AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden AllahBallah skrev (7 minutter siden): Kanskje det var den andre kvinnen som fikk sæden i seg? 😊❤️ Jeg var så dum som spurte hvem han kom inni, og det var tydeligvis venninnen min som fikk alt sa han.. Vet at det egentlig er min feil, alt sammen. Han trenger jo ikke å beklage i det hele tatt. Er nok bare jeg som er så utrolig sjalu og "skuffet".. Aner ikke hvorfor jeg spurte han mer om det, trodde mer svar skulle gjør situasjonen bedre.. -TS Anonymkode: 59e88...56f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var så dum som spurte hvem han kom inni, og det var tydeligvis venninnen min som fikk alt sa han.. Vet at det egentlig er min feil, alt sammen. Han trenger jo ikke å beklage i det hele tatt. Er nok bare jeg som er så utrolig sjalu og "skuffet".. Aner ikke hvorfor jeg spurte han mer om det, trodde mer svar skulle gjør situasjonen bedre.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Du får prøve glede deg over at det er deg han kommer inni nå 😊 Lykke til ❤️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var så dum som spurte hvem han kom inni, og det var tydeligvis venninnen min som fikk alt sa han.. Vet at det egentlig er min feil, alt sammen. Han trenger jo ikke å beklage i det hele tatt. Er nok bare jeg som er så utrolig sjalu og "skuffet".. Aner ikke hvorfor jeg spurte han mer om det, trodde mer svar skulle gjør situasjonen bedre.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Hvorfor har det noe å si hvor han kom? Jeg hadde aldri kommet på å spørre om det en gang… Er dette sant, eller er dette samme som laget den andre tråden med bilder i hodet av sæd og kjønnsvæsker i alle krinkler og kroker? Veldig grafisk, og ikke slik folk flest sitter og sier. Anonymkode: aade4...4a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden Det er fortid. Du var ikke en del av hans liv da, så hvorfor er det så ille at han har hatt sex med andre tidligere? Det er nåtiden og hva dere har nå som teller. Ikke det, men jeg har to kompiser som jeg har ligget med for mange år siden. Vært sammen med samme mann nå i 12 år, og han vet om fortiden med disse mennene. Min mann har blitt god venn med de også. Han bryr seg ikke om fortiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg var så dum som spurte hvem han kom inni, og det var tydeligvis venninnen min som fikk alt sa han.. Vet at det egentlig er min feil, alt sammen. Han trenger jo ikke å beklage i det hele tatt. Er nok bare jeg som er så utrolig sjalu og "skuffet".. Aner ikke hvorfor jeg spurte han mer om det, trodde mer svar skulle gjør situasjonen bedre.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Skjønner tankene dine. Nå blir aldri forholdet til venninnen din det samme, eller til han. Og hva hvis dere havner sammen alle tre i en sammenkomst eller noe.. kleint! Han viser lite sosiale antenner som sier navnet hennes også, egentlig tankeløst overfor både deg og din venninne. Tror jeg ville tenkt meg om å fortsette med en slik mann. Jeg forstår deg veldig godt. Anonymkode: 66971...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden Jeg tenker at det som er godt i denne situasjonen er at du nå har lært deg hvorfor man ikke bør spørre om fortid. Anonymkode: 4bfde...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden Herregud, alle har en fortid. Tidene for jomfruer er over. Du har vel en fortid du også? Du må rett og slett bare komme deg over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg var så dum som spurte hvem han kom inni, og det var tydeligvis venninnen min som fikk alt sa han.. Vet at det egentlig er min feil, alt sammen. Han trenger jo ikke å beklage i det hele tatt. Er nok bare jeg som er så utrolig sjalu og "skuffet".. Aner ikke hvorfor jeg spurte han mer om det, trodde mer svar skulle gjør situasjonen bedre.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Hva er det som får deg til å legge skyld og feil på dine skuldre stakkar. Han burde selvfølgelig ikke ha svart ærlig, eller enda bedre ikke hatt et seksuelt liv før deg. Jeg synes han burde gjøre bot på sine tidligere seksuelle erfaringer, en 5 retters på Grotto burde være på sin plass. Husk å ta bilde av maten, og se til at han tar med seg blitz. Anonymkode: 4ce83...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7 timer siden #29 Del Skrevet 7 timer siden Jeg må innrømme at min umiddelbare reaksjon på dette er å tenke at dette er samme forfatter som starter den andre tråden om «hvorfor bryr du deg ikke om hvem partneren din har vært på». Sikkert bare min paranoia som detter inn, men kanskje han eller hun håpet på å avdekke en eller annen type dobbeltstandard når kvinner og menn lider av retroaktiv sjalusi? Men jeg legge vekk skepsisen og si det samme som forrige tråd. Om dette virkelig er noe som opptar tankene dine og kan påvirke forholdet deres, så kan du jobbe med retroaktiv sjalusi. Feks psykolog kan hjelpe dere. Og nå skal jeg la det ligge og ikke lete etter likheter i syntaks og setningsoppbygning i de to mistenkelig like trådene…. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Del Skrevet 7 timer siden Te- Presten skrev (21 minutter siden): Jeg må innrømme at min umiddelbare reaksjon på dette er å tenke at dette er samme forfatter som starter den andre tråden om «hvorfor bryr du deg ikke om hvem partneren din har vært på». Sikkert bare min paranoia som detter inn, men kanskje han eller hun håpet på å avdekke en eller annen type dobbeltstandard når kvinner og menn lider av retroaktiv sjalusi? Men jeg legge vekk skepsisen og si det samme som forrige tråd. Om dette virkelig er noe som opptar tankene dine og kan påvirke forholdet deres, så kan du jobbe med retroaktiv sjalusi. Feks psykolog kan hjelpe dere. Og nå skal jeg la det ligge og ikke lete etter likheter i syntaks og setningsoppbygning i de to mistenkelig like trådene…. Jeg tror også det. Jeg tror ellers det hadde blitt postet under samliv, ikke seksualitet. Videre har jeg aldri før møtt noen som grafisk beskriver bilder i hodet av sæd her og der, og nå er det 2 i løpet av ett døgn… Anonymkode: aade4...4a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå