AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Veldig spesielt å vurdere noen som fadder, og noen måneder etter blir de ikke engang invitert i dåpen. Virker jo som det har skjedd noe alvorlig i mellom her. Anonymkode: d79cd...966 Jeg skjønner det veldig godt. Og det har jeg annværkjent for henne også. Men på det tidspunktet virket ho engasjert i at jeg skulle bli mamma og interessert i hvordan det gikk. Så da tenkte jeg at jeg ikke ville utelukke henne som fadder. Kort tid etterpå viste hun ingen interesse lenger og sluttet å ta kontakt for å henge fordi hun syns det er uinteressant å snakke om barn og ett halvt år senere syns ho vi passet dårlig sammen fordi vi hadde for forskjellig liv. Jeg har vært bevist på å ikke snakke MASSE om datteren min og graviditeten når den var. Men det har nok blitt litt snakk om det likevel da di andre veninne mine spør mye. Og at hun da føler det har vært kjedelig å henge sammen. Og den biten med at jeg snakker om at jeg vil være mer nøye på hvordan jeg opptrer for andre nå når jeg er mamma. F.eks i fremtiden ikke drikke meg drita nå i fremtiden etter jeg fikk barn. Vi er fortsatt på en alder der mange gjør dette og hun føler nok da at jeg plutselig prøver å opptre mer voksen en henne fordi ho ikke skal slutte med dette Anonymkode: 66dcf...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Jeg sendte henne en melding og sa hun betydde mye for meg og at jeg ikke vil at dette skal ødelegge og at det ikke var meningen å la henne tro at hun skulle være fadder når jeg endte med å ikke velge henne og ga eksemplene på dette med at ho egentlig gir veldig intrykk for at ho ikke liker barn og derfor kanskje ikke trenger akkurat den tittelen og det da føltes mer naturlig å gi den til di som faktisk liker barn så kan vi heller prøve å finne noe annet spesielt i vårt vennskap som har vært litt kleint for tiden Anonymkode: 66dcf...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden exictence skrev (6 timer siden): Trist at hun ble fornærmet over det. Jeg vet ikke hvor mange man kan ha til faddere, men er det så vanskelig å skulle be henne om å være fadder også? Det kommer jo barnet godt ved, og er hyggelig Kan ha 6 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Venner som faddere kan være kilent. Vi valgte noe familie og så tre venner. Ingen vennene har vi lenger kontakt med. Av ulike årsaker. Familiemedlemmer er nok "tryggere". Jeg er selv fadder til to barn av mine venninner. Og jeg må si, det stikker ikke veldig dypt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2 timer siden #25 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i all verden er det så positivt for barnet? Hvis de driver å glir fra hverandre vil hun jo bare være fadder på papiret, uten kontakt. Anonymkode: 2de6d...6da Jeg har ikke så god kontakt med foreldre eller barn jeg er fadder til. Men jeg kjøper alltid presanger til bursdager og jul, og hører alltid hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden Stor pike skrev (1 time siden): Venner som faddere kan være kilent. Vi valgte noe familie og så tre venner. Ingen vennene har vi lenger kontakt med. Av ulike årsaker. Familiemedlemmer er nok "tryggere". Jeg er selv fadder til to barn av mine venninner. Og jeg må si, det stikker ikke veldig dypt. Samme her, ungene er i slutten av tenårene og 2 av fadderne vi brukte har vi ikke hatt kontakt med på mange år. Det at folk sier faddere har stor innvirkning/positiv innvirkning på barns liv har ikke så mye i seg. Familie har en jo stort sett kontakt med opp gjennom alle år. Men de som er faddere har ikke mer med barna å gjøre enn de som ikke er. Faddere velges fordi en må ha det når en døper barna Anonymkode: 02188...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #27 Del Skrevet 1 time siden jegerrinne skrev (1 time siden): Kan ha 6 stk Det er ingen øvre grense Anonymkode: 95f35...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå