AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar Jeg bor i en bitteliten leilighet, har dårlig økonomi og er ensom. Skjønner ikke hva det er å juble for. Anonymkode: f3634...598 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg bor i en bitteliten leilighet, har dårlig økonomi og er ensom. Skjønner ikke hva det er å juble for. Anonymkode: f3634...598 ❤️ Det blir bedre, bare tenk positivt og se mulighetene ❤️ Det som hjalp meg veldig var den enkle tanken «Hvorfor vil du være med en som ikke vil være med deg?» Anonymkode: d23ee...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #23 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 13.24): Jeg har nylig blitt skilt og eksen har barna annenhver helg. Planen er at han skal ha mer samvær med barna når han etterhvert får seg ett større sted å bo. Han bor nå i en liten ett roms. Føler at jeg får ladet opp og «funnet» meg selv de helgene barna er hos far. Er en mye bedre mor for barna når jeg får de fridagene. Det er luksus å ha hele huset for meg selv, finne roen, kose seg med en bedre middag og bare koble ut med boblebad og ett glass vin. Da jeg var gift var dette noe jeg lengtet etter, men aldri fikk lov til da mann og barn alltid var hjemme. Det var full rulle hele tida. Mange i min situasjon, altså skilt/singel med småbarn klager sånn, det forstår jeg meg ikke på. Mange som advarte meg før jeg gikk ifra mannen om dårlig økonomi, at det er slitsomt å ta seg av hus og hjem alene, at man ofte blir nødt til å nedgradere bolig og bil osv, Føler at ting er mye bedre nå som jeg er alene, nå har jeg mer tid til meg selv, deilig å faktisk ha tid til å slappe av i helgene. Merkelig nok har jeg fremdeles god økonomi og har muligheten til å spare både for meg selv og begge barna. Det at vi solgte huset vi eide sammen og at jeg kjøpte meg rekkehus har bare vært positivt, hus krever så mye tid og arbeid. Egentlig burde jeg aldri ha giftet meg, fordi jeg er en som trives best alene Dere som er alene med barn, hvorfor klager dere sånn? Jeg er med en gruppe single mødre, og føler de ikke gjør annet enn å klage. Er det noe med innstillingen til enkelte?? Anonymkode: d23ee...6c2 Du skjønner ikke at man er forskjellig? Jeg hatet tid uten barna mine , du liker åpenbart tid uten Anonymkode: a015f...30e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #24 Del Skrevet 16. januar Barna har man kun til låns uansett! Jeg er bedre forberedt på ungdomstiden pg når barna blir voksne og flytter ut, enn de som har barna sine hele tiden. Kan ikke Lene seg på barna sine for selskap. Blir for dumt og ikke minst egoistisk😊 Anonymkode: c627d...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #25 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Barna har man kun til låns uansett! Jeg er bedre forberedt på ungdomstiden pg når barna blir voksne og flytter ut, enn de som har barna sine hele tiden. Kan ikke Lene seg på barna sine for selskap. Blir for dumt og ikke minst egoistisk😊 Anonymkode: c627d...19c Handler ikke om at man skal ha de som selskap, men at man går glipp av en del av oppveksten deres. Jeg kommer alltid til å synes det er trist og vondt. Anonymkode: 4801f...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #26 Del Skrevet 16. januar Jeg kjenner ikke mange som klager. De er unntaket. Jeg har barna våre 100%, vært alene med de siden de var små. BF hadde de hver annennhelg i begynnelsen. Men etterhvert var de hos meg 100% Har krevende jobb, nå er barna større, hus, bil og hund. Jeg ville aldri valgt bort noe tid med barna for alene tid, syntes ikke det var stas når de var hos BF, men da brukte jeg tiden på jobbing og noe sammen med venninner. Det er hverken slitsomt eller krevende å være alene.Reagerer mer på de som jubler for frihelg/barnefri Anonymkode: d99fa...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #27 Del Skrevet 16. januar Jeg har det likt som deg. Har det mye bedre nå som jeg bor alene med barna. Far har de 30%. Bedre økonomi, bedre liv, alenetid, huset for meg selv. Vasker og rydder når jeg vil, eller ikke vil. Bestemmer alt selv, uten å diskutere og planlegge alt som skal gjøres, spises, handles osv. Anbefales å bli singel! Anonymkode: c9fb3...eea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #28 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det likt som deg. Har det mye bedre nå som jeg bor alene med barna. Far har de 30%. Bedre økonomi, bedre liv, alenetid, huset for meg selv. Vasker og rydder når jeg vil, eller ikke vil. Bestemmer alt selv, uten å diskutere og planlegge alt som skal gjøres, spises, handles osv. Anbefales å bli singel! Anonymkode: c9fb3...eea Takk! Endelig en som forstår hvor deilig det faktisk er! Føler også at økonomien er minst like bra, alenetid og huset for meg selv annenhver helg er også gull verdt. Deilig med rekkehus, da slipper jeg måking, gressklipping og masse vedlikehold som i eneboligen vi bodde i. Anonymkode: d23ee...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå