Gå til innhold

Fyllesex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! For noen uker siden drakk jeg litt for mye og bestemte meg for å sende en melding til en fyr (har kjent han i mange år og vi har mange felles venner) Jeg ble alt for full og endte opp med å invitere han hjem til meg. Vi pratet i noen timer og plutselig hadde vi sex. Jeg angrer så mye, tørr ikke å skrive noe til han. Jeg er ikke engang interessert i han på den måten. Jeg husker ingenting fra natten utenom at vi pratet og hadde sex. Det som plager meg er at vi er fra en plass der alle kjenner alle og jeg er livredd for at han går rundt og forteller om dette til andre. Jeg husker heller ikke hva jeg snakket om, helt sikkert noe dumt. Har fortsatt fylleangst og har ikke snakket med han siden, og kommer heller ikke til å gjøre det. Hvordan kan jeg komme meg over dette? Har ikke så mange jeg tørr å fortelle det til, da jeg syns det er ganske flaut. Jeg føler meg rett å slett ekkel og full i skam… 

vet at alle snakker om alle her og vet ikke om jeg tåler at folk gjør det om meg. Kanskje jeg bare er dramatisk? Men dette har plaget meg en stund og jeg vil helst bare komme over det så fort som mulig. 

Anonymkode: 46848...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kanskje jeg bare er dramatisk?

Jepp, du er dramatisk. 

Regner med at han ikke er gift og har tre barn i barnehagen i bygda? 

Ingen bryr seg om hvem du har sex med, er ikke sikkert han har sagt ett ord til noen, kanskje han er like flau som deg? 

Pust ut, senk skuldrene og vit at folk egentlig ikke bryr seg om andre enn seg selv når det kommer til hverdagen. 

Anonymkode: e0223...203

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er han en ålreit person, eller er han den typen som du tror vil gå rundt og baksnakke deg?

For jeg tror ikke det er noen vits i å snakke med ham om det hvis han er sistnevnte type.

Hvis han er en kar du oppfatter som pålitelig og grei, så ville jeg ha snakket med ham, og spurt rett ut om vi ikke kan holde dette for oss selv. Sagt det du skriver her, om at det som skjedde kom veldig uventet på deg. (Du trenger ikke si at du angrer, for det kan føre til at han føler at du ikke syntes han er bra nok for deg).

Anonymkode: c6f00...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei! For noen uker siden drakk jeg litt for mye og bestemte meg for å sende en melding til en fyr (har kjent han i mange år og vi har mange felles venner) Jeg ble alt for full og endte opp med å invitere han hjem til meg. Vi pratet i noen timer og plutselig hadde vi sex. Jeg angrer så mye, tørr ikke å skrive noe til han. Jeg er ikke engang interessert i han på den måten. Jeg husker ingenting fra natten utenom at vi pratet og hadde sex. Det som plager meg er at vi er fra en plass der alle kjenner alle og jeg er livredd for at han går rundt og forteller om dette til andre. Jeg husker heller ikke hva jeg snakket om, helt sikkert noe dumt. Har fortsatt fylleangst og har ikke snakket med han siden, og kommer heller ikke til å gjøre det. Hvordan kan jeg komme meg over dette? Har ikke så mange jeg tørr å fortelle det til, da jeg syns det er ganske flaut. Jeg føler meg rett å slett ekkel og full i skam… 

vet at alle snakker om alle her og vet ikke om jeg tåler at folk gjør det om meg. Kanskje jeg bare er dramatisk? Men dette har plaget meg en stund og jeg vil helst bare komme over det så fort som mulig. 

Anonymkode: 46848...82a

Du er dramatisk. Hva med å heller ta ansvar og stå for det du har gjort? Og hva har du liksom gjort? 
Hold heller hodet hevet, du lever slik du selv vil uavhengig av hva andre måtte synes. Om du ikke likte denne opplevelsen, så gjentar du den ikke. Om det viser seg at du likte den (når angsten legger seg), så kan du kanskje jobbe med å akseptere den siden ved deg selv

Anonymkode: be611...437

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke gjør ting du som ikke vil skal komme ut, uten å ha kontroll på at det ikke kommer ut. 🤷‍♂️

Anonymkode: a676f...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Voksne mennesker har et helt vanlig sexliv?

Hvorfor skulle noen prate om det? 

Anonymkode: bdcb1...1d9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen bryr seg om hvem du har sex med

Du har tydeligvis aldri bodd i ei lita bygd  :fnise:    

Anonymkode: b2ac9...fc7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...