AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Syns bursdager når barna er små er vanskelig å få til. Mest fordi min 3 åring er et A menneske og må legge seg 18:00. Selskapene barnet har blitt invitert i, har starter i 17.30 tiden på hverdager. Ungen hadde sovnet for kvelden i bilen på vei til selskapet. Helt umulig tidspunkt 😅 For oss hadde det vært bedre om selskapene var på dagtid en helgedag. Vet det er flere som misliker barnebursdager i helgene, så vi må nok vente til skolealder. Anonymkode: 69497...b72 Hvis dere bor nærmt og det ikke er mange barn på samme alder, så kan dere jo invitere til bursdag 1530-1630tiden og hente alle barna? Blir ofte en snakkis og barna vil ofte ha bursdag når andre feirer. Anonymkode: e0d75...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar Nonstop1 skrev (17 minutter siden): Vi begynte med barnebursdager i 1. Klasse på barneskolen. Synes det er grei tid å begynne jeg. Frem til da holder familiefeiring i massevis! Alle har ikke stor familie. Mitt barn har 2 besteforeldre og 1 tante.. Ingen barn i familien.. Anonymkode: f1fa2...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Nonstop1 skrev (24 minutter siden): Vi begynte med barnebursdager i 1. Klasse på barneskolen. Synes det er grei tid å begynne jeg. Frem til da holder familiefeiring i massevis! Jeg synes derimot det var veldig sent Anonymkode: 9be61...6a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar Her starter vi siste året i barnehagen, når de fyller 5/6 år. Vi feiret sammen med flere andre på avdelingen og inviterte alle 15 barna på samme alder, det vil si alle skolestarterne Anonymkode: b8930...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #25 Del Skrevet 15. januar Siste året i barnehagen. Anonymkode: 86bc6...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #26 Del Skrevet 15. januar 4 år Anonymkode: 4e8a0...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #27 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min på 2,5 går på storebarnsavdeling og der blir barnet stadig invitert i bursdager til de andre på avdelingen, de har en regle om å invitere alle eller kun de på sin egen alder, men siden de er så spredt i alder invitere de alle. Jeg synes det er litt vel tidlig å begynne med dette bursdagskjøret når barnet er 2,5 år, har heller ikke sluttet med dagskurs, så det krasjer. Får dårlig samvittighet av å ikke dra, men nei, det blir bare for mye alt for tidlig. Når begynte deres barn å dra i barnebursdager til de i barnehagen? Anonymkode: f3af4...16a 4år Anonymkode: 5177e...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 15. januar #28 Del Skrevet 15. januar Siste året i barnehagen. Før det er bare tull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #29 Del Skrevet 15. januar hvaduikkeser skrev (10 minutter siden): Siste året i barnehagen. Før det er bare tull. Synes du ja, ikke jeg Anonymkode: 9be61...6a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 15. januar #30 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du ja, ikke jeg Anonymkode: 9be61...6a5 Hva er vitsen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #31 Del Skrevet 15. januar hvaduikkeser skrev (1 minutt siden): Hva er vitsen? Barna elsker det jo! Vitsen er det samme som alle bursdager. De syntes det er stor stas med fest med vennene sine❤️ Anonymkode: da0ab...335 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #32 Del Skrevet 15. januar Vi hadde første barnebursdag da han fylte 3 år, men det var kun med en vennefamilie og en venn fra barnehagen. Altså 4 barn og foreldrene deres. Anonymkode: ef209...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33 Del Skrevet 15. januar I vår barnehage starter de fleste med bursdagsfeiring når de går over på storbarnsavdeling, så rundt 3-4 års alderen. Anonymkode: a09c7...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 15. januar #34 Del Skrevet 15. januar I vår barnehage er det vanlig at de har barnebursdag det siste året på storbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #35 Del Skrevet 15. januar hvaduikkeser skrev (9 minutter siden): Hva er vitsen? Fordi barna synes det er stas og snakker om det Anonymkode: 9be61...6a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #36 Del Skrevet 15. januar Vi starter ved 4 år og ser det er standard i bhg vår 😊 Anonymkode: 84d75...7c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #37 Del Skrevet 15. januar Året før skolestart, mer en slags avslutning på et kapittel som snart var over (alle skolestarterne hadde bursdag på våren). Men de fleste i begge mine barns klasse hadde første barnebursdag i 1. klasse, vet jeg. Anonymkode: ac683...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #38 Del Skrevet 15. januar Dro når han ble invitert. Tror kanskje det var når de ble 4 år. Vi ventet selv med å feire bursdag til han begynte på skolen. Synes det er ett sabla pes hele greia derfor ventet vi i det lengste. Forbaska tull hele opplegget. Anonymkode: 82075...ea0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 15. januar #39 Del Skrevet 15. januar Aldri hatt. Kun fra 1 klasse, og sluttet i 3 klasse. Etter det inviterer de kun 5-6 nære venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 15. januar #40 Del Skrevet 15. januar noen få feiret 3 årsdag, gjerne de som ble sent på høsten og dermed gikk på stor avdeling. Ellers har "alle" feiret fra 4årsdag. Oftest i helg typ fra kl. 12-14. Må invitere alle gutter/jenter samme kull eller samme avdeling. Er veldig koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå