AnonymBruker Skrevet 17. januar #41 Del Skrevet 17. januar makkapakka skrev (1 time siden): Ja av en som var over snittet sjalu, fikk ikke gå på butikken alene engang, kunne jo tenkes at jeg pulte på veien dit.. Ofte en gjenganger at de som er mest sjalu selv har store svin på skogen. De vet vel alle steder mulighetene finnes og blir paranoide av at det skal bli deres tur å være offer 🙈 Har aldri vært utro, men eksen var. Han var både på datingapper, hadde kontakt med folk over sosiale media og antagelig mang en gang etter altfor fuktige byturer. Jeg mistenkte det mange ganger, men fant aldri bevis. Han var også en snik økonomisk og satte seg i stor gjeld sånn at fellesutgifter ble betalt med kreditt og flere lån- det visste jeg ikke før jeg fant en rar regning i posten. Det ble slutt da han møtte en annen (en kollegas samboer for øvrig), og jeg fant ut alt dette andre unntatt det økonomiske i etterkant. Har heldigvis en flott mann og et mye mer stabilt liv nå, og er ikke traumatisert eller redd for at han skal gjøre det samme. Har full tillit i forholdet nå og tenker eksen sliter med sine ting som kunne lyve så glatt. Tenker ikke at alle andre er som det. Anonymkode: a7e2d...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #42 Del Skrevet 17. januar Ja en gang, veldig sårt etter 25 år. Men han mener at det ikke kan regnes som utroskap siden vi hadde en veldig vanskelig tid i forholdet. Anonymkode: 35fd0...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #43 Del Skrevet 17. januar Ja. Eksen min og jeg hadde trekant med en annen mann. Etter en tid fant jeg ut at de to etter dette hadde møttes et par ganger og hatt sex. Anonymkode: aef5c...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #44 Del Skrevet 17. januar Tussemor47 skrev (På 15.1.2025 den 23.07): Åh fy fader!! Den siste der var drøy😢 Hjalp ikke at det var 3 uker til termin, for å si det sånn. Og vi hadde hatt sex den dagen han dro ut. Vi hadde sex gjennom svangerskapet, så det var ingen grunn til at han skulle være utro. Anonymkode: c00e4...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #45 Del Skrevet 17. januar Uff ja dessverre har jeg blitt dratt av min samboer en gang. Etter 28 år sammen, tre barn. Når han ble avslørt var det ikke noe tegn til anger, det han svarte med var om jeg ikke syntes hun var pen. Skikkelig idiot Anonymkode: 35fd0...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #46 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 22.23): For høy moral til å være utro = feig. Den var ny. Anonymkode: 6765a...505 Det er mang slags motivasjoner til all slags god og dårlig oppførsel. Å ikke bli snakket stygt om (bli "den utro") var nok viktigere grunn enn å ikke gjøre noe som såret meg. Anonymkode: 1ed3c...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #47 Del Skrevet 17. januar Ja. Jeg var på en fest, skulle på do, døra var ikke låst, og da jeg gikk inn gikk jeg rett på kjæresten min som ble sugd av en 14-åring. Så ikke bare var han utro, men han begikk overgrep mot et barn 😵💫😭 (Jeg var 17 og han var 20. Jeg så ut som jeg var ca 12, så det var vel det han likte, da…) Anonymkode: 23fdb...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 17. januar #48 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hjalp ikke at det var 3 uker til termin, for å si det sånn. Og vi hadde hatt sex den dagen han dro ut. Vi hadde sex gjennom svangerskapet, så det var ingen grunn til at han skulle være utro. Anonymkode: c00e4...73a Åh fy fader i dagen🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #49 Del Skrevet 17. januar Begynte i parterapi etter 10 års ekteskap. Første timen, satt vi overfor hverandre der jeg la merke til at han hadde et stort sugemerke på halsen. Benektet det først, prøvde å klamre seg til meg i bilen på hjemveien, gråt og sverget på at han elsket meg og ville bare ha meg. Patetisk. Jeg gikk. Det har gått 5 måneder. Han klamrer seg fast til henne nå. Anonymkode: 95c76...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå