AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Del Skrevet 15. januar Aldri mer altså, når jeg tenker på alle gangene jeg overså egne behov eller satt igjen med smuler fordi en fyr som ikke en gang brydde seg ordentlig skulle være fornøyd. Ikke hørt fra ham hele uka, gjentatte ganger? Chill, han er sikkert bare opptatt og jeg har mitt eget liv og kan vente jeg. Ha sex når jeg ikke hadde lyst? Check Flyttet til det stedet han ville, selv om jeg ikke hadde venner, jobb eller nettverk der? Jada. Date fyr i flere måneder mens han trenger tid på å finne ut om det er meg han vil ha, stresse og få psykiske problemer av nervene? Yess, og han dumpa meg for ei annen etterpå. Eller ghosted heter det vel faktisk, for vi var jo ikke sammen! Aldri mer. Anonymkode: fbbae...55d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2 Del Skrevet 15. januar Tja. Var vel det at jeg valgte å overse at han hadde vært uto mot ex. Fikk vite det etter at vi hadde blitt sammen riktignok, men burde skjønt at han ikke var så monogam av seg (ikke klarer å si nei). gjentok seg da vi var sammen. Så etter det har jeg skjønt at selv om alle møter fristelser er det noen som har vanskelig for å sette grenser. Er nå mer forsiktig og sjekker hvordan de ellers forholder seg til sannhet og løgn. Om du går på kompromiss med dine verdier eller føler at du senker verdien din, så er det lett å angre. Og vanskelig å fikse. Anonymkode: 6702f...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #3 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 12.05): Tja. Var vel det at jeg valgte å overse at han hadde vært uto mot ex. Fikk vite det etter at vi hadde blitt sammen riktignok, men burde skjønt at han ikke var så monogam av seg (ikke klarer å si nei). gjentok seg da vi var sammen. Så etter det har jeg skjønt at selv om alle møter fristelser er det noen som har vanskelig for å sette grenser. Er nå mer forsiktig og sjekker hvordan de ellers forholder seg til sannhet og løgn. Om du går på kompromiss med dine verdier eller føler at du senker verdien din, så er det lett å angre. Og vanskelig å fikse. Anonymkode: 6702f...68f Ekspander Ja man lærer når en har brent seg først, leit at han var utro mot deg, håper det var siste gang noen er det. Anonymkode: fbbae...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4 Del Skrevet 15. januar For mye uro i de forholdene jeg har hatt, førte til at jeg helt mistet lysten på forhold igjen. Det dukker med jevne mellomrom noen som er interessert i mer, et forhold. Men forhold avsluttet jeg med som 42 åring, og har aldri lengtet tilbake. Det er like uaktuelt for meg i dag også. M51 Anonymkode: 4d48d...ae6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #5 Del Skrevet 15. januar Tok for mye hensyn til hans ønsker og prioriteringer framfor hva jeg selv ønsket. Mistet mye av meg selv på veien, så aldri mer. Viktig å lære grensetting og å kjenne etter hva man faktisk vil selv. Anonymkode: e66be...141 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #6 Del Skrevet 15. januar Følte og tenkte at det som ble sagt til meg var feil. Selv da når jeg ble fortalt hvor stygg, dum og uinteressant håpet jeg fortsatt på at den jenta ville se meg for den jeg er. Dumt av meg? Ja. Blendet av kjærlighet? Ja. hva har jeg lært? Ikke sett dine behov og grenser på null. Brent barn? Noe. Er fortsatt naiv og tenker det beste om mennesker. De finnes. Bare håper jeg har møtt henne nå. Anonymkode: e47f6...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #7 Del Skrevet 15. januar Jeg har gått ekstemt på akkord med meg selv de to siste årene i et forhold jeg ikke burde være i. Jeg har lært hva jeg absolutt ikke kan gå på akkord med meg selv med men også lært at ting jeg tenkte betydde noe kanskje ikke betyr så mye likevel. Ting jeg før ville tenkt var på akkord med meg selv. Jeg kommer aldri til å gå på akkord med meg selv i mengden kontakt jeg trenger for å ikke føle meg avvist. Eller tåle å føle meg mye kritisert. Jeg har derimot lært at det slettes ikke er viktig at vi skal være så like, ha like politiske meninger og bygge ett felles liv, at alle beslutninger alltid skulle tas i enighet osv. Det er helt ok at vi er ulike så lenge vi kan respektere hverandre. Dette var ting jeg var veldig opptatt av før. Veldig mye av det som klages på her inne på forumet himler jeg nå med øynene av. Alt folk finner på å være såret over. Dersom man kan godta punktene man er ulike på - kan man bygge hvert sitt liv OG et felles liv. Men alt trenger ikke å være i felles enighet hele tiden. Jeg ser at det er ganske mange områder jeg ikke trenger å kjenne ulikhet som kritikk. Så lenge man kan respektere ulikhetene. Jeg har lært at jeg kan tåle å være veldig veldig ulik partneren min - bare ikke når det kommer til behov for bekreftelse og nærhet. Det er den biten som er umulig for meg å gå på akkord med meg selv en gang til. Anonymkode: 24eea...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar Ingenting, MEN det var derfor jeg var "evig singel" til jeg fant han. Datet mye, ble nesten seriøst med noen, men jeg avsluttet fordi det var enkelte ting jeg ikke klarte å overse og/eller leve med. Så fant jeg en jeg var 100% kompatibel med til slutt - og flaks var det, for jeg trodde jeg hadde vært forelska før jeg møtte han, men det hadde jeg absolutt ikke for ingenting var i nærheten av følelsene jeg fikk for han. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves gjaldt veldig i min situasjon, hverfall. Anonymkode: aebcc...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #9 Del Skrevet 15. januar Jeg har valgt å overse at jeg må ha det mørkt hjemme fordi han er lyssky og har migrene , at han ikke får bidratt så mye som jeg ønsker pga nevnte migrene og IBS. Anonymkode: 1706f...222 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 11.46): Aldri mer altså, når jeg tenker på alle gangene jeg overså egne behov eller satt igjen med smuler fordi en fyr som ikke en gang brydde seg ordentlig skulle være fornøyd. Ikke hørt fra ham hele uka, gjentatte ganger? Chill, han er sikkert bare opptatt og jeg har mitt eget liv og kan vente jeg. Ha sex når jeg ikke hadde lyst? Check Flyttet til det stedet han ville, selv om jeg ikke hadde venner, jobb eller nettverk der? Jada. Date fyr i flere måneder mens han trenger tid på å finne ut om det er meg han vil ha, stresse og få psykiske problemer av nervene? Yess, og han dumpa meg for ei annen etterpå. Eller ghosted heter det vel faktisk, for vi var jo ikke sammen! Aldri mer. Anonymkode: fbbae...55d Ekspander I forholdet jeg er i tror jeg ingen av oss har måttet føye oss for noe. Vi har snakket om det meste og er enige om alt som er veldig viktig for oss. Uviktige småting får være hva de er. Men vi bor ikke sammen og skal aldri det heller, så da slipper man unna ganske mye. Anonymkode: f5bea...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 11.46): Aldri mer altså, når jeg tenker på alle gangene jeg overså egne behov eller satt igjen med smuler fordi en fyr som ikke en gang brydde seg ordentlig skulle være fornøyd. Ikke hørt fra ham hele uka, gjentatte ganger? Chill, han er sikkert bare opptatt og jeg har mitt eget liv og kan vente jeg. Ha sex når jeg ikke hadde lyst? Check Flyttet til det stedet han ville, selv om jeg ikke hadde venner, jobb eller nettverk der? Jada. Date fyr i flere måneder mens han trenger tid på å finne ut om det er meg han vil ha, stresse og få psykiske problemer av nervene? Yess, og han dumpa meg for ei annen etterpå. Eller ghosted heter det vel faktisk, for vi var jo ikke sammen! Aldri mer. Anonymkode: fbbae...55d Ekspander Hm. Aldri noe sånt. Men har slått fra meg å skulle være veldig sosial sammen som par. Jeg var det med ene eksen og savner det litt. Samtidig gir han meg mye frihet til sosialt og hobby uten ham. Og jeg liker at han er rolig og nedpå. Anonymkode: 77286...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 16. januar #12 Del Skrevet 16. januar Tror egentlig ikke jeg har firet på forventninger og behov for å ha et forhold. Men har nok ikke alltid sett at partneren ikke var som jeg trodde. Det har jeg vel lært meg bedre etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Del Skrevet 16. januar Tja. Jeg lever i praksis i et forhold uten sex. Min samboer har aldri løsrevet seg fra foreldrene og det er en evig konflikt med dem. Vi har få felles interesser og er mye opptatt med hvert vårt. Men jeg får være sammen med barna hver dag inntil de flytter. Anonymkode: 789a2...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Del Skrevet 16. januar De aller fleste må jo velge mindre attraktiv partner enn de ville gjort om de kunne velge hvem som helst. Anonymkode: 93192...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå