Gå til innhold

Noen mindre monogame en andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alltid når jeg er i forhold etter 1år +, så føler jeg et savn etter å ha sex og intimitet med andre damer, til tross for at forholdet er bra og jeg er glad i dama. Tanken på at jeg skal ha sex med samme dame resten av livet er bare deprimerende, men andre ord.

Er det bare jeg som er litt mindre monogam, eller er dette relativt normalt? Eller har jeg bare enda ikke truffet den "rette" dama for meg?

Anonymkode: 74d02...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alltid når jeg er i forhold etter 1år +, så føler jeg et savn etter å ha sex og intimitet med andre damer, til tross for at forholdet er bra og jeg er glad i dama. Tanken på at jeg skal ha sex med samme dame resten av livet er bare deprimerende, men andre ord.

Er det bare jeg som er litt mindre monogam, eller er dette relativt normalt? Eller har jeg bare enda ikke truffet den "rette" dama for meg?

Det er ganske normalt. I det kapitalistiske samfunnet som vi bokser opp i og blir indoktrinerte i lærer vi at alt bestandig kan bli litt bedre hvis vi endrer tingene vi omgir oss med. Dette gjelder også kjærester og seksualpartnere hvis vi ser litt kynisk på det.

Anonymkode: 3f200...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det kommer vel litt an på tror jeg. Undertrykker du deg selv, eller føler du at du får oppfylt dine behov? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (6 minutter siden):

Det kommer vel litt an på tror jeg. Undertrykker du deg selv, eller føler du at du får oppfylt dine behov? 

Får vel kanskje ikke oppfylt mine behov 100% seksuelt. Har aldri lykkes å finne ei dame hvor både det mentale og fysiske er 100% match og tror jeg aldri lykkes der heller. Så blir vel et slags kompromiss, eller så risikerer jeg å ende opp alene og det er ikke noe jeg ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært 100% monogam hele livet. Har ingen forventing eller behov for at en kvinne er 100% perfekt.

Anonymkode: c42ea...7b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får vel kanskje ikke oppfylt mine behov 100% seksuelt. Har aldri lykkes å finne ei dame hvor både det mentale og fysiske er 100% match og tror jeg aldri lykkes der heller. Så blir vel et slags kompromiss, eller så risikerer jeg å ende opp alene og det er ikke noe jeg ønsker!

Kjærlighet er alltid kompromiss tror jeg. Man velger monogami, og det er ikke alltid enkelt, men slik jeg ser det er monogamien bare en liten del av det store bildet. Det er så mange andre fordeler med å finne en langvarig partner at det lett overskygge det faktum at jeg ikke kan ha sex med andre enn han.

Anonymkode: de662...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Monogame i snart 46 år. Graset er ikke grønnere på den andre siden. Bare kua som tror det.

Anonymkode: dfb72...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Monogame i snart 46 år. Graset er ikke grønnere på den andre siden. Bare kua som tror det.

Anonymkode: dfb72...d38

Spørs hva du mener med graset. Er i et forhold som har vart i mange år. Elsker han, vi har ett barn sammen og mye og hyppig god sex. Vil overhode ikke ut av forholdet, men jeg er ikke monogam. Dette er avtalt med min mann. Har to ff som jeg møter med jevne mellomrom. Det gir meg variasjon på det seksuelle området og er noe som holder meg i forholdet. 

Anonymkode: b4b8a...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...