Gå til innhold

Har du noen gang blitt bedratt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, ikke med utroskap ihvertfall. Tror nesten mine ekser var for feige til å være utro, eller hva jeg skal si. De er opptatt av hva andre synes om dem, og ville ikke hatt på seg at de var umoralske. Å slå opp på overtid så de imidlertid ikke som umoralsk. Det var ikke farlig at jeg begynte å tvile på meg selv. 

Det at de slo opp lenge etter at de ville ut, har egentlig gjort meg redd for dating. Føler man kan aldri vite om noen egentlig vil ut...Men han jeg er med nå, er gal etter meg, så det tror jeg på. 

Anonymkode: 1ed3c...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke blitt bedratt, så vidt jeg vet. Har noen av eksene sneket seg rundt, har de vært gode til å holde det skjult. 
Jeg har aldri vært utro selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Var gift med en som begynte på studier med samlinger et annet sted. Etter 3 mnd fortalte han meg at han ville skilles, skulle flytte og starte et nytt liv med henne. Ungen var det ikke så nøye med.  Mitt livs største sjokk. 

Anonymkode: a786a...d12

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bedratt, og jeg har blitt bedratt. Jeg var veldig ung når det første skjedde, og det andre var ikke i et seriøst forhold. Så vet ikke om det teller helt.

Men, jeg kjenner noen som virkelig ble bedratt. Mens hun var i behandling for alvorlig sykdom, og var skikkelig syk av behandlingen, så presterte mannen hennes å ligge med to forskjellige kvinner, der de filmet det og sendte filmene til hverandre. Og på helt utrolig vis så klarte hun å sende en video fra mannen sin mobil til sin egen, uten at hun snoket en gang, hun bare trykket noe, og så plutselig hadde hun en ny melding som hun åpnet, og der var det action gitt.... Det verste var at han hadde gaslightet henne over flere år når hun var mistenksom, så hun hadde jobbet med seg selv for å ikke være mistenksom, for hun trodde problemet lå hos henne.... Og de er fortsatt gift.

Anonymkode: 0baf5...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. 

Han innledet et forhold bak ryggen min. Og når jeg fant det ut, ville han ikke slippe meg. Kaos med små barn.

Anonymkode: 9bcef...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke med utroskap ihvertfall. Tror nesten mine ekser var for feige til å være utro, eller hva jeg skal si. De er opptatt av hva andre synes om dem, og ville ikke hatt på seg at de var umoralske. Å slå opp på overtid så de imidlertid ikke som umoralsk. Det var ikke farlig at jeg begynte å tvile på meg selv. 

Det at de slo opp lenge etter at de ville ut, har egentlig gjort meg redd for dating. Føler man kan aldri vite om noen egentlig vil ut...Men han jeg er med nå, er gal etter meg, så det tror jeg på. 

Anonymkode: 1ed3c...18b

For høy moral til å være utro = feig.

Den var ny.

Anonymkode: 6765a...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

To tidligere damer: Kjæresten fra videregående, og min ekskone.

Hva er historien? Tja, jeg lærte noe om kvinner.

Men jeg forstod det helt ikke før jeg selv ble den som ei gift dame var utro med. Og nei, jeg visste for ordens skyld ikke at hun var gift.

For denne gangen var det plutselig jeg som var han spennende fyren i en kjedelig hverdag… og da skjønte jeg hvordan det hele henger sammen.

Så lærdommen? Aldri stol på en kvinne.

Anonymkode: 2c760...a6c

Hva forstod du fra den andre siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min partner og ektemann gjennom 16 år innledet et forhold til moren til et av barnas venner. De fikk god kontakt med hverandre gjennom barnas felles fritidsaktivitet, noe som utviklet seg til et emosjonelt og seksuelt forhold som pågikk i over et år før han klarte å ta initiativ til å gå ifra meg. Jeg hadde en sterk mistanke de siste månedene, men var nok i fornektelse. Det var til slutt en felles bekjent av alle som fortalte meg hva som foregikk. Det var både lettelse, sjokk og fortvilelse på en gang. Lettet over at intuisjonen min fungerte - jeg var ikke blitt gal i hodet, sjokk over omfanget og dyp fortvilelse over konsekvensene. Jeg ville ikke at mine barn skulle bli skilsmissebarn, og var villig til å gjøre omtrent hva som helst for å holde familien samlet…. Men, omfanget var for stort, det var umulig å gå videre sammen for oss begge.

Tiden etterpå har vært forferdelig vanskelig. Jeg har hatt store tillitsutfordringer både til han og mange andre som også har visst om dette uten å ta grep. Jeg har også kjent på mye skam, spesielt siden forholdet aldri ble offentlig. Det er slutt mellom dem nå, og «alle» vet hva som foregikk selv om ingen snakker om det.

Barna våre vet ikke noe, det hadde blitt for vanskelig for de å takle - noe jeg tror også far forsto ganske fort. De har tatt bruddet tungt allerede. Vi har delt omsorg og bosted, og jeg har en stor sorg knyttet til at jeg mister halve barndommen og ungdomstiden deres. Selv om jeg forstår at man ikke kan styre følelsenen sine, og at vi kanskje hadde vokst fra hverandre og var i et lunkent ekteskap i utgangspunktet kommer jeg  aldri til å tilgi eks-mannen min for det.  

Anonymkode: 483e5...965

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fortell din historie! 

Det sies at ca 50% av befolkningen er utro..men det er sjelden jeg hører om noen i nær omkrets som er utro. Er det fordi folk er gode på å holde hemmeligheter? Eller skrytes det litt på disse statistikkene som er anonyme?

Anonymkode: 64406...2e5

Det finnes flere måter å være utro på.

Forhold1 - fysisk og emosjonelt. Han startet faktisk sitt nye forhold 3 mnd før jeg gjorde det slutt med han. 

Forhold2 - han forsøkte iherdig å få ei jente til sengs, jeg fant ut av det før han gjennomførte det.

Forhold3 - han svindlet meg økonomisk og gjemte posten min så jeg ikke skulle finne ut av det. Det var også en gang han kom hjem fra byen å gikk rett i dusjen. Klærne vasket han tvert. Jeg regner med utroskap.

Forhold4 - han var fyllesyk dagen derpå å fortalte at han hadde hatt sex med eksen og lurte på om sugemerke på halsen var veldig synlig. 

Anonymkode: 7a46d...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor47 skrev (4 timer siden):

Ja.. jeg var 16 og forlovet, min forlovede var utro med ene venninnen min. Aldri stolt på mennesker igjen etter dette

Det slår meg at det var svært tidlig å være forlovet. 

Har du klart å være i forhold etter denne hendelsen?

Nå må du ikke føle deg forpliktet til å svare altså om jeg trår deg for nær.

Endret av Flintis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det resulterte i åpent forhold også ville hun skilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om jeg har blitt fysisk bedratt, men han hadde kontoer på nett der han hadde kontakt med damer. Mulig det pågår fortsatt, nå gir jeg f. 
#hevnenersøt

Anonymkode: d0093...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (22 minutter siden):

Det slår meg at det var svært tidlig å være forlovet. 

Har du klart å være i forhold etter denne hendelsen?

Nå må du ikke føle deg forpliktet til å svare altså om jeg trår deg for nær.

Ja, det var tidlig men hadde han ikke vært utro så hadde vi kanskje fortsatt vært sammen, han var min store kjærlighet, eller om det er et glansbilde jeg har malt for meg selv..? 

Ja, vært i kun dårlige forhold etterpå. Jeg har også mine feil altså, men jeg havner borti typer som ikke behandler meg med respekt. Merkelige greie og jeg klarer ikke bryte den sirkelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flintis skrev (15 minutter siden):

Ja, det resulterte i åpent forhold også ville hun skilles.

Uff! Trist å lese men samtidig greit og ikke ha et slikt ekteskap også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vet ikke om jeg har blitt fysisk bedratt, men han hadde kontoer på nett der han hadde kontakt med damer. Mulig det pågår fortsatt, nå gir jeg f. 
#hevnenersøt

Anonymkode: d0093...7d5

La oss høre om hevnen🫶🏼 Håper du selv har skapt deg et godt liv og ikke lar deg påvirke av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det finnes flere måter å være utro på.

Forhold1 - fysisk og emosjonelt. Han startet faktisk sitt nye forhold 3 mnd før jeg gjorde det slutt med han. 

Forhold2 - han forsøkte iherdig å få ei jente til sengs, jeg fant ut av det før han gjennomførte det.

Forhold3 - han svindlet meg økonomisk og gjemte posten min så jeg ikke skulle finne ut av det. Det var også en gang han kom hjem fra byen å gikk rett i dusjen. Klærne vasket han tvert. Jeg regner med utroskap.

Forhold4 - han var fyllesyk dagen derpå å fortalte at han hadde hatt sex med eksen og lurte på om sugemerke på halsen var veldig synlig. 

Anonymkode: 7a46d...517

Åh fy fader!! Den siste der var drøy😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, har blitt bedratt, men det å bo med en partner som jevnt og trutt har anklaget meg for utroskap har vært mye verre. Dukket opp på jobben min i tide og utide for å ferske meg med en kollega(har blitt anklaget for å ha et forhold til alle mannlige kolleger), kryssforhør om hvem jeg har vært med hjemme når han har vært på fest(!) etc. Har ikke vært utro, har knapt klemt noen. Er så ubeskrivelig glad for å ikke være i det forholdet mer!

Anonymkode: d0ef7...9b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja av en som var over snittet sjalu, fikk ikke gå på butikken alene engang, kunne jo tenkes at jeg pulte på veien dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 16.21):

Fortell din historie! 

Det sies at ca 50% av befolkningen er utro..men det er sjelden jeg hører om noen i nær omkrets som er utro. Er det fordi folk er gode på å holde hemmeligheter? Eller skrytes det litt på disse statistikkene som er anonyme?

Anonymkode: 64406...2e5

Jeg har blitt bedratt i samtlige forhold. I to av dem grovt bedratt - den ene pulte rundt på damer han fant på datingssider, den andre tok opp kontakten med en gammel venninne og lå med henne rett foran nesa på meg, mens hun lekte perlevenner med meg. Den tredje brukte meg som pausefisk, og pulte på sitt livs kjærlighet som holdt ham på gress, i mellomtiden. Jeg er gift på nytt i dag, men har ingen illusjoner om at min mann vil holde seg trofast. Han vet at jeg går med en gang utroskap er et faktum, så jeg ser på vårt forhold som noe midlertidig - noe som varer til han er utro. 

Anonymkode: 95f91...b9a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flintis skrev (På 15.1.2025 den 22.33):

Hva forstod du fra den andre siden?

At det hele handler om spenning.

Et forhold er ment å skulle være trygt og stabilt. Men trygt og stabilt er ikke spennende, ikke over tid.

Så hvis du som mann "gjør det rette", og er en bra fyr, og skaper trygghet og stabilitet, da legger du opp til å bli bedratt.

Ta deg tid til å se serien "Sex/Life" på Netflix, og tenk over hvordan det kan være mulig at dette svineriet overhodet har et market.

Da ser du det du også.

Anonymkode: 2c760...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...