AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Virker ut som mange kvinner blir tent og kåt av en hjelpsom mann i hjemmet. Som hjelper med å rydde, vaske, lage middag, osv. Er dette virkelig sant? Eller sier dere bare det for at typen skal bli flinkere og bidra mer? Anonymkode: a9b84...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Nei men vi blir i godt humør som gir oss glede og lyst, kontra å gå rundt å irritere seg over lat gubbe 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg mister i hvert fall all lyst av en som behandler meg som en ubetalt hushjelp. Anonymkode: 1fb73...0cc 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mister i hvert fall all lyst av en som behandler meg som en ubetalt hushjelp. Anonymkode: 1fb73...0cc Dette. Og når det i tillegg omtales på denne måten som i HI, "hjelper med å gjøre ditten og datten" som om det ikke allerede var den største selvfølgelighet blir jeg direkte avtent. Anonymkode: 3edf3...753 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Nei, men jeg begynner ikke å mislike en mann som tar sin del av ansvaret i hjemmet. Som forøvrig ikke er å hjelpe til når det også er hans hjem og han er en av de ansvarlige voksne som bor der. Spranget fra å mislike en mann til å bli kåt på ham er betydelig større, nesten som en vanvittig avgrunn, i forhold til å bli kåt på mann man også liker. Endret 8 timer siden av Trolltunge 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Hvis jeg slipper å slite meg ut, føler meg trygg og sett, da er sjansene for at jeg blir kåt sikkert dobbelt eller tre ganger så store. Anonymkode: 8dd88...977 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Ja. Ikke direkte fordi han gjør husarbeid, som han burde gjøre uansett fordi det også er HANS hjem. Men fordi jeg da har mer energi, til sex. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Ja, fordi det er sexy at han viser meg omsorg. Anonymkode: 89356...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Ja, det blir jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Nei, jeg blir ikke kåt av det, men det er lettere for en hjelpsom mann å få meg kåt fordi jeg er i "god" stemning fra før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Det finnes ikke noe mer sexy enn en mann som bærer sin del av lasset, og tar det som en selvfølge! Anonymkode: 15a4b...46c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Blir ikke direkte kåt av det. Men en som bærer børen med deg, en som alltid "got your back", en som alltid tar deg imot hvis du faller, som ser ting som må gjøres, osv. Det skaper trygghet, og trygghet gjør kvinner kåtere enn en partner som gjør og er det motsatte. Anonymkode: 53db5...2cf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden En mann som hjelper? Nå er det ikke var min jobb, så nei. Men, jeg begynner ikke å mislike en mann som tar sin del av lasset både praktisk og emosjonelt, og om man liker partneren sin blir det jo mer sex enn om ikke. Anonymkode: 96ddb...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Mannen min hjelper meg ikke, for husarbeid er ikke min jobb. Det er en jobb som alle med boevne har. Det inkluderer mannen, så nei blir ikke kåt av en man som hjelper til. Det er avtennende Anonymkode: db709...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virker ut som mange kvinner blir tent og kåt av en hjelpsom mann i hjemmet. Som hjelper med å rydde, vaske, lage middag, osv. Er dette virkelig sant? Eller sier dere bare det for at typen skal bli flinkere og bidra mer? Anonymkode: a9b84...c74 Hjelp. Blir dere kåt av menn som gjør det som er en selvfølge når man både er singel og i forhold? Nei. Men man kan bli ukåt når de ikke gjør det. Man er jo kåt på typen sin i utgangspunktet. Ellers ser jeg ikke hvorfor man blir sammen med dem, med mindre man er aseksuell. Og så kan en fyr skru av den kåtheten i varierende grad, ved å være en døll kjæreste som feks. ikke gjør sin del av arbeied med hus og hverdagsrutiner. Anonymkode: cd65b...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Altså, det er ingen som blir kåt av late folk som ikke gidder noe ting. Skjønner ikke at dette er en gang et spørsmål. Det burde ha vært allmennkunnskap. Endret 4 timer siden av Btw 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Ja så lenge han ikke er hjelpsom bare for å komme i buksa på meg Anonymkode: 00740...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Jeg blir bitter og sur hvis jeg må gjøre alt. ...og da er jeg lite tilbøyelig til å bli kåt. Min mann har blitt mye flinkere de siste årene og jeg føler en varme, omsorg fra han og for han. Jeg blir gladere og vi har det bedre....og da blir det mer sex. For flørten, latter, omtenksomhet..det er veldig tennende. Anonymkode: 542f4...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Det sier seg jo litt selv at det er større sjans for pulings om dama kommer hjem til rent hus og middag på bordet på fredagen uten å regne med det, enn om det første hun "må" gjøre er å leke kokk og vaskehjelp. Det første steget til å bli kåt er jo faktisk godt humør og positive vibes overfor den man skal ligge med (kontra dårlig humør og irritasjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Det er typen mann. Altså, den typen som tar i et tak uten sukk og stønn, og som viser deg at han tenker på deg. Eksmannen min var den typen som hadde lett for bare å gå og sette seg i sofaen når vi fikk besøk. Måtte stadig spørre ham - "kan ikke du hente det", "kan ikke du ordne med kaffe" og så videre. Sånt er kjempeirriterende. Han fikk snakket og kost seg sammen med gjestene, mens jeg ordnet og styrte. Vi hadde mang en krangel om dette, og han ble noe bedre. Men det er så unødvendig at man skal måtte forklare at han skal hjelpe til. Alt går så mye raskere når man er to. Det skal sies at han var flink til å bli med å rydde etter at gjestene hadde dratt, men det skulle bare mangle. Det skulle vært like stor selvfølge at han ordnet som at jeg gjorde det. Hvis man går ofte og irriterer seg over sånne ting, og han tar det som en selvfølge at "kona skal ta seg av det", så går det ut over den generelle følelsen man har for personen. Du føler at du blir tatt for gitt. Anonymkode: 95b19...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå