Gå til innhold

Kjæresten vil ikke sove over

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror jeg ville følt meg relativt verdiløs i et forhold hvis partneren mente at det beste og viktigste med det var å sove sammen...

Rutiner, vaner og kontinuitet er en viktig del av god søvnhygiene for mange, det er ikke noe nytt og ukjent. Å få det til å handle om "tøm og røm"er imponerende selvopptatt og overdramatisk. 

Anonymkode: 1535b...3ec

Du forstår ikke at for mange kvinner oppleves det som booty call når partner kler på seg og drar hjem til seg selv etter sex?

Anonymkode: d03c8...a71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 6.15):

Jeg er i et forhold med mann 40, relativt fersk forhold. Han er veldig omtenksom, tydelig forelsket, er investert i forholdet (har introdusert meg for venner og familie) og ting er bra. 

Men han vil ikke sove over hos meg. Jeg kan sove hos han, men ikke omvendt. Vi bor relativt nær hverandre.

Han kommer gjerne på besøk hos meg og ser ut til å trives. Jeg har like stor seng, det er rent her. 

Dette har blitt et problem fordi jeg føler meg dårlig behandlet når vi har en fin kveld hos meg med sex og kos etc, og han bare drar hjem etterpå. 

Jeg har tatt det opp med han, og sagt nettopp dette. Han sa da at han sover best hjemme. Og fortsatte som før. Jeg tror oppriktig han ikke vil såre meg, men han gjør jo det. 

Må selvsagt ta det opp igjen, men jeg er så sint og skuffet. Er det virkelig så mye å forvente at kjæresten skal ville sove med deg? 

Anonymkode: 6ccbc...9be

Det er ikke for alle å sove borte. 

Jeg sover ikke borte og er heldigvis voksen nok til å bestemme det selv. 

Men det er viktig å kommunisere, så dersom det er veldig viktig for deg at han overnatter, er dere trolig ikke kompatible..

Ja, det er for mye å forlange at noen skal ligge søvnløs. Men det er ikke for mye å forlange at man har en partner som matcher.

Anonymkode: 477d5...e8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 7.35):

Et spørsmål til deg: Er du nå singel? 

Forestiller meg at ikke mange orker et slik forhold over tid. 

Jeg er og har vært i et slikt forhold over flere år nå. Vi vokser bare nærmere og nærmere hverandre for hver dag. 🥰

Hva får deg til å tro at folk som ikke løser ting på samme måte som deg nødvendigvis er single? Vi finner folk som er som oss, og lever livet uten sure miner eller å føle oss brukt. Fordi vi har behov som matcher. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 8.21):

Trist å høre, egentlig bør folk som han fyren styre unna forhold, om man må ha så mye på sin måte er det veldig egoistisk overfor en annen person. 

Anonymkode: dfcc3...e17

For noe tøys! Vi er mange som ikke samsover som lever i gode, trygge og langvarige forhold. 

Det er nok ikke for ts, men ikke kom med sånt tull da selv svært mange som bor sammen sovet hver for seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man skal ALLTID rangere sine behov foran andres! Hvorfor skal kvinner alltid stille seg selv sist? Ingen menn gjør det.

Anonymkode: d03c8...a71

Skal ikke han også gjøre det da, så må hun ta stilling til om hun kan leve med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 7.00):

Som sagt har jeg spurt da jeg tok det opp med ham. Svaret jeg fikk, var at han sover best alene (og hjemme hos seg selv).

Da er vel ikke forholdet noe å holde liv i? Å sove sammen er viktig for meg og en kjæresteting å gjøre.

Anonymkode: b3e01...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...