AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vi snakket litt om hva vi hadde gjort tidligere, før vi møttes. (Vet, det er noe man egentlig ikke skal snakke om i et forhold), men det bare ble sånn. I tillegg hadde vi drukket litt vin og bare kost oss med en film. Han sa til meg at han hadde hatt trekant med 2 damer for ca 3 år siden. Viste seg at hun ene damen var en tidligere studievenn. Jeg stivnet helt av og han beklagde veldig for det han hadde gjort. Likevel, jeg klarer ikke å få de ekle bildene ut av hodet mitt! Tanken av at hun har hatt masse sæd av typen min inni seg, gjør meg helt kvalm. 😨 Har såvidt snakket til han i dag, og han er også ganske lei seg. Hadde aldri trodd det om han! Og hvorfor med en av mine nærmeste studievenner?? Anonymkode: 59e88...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du synes det er kvalmt at han tilfeldigvis har vært sammen med ei du studerte med, før dere møttes? 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Dere hadde jo ikke møttes engang?!! Hallooo Anonymkode: 57fae...1ef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Ja, han er løsaktig. Liker du den type mann? Anonymkode: 72743...fd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ikke spør om du ikke tåler svaret som kommer. Du er litt lite moden , og du bør tenke på at du ikke kjente typen din for 3 år siden. Det er bare tilfeldigheter at dere møttes og er sammen Anonymkode: 09c16...2d7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Og derfor spør man ikke Anonymkode: d0197...729 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Du må ta kontroll over tankene dine, du behøver da ikke sitte og mane fram bilder av henne med sæd i munnen - ærlig talt. At ikke du syntes det var kjempegøy å høre er greit nok, men du kan ikke kreve at han skal beklage for å ha hatt gjensidig frivillig sex med noen før dere ble sammen. Anonymkode: aade4...4a0 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Get over it tenker jeg😅 Du høres umoden ut. Anonymkode: 5cf8d...264 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Likevel, jeg klarer ikke å få de ekle bildene ut av hodet mitt! Tanken av at hun har hatt masse sæd av typen min inni seg, gjør meg helt kvalm. 😨 Anonymkode: 59e88...56f Du har noen større problemer du ikke bør velte over på han. Anonymkode: 86bc5...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Fortid er fortid. Glem det men hvis han skulle ha noen andre når dere er sammen og kanskje har barn sammen da er det krise og et stort rødt flag. Håper at han har forandret seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor i alle dager skulle han være lei seg for det? Er det noe du omtrent krever av han? At han skal være lei seg for dette? Rart. Han har hatt en god sexopplevelse som ikke involverer deg. Sånn er det med så og si alle mennesker, de fleste har hatt sex (og forhåpentligvis god sex også) med noen andre enn den de er sammen med. Det kan trigge usikkerhet og sjalusi ja. Men helt ærlig, å sitte å lage seg bilder av hans sæd med andre er ganske absurd, umodent og barnslig, get over it. Han har hatt sex med andre før deg, som what? En trenger ikke lage seg noe drama lama over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Vet at vi ikke var sammen. Men det som gjør meg ekstra lei meg, er at jeg husker veldig godt når venninnen min fortalte meg at hun hadde hatt trekant med én dame og én mann, og hvor hardt hun ble tatt, og hvor utrolig deilig det var. Nå vet jeg jo akkurat hvem den mannen er! 😵 Skulle aldri ha spurt typen min om det.. -TS Anonymkode: 59e88...56f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Ikke spørr om du ikke tåler svaret. Dette er KUN DEG som er problemet. Han har ikke gjort noe galt... At du er sur på han er stygt gjort av deg. Direkte slemt faktisk. Anonymkode: c6617...e48 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet at vi ikke var sammen. Men det som gjør meg ekstra lei meg, er at jeg husker veldig godt når venninnen min fortalte meg at hun hadde hatt trekant med én dame og én mann, og hvor hardt hun ble tatt, og hvor utrolig deilig det var. Nå vet jeg jo akkurat hvem den mannen er! 😵 Skulle aldri ha spurt typen min om det.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Hvorfor er du venn med denne venninnen da? Hun er jo like stor del av den trekanten som typen din. Skjerpings kvinnemenneske... Og vi lurer på hvorfor menn ikke tørr å være ærlig, jo fordi sånne som deg blir pottesur for ingenting.- Anonymkode: c6617...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Ikke spør om du ikke vil vite... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet at vi ikke var sammen. Men det som gjør meg ekstra lei meg, er at jeg husker veldig godt når venninnen min fortalte meg at hun hadde hatt trekant med én dame og én mann, og hvor hardt hun ble tatt, og hvor utrolig deilig det var. Nå vet jeg jo akkurat hvem den mannen er! 😵 Skulle aldri ha spurt typen min om det.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Jeg tipper sexen bare var helt middels, men venninna di overdrev for å gjøre seg interessant. Evt har hun hatt trekant flere ganger. Ikke sikkert det dreide seg om kjæresten din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje det var den andre kvinnen som fikk sæden i seg? 😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Skjønner godt at du ikke synes det er så gøy å tenke på. Det er derfor jeg aldri har spurt min partner om hans seksuelle fortid, ønsker ikke å ha de bildene i hodet. Kjedelig situasjon å være i, men du har jo ingen rett til å bli sur på han for det. Det skjedde før det ble sammen. Spurte du han om det, eller sa han det uoppfordret? Hvis han sa det uoppfordret er det veldig taktløst av han, spesielt siden du er venninne med hun ene. Anonymkode: 85f0d...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet at vi ikke var sammen. Men det som gjør meg ekstra lei meg, er at jeg husker veldig godt når venninnen min fortalte meg at hun hadde hatt trekant med én dame og én mann, og hvor hardt hun ble tatt, og hvor utrolig deilig det var. Nå vet jeg jo akkurat hvem den mannen er! 😵 Skulle aldri ha spurt typen min om det.. -TS Anonymkode: 59e88...56f Som sagt, skjønner at dette ikke var kjempegøy - men likevel ikke noe å henge seg opp i og drive å kverne på. Ingen av de har gjort noe galt. Verden er ikke så stor, sånt skjer av og til. Anonymkode: aade4...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi snakket litt om hva vi hadde gjort tidligere, før vi møttes. (Vet, det er noe man egentlig ikke skal snakke om i et forhold), men det bare ble sånn. I tillegg hadde vi drukket litt vin og bare kost oss med en film. Han sa til meg at han hadde hatt trekant med 2 damer for ca 3 år siden. Viste seg at hun ene damen var en tidligere studievenn. Jeg stivnet helt av og han beklagde veldig for det han hadde gjort. Likevel, jeg klarer ikke å få de ekle bildene ut av hodet mitt! Tanken av at hun har hatt masse sæd av typen min inni seg, gjør meg helt kvalm. 😨 Har såvidt snakket til han i dag, og han er også ganske lei seg. Hadde aldri trodd det om han! Og hvorfor med en av mine nærmeste studievenner?? Anonymkode: 59e88...56f Jeg hadde også følt avsky. Tenk at mannen har hatt et liv før deg, attpåtil med ei tidligere studievenninne av deg. For ikke å glemme trekant. Jeg ville helt klart gjort det slutt Anonymkode: 4ce83...41a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå