AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke superspennende. Baobuns, honeyglazed svin og grønnsaker Anonymkode: d8c75...533 Kanskje jeg var for kjapp med å si dette går bra, dersom de syntes honningglasert svin var eksotisk? Det lager da vi i bygdenorge også 😅 Anonymkode: 1701a...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar Er du skeptisk så kan jeg godt ta svigers plass! Nå er ihvertfall jeg inspirert til å lage noe nytt hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er norsk, men lager en lang rekke mat som ikke alltid går rett hjem hos de eldre. Mannen min parerer bare barndommens "vi går ikke fra bordet før vi har spist opp". Eller "om du er sulten igjen etter en time er det brødskive som gjelder" Er så rart at generasjonen som oppdra oss til å spise det som ble servert, nå er mange ganger mer kresne enn oss. Anonymkode: 9de5b...e6e "ikke gå fra bordet før alle er forsynt" lærte vi. Det med brødskive er vel greit nok? Anonymkode: e73f0...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er jo retter med ingredienser og smakprofiler som også er vanlige i Norge. Med fufu kan du bruke vanlige poteter og maismel. Eventuelt søtpoteter. Det serveres jo med en rekke ulikt tilbehør, så de bør jo finne noe de liker. jeg synes efo riro er godt, det er jo ingenting der som er veldig uvanlig for norske ganer. I chacalaka er det bare å være litt lett på handen når det kommer til hvitløk, ingefær og chili. Karrismaken er jo også vanlig i norske hjem. Ville nok også laget en god gryte, her har jo det afrikanske kjøkkenet en lang rekke varianter å by på. Og tradisjonelt brød. Anonymkode: 9de5b...e6e Leste en matblogger som skrev at dette lignet på chili con carne og det ser jeg også selv på ingrediensene. Ikke noe farlig å servere svigerforeldre i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå