AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Skriv hva det verste du har opplevd i fylla. Spennende å lese! Anonymkode: 99dc4...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Drept brunsnegler. Men det gjør jeg i edru tilstand også... Anonymkode: ac0b9...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmm. Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Drept brunsnegler. Men det gjør jeg i edru tilstand også... Anonymkode: ac0b9...b55 Hvordan drepte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Hatt sex med menn jeg ikke har hatt lyst på. Anonymkode: 1262b...638 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hatt sex med menn jeg ikke har hatt lyst på. Anonymkode: 1262b...638 Jeg også 🤮 Anonymkode: ad347...df2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Her er det nok best å ikke svare😂 Anonymkode: c59f8...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hatt sex med menn jeg ikke har hatt lyst på. Anonymkode: 1262b...638 Æsj jaaaa samme her Anonymkode: d8bfb...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er mest interessert i å vite hvorfor denne ligger i "Barn og familie" 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Seff skrev (26 minutter siden): Jeg er mest interessert i å vite hvorfor denne ligger i "Barn og familie" Hvor ellers?????? Anonymkode: 99dc4...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Jeg husker ikke nøyaktig hva det var jeg gjorde, men jeg sørget i hvert fall for at den døgnåpne bensinstasjonen måtte stenge. Har blitt fortalt at jeg blant annet dyttet noen nedi en stor isdisk, lukket igjen og satte meg på lokket. Anonymkode: 15567...41b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg husker ikke nøyaktig hva det var jeg gjorde, men jeg sørget i hvert fall for at den døgnåpne bensinstasjonen måtte stenge. Har blitt fortalt at jeg blant annet dyttet noen nedi en stor isdisk, lukket igjen og satte meg på lokket. Anonymkode: 15567...41b Ble ikke noen helgejobbing der for deg med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor ellers?????? Anonymkode: 99dc4...9ab I sex forumet?????? Anonymkode: ac4ce...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I sex forumet?????? Anonymkode: ac4ce...ebb Eller skråblikk?? Anonymkode: ac4ce...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Hmm, har ikke gjort noe særlig ille i fylla. Må vel være når jeg og en venninne brukte 1 time på å gå en strekning som tok 5 minutter, med å for det meste gå midt i bilveien. Skal sies at dette var i sentrum med svært lite trafikk. Jeg husker det ikke, men har fått det fortalt av både venninna og venner som så oss 🤣 Hadde en annen veninne som i fylla stjal med seg 1 kjempestor potteplante fra en veranda, og typen tok en sånn slå sammen stol som stod ved siden av. De var så fulle at de husket ikke hvor de hadde tatt de fra heller. Prøvde å finne ut av det, men var aldri noen som meldte at de manglet det 🤔 Har en tidligere kompis som kjørte i fylla 2 ganger og ble tatt begge gangene (en av gangene med frimabil 🙄), en av grunnene til at han er tidligere kompis. Hadde en eks som slo opp med meg i fylla på sydentur, det var kult.. Han husket ingenting dagen etter og påstod at det ikke hadde skjedd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Har gjort mye rart, men det aller verste er egentlig en "filleting" som at jeg ringte på døra til en fyr jeg var hemmelig forelsket i klokka tre på natta, i håp om at han ville slippe meg inn... Det ville han seff ikke, og den dag i dag er dette noe jeg tenker på som helt forferdelig flaut. Detter er IKKE noe jeg NOENGANG ville ha gjort ellers. Andre ting jeg har gjort som er enda mer idiotiske i fylla preller bare av, men akkurat dette har gitt meg et mentalt arr for livet... Anonymkode: a4c72...232 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Definitivt det at jeg og gubben våknet til at svigersøster ringte og spurte hvorfor det var en pikk på instagram storyen min.... Jeg og gubben var skikkelig i farta kvelden i forveien, og tok litt frekke bilder og videoer, også hadde jeg da på en eller annen måte klart å legge det ut på storyen...... Flau den dag idag.... Anonymkode: fda34...511 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Ringt en ex… etter jeg var gift. Tullete… Anonymkode: f1163...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Har hatt alt for mye sex med rare duster jeg ellers ikke ville tatt i med ildtang 😅 Anonymkode: 18436...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Det må være å gå i hagen til noen å tisse😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Vært på nach med Oslofolk! Skammer meg over å ha omgang med så overfladiske drittfolk. Anonymkode: e7933...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå