Gå til innhold

Mørk flekk i overmadrass på ny seng - selger avslo reklamasjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble madrassen levert med madrassovertrekk da, ettersom du ikke merket det før du tok det av? Om ikke er du for sent ute ihh til loven, ellers er det vel forbrukerrådet som er rett instans tenker jeg. Lykke til.

Anonymkode: c92c2...334

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

TS her, mener du seriøst det er vanlig å måtte ta av overmadrasstrekket for å sjekke om det ikke har skjedd fabrikasjonsfeil?😂 det var ikke synlig på overmadrassen før jeg tok av trekket, hadde såklart klaget med en gang før bruk om det var synlig (på oversiden av trekket og ikke under mot skummadrassen)

Anonymkode: 00ff2...d23

Ett stort ja... Har du ikke gjort det har du ikke undersøkt godt nok, og det er sånn sett din egen feil...

Anonymkode: c92c2...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

TS igjen her. Takker for alle som tar seg tid til å svare. Jeg spurte jo etter deres meninger så jeg må jo tåle å høre hva dere tenker også. Men blir litt slemt å si at jeg er hysterisk, må gå meg en lang lang tur og at jeg må ta meg sammen😐

Som andre her nevner så er det også for meg en prinsippsak, da vi brukte 16 000,- på en seng, så forventer jeg at den er tilnærmet feilfri. Flekker som kan komme i ettertid grunnet eget bruk tåler jeg, men den skal ved overtakelse være ren og pen🤯 Støvklumpen er ikke kommet av oss i ettertid, da den var sydd innimellom «mesh stoffet» og bomullaget på overtrekket.. 

Vi var også uheldig ifjor sommer da vi kjøpte nytt kjøleskap til 20 000,- og det var ei relativt stor skrape på siden. Postbudet mente han ikke ville levere det til oss og at vi burde reklamere. Det hadde ingenting å si for bruken, men ville virkelig noen av dere godtatt det?🤨 Tenker at varene er såpass overpriset, at da skal jeg jammen være fornøyd med produktet om halve månedslønnen går i det😤

Hvorfor poengterer du prisen hele tiden? Det er ikke en dyr seng

Anonymkode: 61e47...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke godtatt det  Den skal jo være feilfri når du kjøper den..

Anonymkode: 95c34...839

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

TS igjen her. Takker for alle som tar seg tid til å svare. Jeg spurte jo etter deres meninger så jeg må jo tåle å høre hva dere tenker også. Men blir litt slemt å si at jeg er hysterisk, må gå meg en lang lang tur og at jeg må ta meg sammen😐

Som andre her nevner så er det også for meg en prinsippsak, da vi brukte 16 000,- på en seng, så forventer jeg at den er tilnærmet feilfri. Flekker som kan komme i ettertid grunnet eget bruk tåler jeg, men den skal ved overtakelse være ren og pen🤯 Støvklumpen er ikke kommet av oss i ettertid, da den var sydd innimellom «mesh stoffet» og bomullaget på overtrekket.. 

Vi var også uheldig ifjor sommer da vi kjøpte nytt kjøleskap til 20 000,- og det var ei relativt stor skrape på siden. Postbudet mente han ikke ville levere det til oss og at vi burde reklamere. Det hadde ingenting å si for bruken, men ville virkelig noen av dere godtatt det?🤨 Tenker at varene er såpass overpriset, at da skal jeg jammen være fornøyd med produktet om halve månedslønnen går i det😤

Litt annerledes med skade på ett kjøleskap. Du kommer nok ikke til å få noe annet svar hos leverandøren om du kontakter de heller, når det etter all sannsynlighet er leverandøren som har avslått saken din via butikken du har handlet i. Men du kan jo alltids forsøke Forbrukerrådet, alt de gjør er å forfatte ett brev til butikken om at du har meldt inn en klage og vil anmode de om å komme til en løsning. Utover det gjør ikke Forbrukerrådet noe særlig mer..

Anonymkode: 19d46...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er jo overhodet ikke sammenlignbart. Kjøleskapet hadde en skade, overmadrassen hadde tråd på seg i et område som er å regne som fyllmasse.

Ser du virkelig ikke hvor hysterisk og oppdiktet "prinsippsaken" din er....?

Anonymkode: 4a48c...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Tror enkelte av dere ikke forstår hvor denne skiten befant seg, skal prøve å forklare: Overmadrassen har et todelt overtrekk som forbindes med glidelås. Skulle ta av trekket (det øverste laget) for å vaske i vaskemaskinen, og da var skiten under trekket (altså ikke den synlige siden du ligger direkte på, men den siden som peker ned mot overmadrassen i skum). Vi fikk overmadrassen vakuumpakket i plast og trekket var på..

Jeg kunne ikke bare «ta bort» støvdotten, den var sydd innimellom filten og bomullslaget på overmadrassen. Jeg måtte faktisk klippe opp litt av filten for å få ut dotten og for å kunne undersøke hva det var.. Se bilde hvor jeg måtte KLIPPE i den NYE madrassen🤯 

Til deg som lurte: jeg poengterer prisen for jeg synes senga var dyr til å være på kampanje, originalpris var 23 000,-

Heldige deg hvis du synes det er lommerusk😉

A0DC658F-217B-4890-B1DF-37D7EA6C2CA9.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...