AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har brukt kreatin fra sinnatreneren en ukes tid nå. Og lurer på om det er verdt det? Syntes det er litt dyrt å bruke 500kr i mnd. Men hvis kreatin er bra og nyttig for kroppen da er det jo noe annet. Men hva sier dere som kan dette? Anonymkode: bfd35...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kreatin, proteinpulver og slike ting er generelt totalt unødvendig og bortkastet penger. Godt kosthold og trening er alt du trenger. Anonymkode: 611c8...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har brukt kreatin fra sinnatreneren en ukes tid nå. Og lurer på om det er verdt det? Syntes det er litt dyrt å bruke 500kr i mnd. Men hvis kreatin er bra og nyttig for kroppen da er det jo noe annet. Men hva sier dere som kan dette? Anonymkode: bfd35...312 Kreatin hjelper med å holde vann i kroppen, som skal hjelpe med muskelbygging. Det hjelper også med utholdenhet i musklene. Det er bevist effekt av det. Men kreatin er kreatin, du trenger ikke dyrt kreatin for å få den effekten. Anonymkode: 87d63...b38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drohatha Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Kreatin kan ha positive effekter, men som anonym bruker skriver over her, hvis du har et godt og balansert kosthold så er nok ikke gevinsten så stor. Ville nok valgt et annet merke/leverandør. Ser man kan få 500 g kreatin monohydrat til 200 kr hos noen leverandører, og det burde holde til omtrent tre måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kreatin, proteinpulver og slike ting er generelt totalt unødvendig og bortkastet penger. Godt kosthold og trening er alt du trenger. Anonymkode: 611c8...4b3 Kreatin er vel en av få kosttilskudd som har positiv dokumentert effekt for fysisk prestasjon. Selv mange som ikke trener har nivåer av kreatinin i kroppen som gjør at de hadde hatt godt av tilskudd Er det nødvendig, nei, men det vil gi bedre fysisk prestasjon, så er det opp til hver enkelt om en mener det er verdt pengene å få litt bedre prestasjon. Selv synes jeg det blir litt dyrt når effekten ikke er veldig stor, samt jeg har høye nivåer naturlig Anonymkode: cd542...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kreatin kan fungere ja. Men du må huske på om du allerede har nok kreatin i lagrene dine fra typ egenproduksjon eller mat, så har ikke pulver noe hensikt. Så i teorien, har du bra kosthold så trenger man ikke å bruke dette som tilskudd. Anonymkode: b2f51...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor tar du kreatin? Hva er din grunn for å velge tilskuddet, og hva er målet ditt ved å ta kreatin? Og hvorfor har du valgt akkurat hans kreatin tilskudd? Anonymkode: 3a992...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden STAUT Kreatin monohydrat 250 gr - Mat & Drikke | Sport Outlet Du blir loppa. Kreatin er kreatin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor tar du kreatin? Hva er din grunn for å velge tilskuddet, og hva er målet ditt ved å ta kreatin? Og hvorfor har du valgt akkurat hans kreatin tilskudd? Anonymkode: 3a992...a29 Jeg ble hovedsakelig påvirket av er reels han hadde, og han sa det har diverse helsefordeler, som bedre hukommelse, vektnedgang og mer overskudd (tror han sa overskudd, altså energi). Jeg trener lite, men jeg så i kommentarfelt at man ikke trengte trene for å ta kreatin. Tror ikke jeg skal kjøpe det mer, kanskje jeg ikke skal ta det heller. Leser man egentlig går opp i vekt, for vannet binner seg mer i musklene. Også må man drikke veldig mye vann når man tar det. Anonymkode: bfd35...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ble hovedsakelig påvirket av er reels han hadde, og han sa det har diverse helsefordeler, som bedre hukommelse, vektnedgang og mer overskudd (tror han sa overskudd, altså energi). Jeg trener lite, men jeg så i kommentarfelt at man ikke trengte trene for å ta kreatin. Tror ikke jeg skal kjøpe det mer, kanskje jeg ikke skal ta det heller. Leser man egentlig går opp i vekt, for vannet binner seg mer i musklene. Også må man drikke veldig mye vann når man tar det. Anonymkode: bfd35...312 Man får en del raskere og mer eksplosiv energi til musklene, for å yte mer på trening. Kreatin, i kombinasjon med trening, kan gi økt muskelmasse, og dermed også vektoppgang. Kreatin gjør det lettere beholde muskelmasse ved kaloriunderskudd, men det er kaloriunderskuddet som gjør at du går ned i vekt. Nå aner jeg ikke hvor du handler fra, men om du beregner bruke 500kr i måneden på det tilskuddet, så er det enten ett av de aller dyreste på markedet, eller så overdoserer du. På tights så får du kreatin-tilskudd som koster 300-400 kr for 3-4 måneders forbruk. På proteinfabrikken får du 3 måneders forbruk for 200 kr. Anonymkode: 3a992...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå