AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Benyttet meg av angreretten på en pakke jeg mottok før jul, var i kontakt med butikken som sa det bare var å sende pakken i retur. Nå har pakka ligget 13 dager hos Posten uavhenta. Kontaktet butikken i forigårs, og de sa de skulle hente den ut i går. Men pakken er i dag fortsatt uavhenta, og går i retur til meg i morgen. Kontaktet Klarna på chat, men de kunne kun hjelpe med tibakebetaling, ikke noe annet fikk jeg beskjed om. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 9acb6...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde begynt med å ringe til der pakken ligger og forlenget fristen. Så hadde jeg ringt til butikken og purret på de igjen. Hvis de er en kjede og har et hovekontor hadde jeg kontaktet de også. Men dette er kanskje en veldig liten butikk siden de ikke har noen leveringsavtale, men må hente pakker selv. Anonymkode: 8dfe1...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden krev penger igjen fra klærne og dokumenter at pakken ligger det uavhentet. dokumenter kontakt med de. kommer den i retur til deg er det dems problem. Mest sannsynlig har du da fått penger igjen og har også varen 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde begynt med å ringe til der pakken ligger og forlenget fristen. Så hadde jeg ringt til butikken og purret på de igjen. Hvis de er en kjede og har et hovekontor hadde jeg kontaktet de også. Men dette er kanskje en veldig liten butikk siden de ikke har noen leveringsavtale, men må hente pakker selv. Anonymkode: 8dfe1...ca9 Dette er en butikk det kun finnes en av, står registert som et ENK. Men tipset om å forlenge fristen var et godt tips - takk! Anonymkode: 9acb6...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden monican94 skrev (5 minutter siden): krev penger igjen fra klærne og dokumenter at pakken ligger det uavhentet. dokumenter kontakt med de. kommer den i retur til deg er det dems problem. Mest sannsynlig har du da fått penger igjen og har også varen 🤷🏼♀️ Klarna gjør ingenting før selger registrerer pakken som returnert dessverre. Kontaktet de i går i frustrasjon, men de kunne ikke hjelpe. Jeg må kontakte selger sier de, hvilket jeg skal en gang til. Anonymkode: 9acb6...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klarna gjør ingenting før selger registrerer pakken som returnert dessverre. Kontaktet de i går i frustrasjon, men de kunne ikke hjelpe. Jeg må kontakte selger sier de, hvilket jeg skal en gang til. Anonymkode: 9acb6...cf8 det skal de kunne gjøre om du viser til bekreftelse av returen. Ellers ville jo det vært enkel svindelmåte for denne butikken. bruk mail i all kontakt nå så du har ting dokumentert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #7 Del Skrevet 40 minutter siden monican94 skrev (5 timer siden): det skal de kunne gjøre om du viser til bekreftelse av returen. Ellers ville jo det vært enkel svindelmåte for denne butikken. bruk mail i all kontakt nå så du har ting dokumentert Jeg ble avvist tvert på chatten deres i går kveld i hvertfall. Har lagt inn sporingsnummeret hos Klarna som viser at pakka har venta 13 dager på å bli henta. Ble litt skuffa over Klarna egentlig, men de er jo et inkassoselskap i bunn og grunn. Anonymkode: 9acb6...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå