GlitrendeSjokolade Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skjønner ikke hva det har med dårlig kvinnesyn å gjøre? Er da ikke noe galt i for en mann å si at han er glad for at han ikke er kvinne. Er da kvinner også som sier at de er glad for at de ikke er menn. Ingenting galt i noen av delene. Det er bare ett tegn på at de er veldig glad i at de er det kjønnet de er og den personen de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville spurt han rett ut hva han faktisk mente med dette. Svaret ville dermed gitt meg svar på om han hadde dårlig kvinnesyn eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Hvis du har en dårlig følelse, kan det komme av flere ting kanskje? Ikke bare akkurat den kommentaren? Det må være mer i bildet enn som så. Min 17-årige sønn har sagt akkurat det samme, han er glad han ikke er jente. Jeg stusset jo på det, da. Så fulgte han opp med at det er så mange gutter som behandler jenter sykt dårlig, de er bare ute etter en ting, og mange jenter er så usikre på seg selv at de faller for det. Jeg skjønner hva han mener, og jeg mener han ikke har et dårlig kvinnesyn. Han har mistet kompiser fordi han har stått opp for jenter de har behandlet dårlig. Resultatet er jo at han er jenters bestevenn, og i en evig friendzone. Jeg liker menn, bor med en mann, er mor til gutter, men aldri i verden om jeg ville vært en. Aldri. Anonymkode: 179c4...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Jeg vil ikke være kvinne, men dessverre så er jeg det. Det betyr ikke at jeg hater kvinner. Anonymkode: 220b0...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er litt usikker på hva jeg tenker om dette. Jeg føler at daten min har et dårlig kvinnesyn. Jeg har hørt noen kommentarer her og der som jeg har latt være å reagere på, men som jeg har tenkt på i ettertid. Jeg prøver å ikke ta ting ut av kontekst, men jeg orker ikke menn med dårlig kvinnesyn. Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 789f0...37a Som veldig mange andre påpeker så handler det om sammenhengen 😌 hvordan har dette kommet opp? Min sønn har sagt det selv noen ganger når jeg har mensen. Det handler jo om at han anerkjenner hvor vondt det er, og at han er takknemlig for at han slipper å gå gjennom det samme hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh! Vet ikke altså. Jeg har en dårlig følelse😩 ts Anonymkode: 789f0...37a Da skal du ta den på alvor og finne ut om han er en som ser ned på kvinner. Anonymkode: 21153...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor spør du ikke hva han mener som andre voksene mennesker hadde gjort, istedenfor å gå rundt og overanalysere? Anonymkode: a70b5...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden Skjønner godt at han ikke vil ha mensen og føde barn. Og er det ikke bra han er fornøyd med det kjønnet han er født som? Hadde vært verre hvis han kom hjem og sa han ville skifte skjønn! Anonymkode: 61c49...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og menn går ikke gjennom mye dritt pga kjønnet sitt? Anonymkode: e6a90...b7a Mensen? Føde barn? Hormon variasjoner? (ja, dere har en enormt større variering på dette.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #30 Del Skrevet 1 time siden Jeg har jobbet i et mannsdominert yrke i straks 30 år og ser hvor utrolig mye lettere det er for menn å komme inn i varmen. Vi kvinner er nødt til å yte mye mer for å bli vurdert like gode som mannfolka. Så ikke bare er vi nødt til å stå på mer (kvinner er fysisk svake og må ha hjelp), vi har mindre rom for å feile (kvinner skjønner seg ikke på sånne ting), kan ikke vise følelser på jobb (vi er så emosjonelle), kan ikke ha sykefravær (typisk kvinner å ha høyere sykefravær) og attpåtil har mannfolka litt høyere lønn selv om vi har samme ansiennitet og kompetanse. Anonymkode: 76ea3...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Del Skrevet 1 time siden Jeg er også veldig glad jeg ikke er kvinne, men det betyr da ikke at jeg har dårlig kvinnesyn av den grunn Anonymkode: 10909...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 1 time siden #32 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er litt usikker på hva jeg tenker om dette. Jeg føler at daten min har et dårlig kvinnesyn. Jeg har hørt noen kommentarer her og der som jeg har latt være å reagere på, men som jeg har tenkt på i ettertid. Jeg prøver å ikke ta ting ut av kontekst, men jeg orker ikke menn med dårlig kvinnesyn. Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 789f0...37a Jeg er glad for at jeg ikke er kvinne. Med tanke på alt kvinner må streve med. Graviditet,abort,hormoner med mer. Betyr da ikke at jeg hater kvinner? Tvert imot. Uansett umulig å si uten noe som helst kontekst. Så har vi jo dette med det generelle kvinnesynet til folk ellers. Kvinnens plass er på kjøkkenet osv. Det hadde jeg taklet ekstremt dårlig som kvinne. Endret 1 time siden av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33 Del Skrevet 1 time siden kan også være at "han er sjeleglad han ikke er kvinne" fordi han ser hvordan kvinner faktisk har det i mange settinger og på ulike areaner der menn slipper forholde seg til det samme så det alene sier jo ikke så mye om hans kvinnesyn egentlig.. Anonymkode: f677e...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden I hvilken kontekst sa han det da? synes det høres mer ut som han er feminist og vet at vi ikke er der helt enda Anonymkode: 0102f...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 1 time siden #35 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): kan også være at "han er sjeleglad han ikke er kvinne" fordi han ser hvordan kvinner faktisk har det i mange settinger og på ulike areaner der menn slipper forholde seg til det samme så det alene sier jo ikke så mye om hans kvinnesyn egentlig.. Anonymkode: f677e...784 Sånn hadde jeg tolket det også. Verre med de mennene som mener kvinner "har det så lett" i forhold til menn. De finnes de og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #36 Del Skrevet 1 time siden yamask skrev (7 minutter siden): Sånn hadde jeg tolket det også. Verre med de mennene som mener kvinner "har det så lett" i forhold til menn. De finnes de og. Ja, sånne vrimler det av på kvinneguiden. Anonymkode: 0bfd5...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå