ricetta" og etter dette synes jeg bunnen ble skikkelig kjip! Den ble så mye dårligere med ny oppskrift! Ristorante fikk plutselig sånn standard frossenpizza-papp-følelse av bunnen, så jeg synes det er nedtur hver gang jeg kjøper det nå (så jeg spiser det nesten aldri). Altså, nå kan jeg like gjerne spise Grandiosa som Ristorante, og det sier mye! Min favoritt? Hmm, jeg synes egentlig ingen frossenpizzaer som er å få kjøpt nå, er veldig gode. Så da velger jeg Rustica Ham & cheese, fordi den skiller seg litt ut, selv om den egentlig ikke smaker så mye. Litt guilty pleasure med den hvite sausen/osten/tjukke pizzaen 😄 Anonymkode: e99cb...c3c Enig. Så noen lengre oppe beskrive den type bunn som kjeks, noe jeg kjenner meg igjen i. De var mye bedre før. Anonymkode: 5c7fb...e88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 16. januar #53 Del Skrevet 16. januar spinner skrev (6 timer siden): Helt riktig. De billigste "egne" pizzaene til Rema (og Coop) er ganske greie italienskaktige pizzaer med brukbar bunn. Alle merkevarene har jo kjeksbunn. Ja, det er akkurat DET, bunnen😊! Eneste frossenpizzaen jeg har funnet som er noe i nærheten av en ekte italiensk pizzabunn. Som du skriver, alt annet er som kjeks🤭. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 16. januar #54 Del Skrevet 16. januar Brunhilde skrev (5 timer siden): De to som du, @NullHull, linket til skal jeg prøve. Rema 1000 er nærbutikken min og jeg var innom i dag, skulle ønske jeg hadde sett denne tråden før det. Får prøve dem en annen dag. Ja, de må du prøve, Brunhilde🙂! I allefall hvis du vil ha noe som er i nærheten av ekte italiensk pizza. Dessuten er prisen også overkommelig, sammenlignet med andre frossenpizzaer👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #55 Del Skrevet 16. januar Grandiosa De Luxe med kylling er god! Det var faktisk middagen min i dag! Anonymkode: dff6c...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #56 Del Skrevet 16. januar Denne er helt magisk med kebabdressing 😌 Anonymkode: c4b04...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #57 Del Skrevet 19. januar Liebe skrev (På 15.1.2025 den 21.26): Min favoritt er Rustica Bacon & Nduja style. Bruker å steke den 3 min ekstra så baconet blir sprøtt. Ndujaen er finkvernet og det er så godt, også er det paprika biter og rødløk i tillegg. Hvilken liker du best? Smakte denne i dag og syns helt ærlig den var veldig smakløs 😅 Ikke var den sterk heller. Anonymkode: 7cf8a...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #58 Del Skrevet 19. januar Grandiosa Delux med skinke og mozzarella. Anonymkode: 9e174...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #59 Del Skrevet 19. januar Hjemmelaget som ligger i fryseren. Anonymkode: 4d287...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #60 Del Skrevet 20. januar Syns denne er helt nydelig god. Trolig den beste frossenpizzaen jeg har smakt! Anonymkode: da4f2...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå