AnonymBruker Skrevet 16. januar #41 Del Skrevet 16. januar Jeg er lubben. Har hatt sex med flere godt trente menn. De har alle elsket det, og spurt om mer. Ikke tenk så mye på det, kos deg! Anonymkode: 2fcf3...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #42 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er lubben. Har hatt sex med flere godt trente menn. De har alle elsket det, og spurt om mer. Ikke tenk så mye på det, kos deg! Anonymkode: 2fcf3...f66 👆 Noen menn her med tilsvarende erfaring? Anonymkode: 306a4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #43 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 👆 Noen menn her med tilsvarende erfaring? Anonymkode: 306a4...c98 Med tjukke damer? Jeg har masse, foretrekker lubne damer, og det gjør ingenting om de veier 20-30 kg mer enn meg. På den annen side er det ikke så ofte jeg går mye opp i alder da. Anonymkode: 98d97...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #44 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Settingen? Anonymkode: 98d97...3a8 Vet du ikke hva setting betyr? I hvilken setting er det damene legger an på deg. På fest? På jobb, På treningssenter etc. Anonymkode: 306a4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #45 Del Skrevet 16. januar Har selv hatt en vakker unggutt som elsker et halvår. Utrolig vakker og velutstyrt. Han er ærlig på at det kun er sexen. Er bare 19 år, selv er jeg over 40. Har store bryster og ei bløt fitte, det er vist nok for han. Får ikke nok, bare knulling som står i hodet på han. Slitsomt i lengden, men gud hvor herlig likevel. Guds gave til kvinnen! Anonymkode: 6c7dd...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #46 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvorfor vil han ha deg egentlig? Han kan få hvem som helst. Anonymkode: 306a4...c98 Nei, menn kan ikke det. Kvinner kan, ikke menn. Anonymkode: 6a219...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #47 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med tjukke damer? Jeg har masse, foretrekker lubne damer, og det gjør ingenting om de veier 20-30 kg mer enn meg. På den annen side er det ikke så ofte jeg går mye opp i alder da. Anonymkode: 98d97...3a8 Nei les igjen. Tjukk mann med godt trent dame. Anonymkode: 306a4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #48 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, menn kan ikke det. Kvinner kan, ikke menn. Anonymkode: 6a219...a0f Akkurat den mannen kan det. Han tilhørere topp sjiktet. Anonymkode: 306a4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #49 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har selv hatt en vakker unggutt som elsker et halvår. Utrolig vakker og velutstyrt. Han er ærlig på at det kun er sexen. Er bare 19 år, selv er jeg over 40. Har store bryster og ei bløt fitte, det er vist nok for han. Får ikke nok, bare knulling som står i hodet på han. Slitsomt i lengden, men gud hvor herlig likevel. Guds gave til kvinnen! Anonymkode: 6c7dd...34b En mann skrev det der 👆 Anonymkode: 306a4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #50 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann skrev det der 👆 Anonymkode: 306a4...c98 Hvilken betydning har det? Da må det under i hvert fall være riktig AnonymBruker skrev (1 time siden): store bryster og ei bløt fitte, det er vist nok for han. og det er det jo. hadde dere damer visst bedre........... Anonymkode: 9ff25...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #51 Del Skrevet 16. januar kjør på. han vil ha deg, kroppen din, fitta di. får han fitte er han happy. menn er enkle. Anonymkode: 43764...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå