Gå til innhold

Ha sex med topptrent kjekkas, når en er middels trent selv….?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Heldigvis er jeg sammen med en sånn. Som digger jenter som er sterke, muskuløse og flotte. Menn som synes en kropp som min blir maskulin, er for feminine for meg. 

Min hadde aldri vært gal etter en kropp som din. 

Anonymkode: 3e83b...58c

HAHAHA!

Anonymkode: d59ed...074

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er en kar som har lyst til å knulle meg og det er gjensidig fra min side. Men problemet er jeg ikke føler meg bra nok for han, han er ekstremt godt trent og dødskjekk. Sånn type den deiligste mannen jeg vet om. Men blir så usikker på meg selv og om jeg er bra nok. Jeg er jo en voksen kvinne, tener mye, men d kan uansett ikke måle seg med hans fysikk. Vil tror han har knullet 100vis av damer gjennom årene. Noen som har pult en veltrent kjekkas og selv ikke er perfekt i kroppen?

Anonymkode: e458c...e31

Om begge er vilige går det nok bra, så får en se hvordan det går videre.

Tråden viser at det har nok skjedd lignende ting før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke gjør det ts. Er du ikke redd en så topptrent fyr kan knulle deg ihjel? Du sier jo selv du ikke er så godt trent. 

Anonymkode: 3fc58...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn må veldig ofte ligge nedover i attraktivitet om de ønsker uforpliktende sex. Så vær happy for det, og kos deg. Men ikke forvent noe mer enn sex. 

Anonymkode: da6c2...32a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt trent mann her. Jeg tenker ikke så veldig på om det er balanse i attraktivitet, men merker det veldig på damer. Har hatt noen som blir så usikre på seg selv når de ser sixpack og markerte muskler(jeg flasher ikke, og går klassisk kledd), at de dreper den attraktiviten jeg har hatt. Sett pris på musklene hans og fortell det, og har selvtillit.  Det tenner jeg på!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nok et eksempel på at det er lettere for kvinner å få sex enn menn. En smålubben mann som meg selv kunne aldri fått sex med en topptrent skjønnhet... 

Anonymkode: 6a219...a0f

Det er nok bedre å godta at verden er urettferdig, enn å klage på det. Å sitte og sutre over at det er enklere for damer å få sex, og enklere å få sex med noen som i utgangspunktet er for kjekk for de, hjelper ingen ting. Dersom du i stedet for godtar at det er slik det er, så slipper du mange frustrasjoner i livet. Bruk energien på å gjøre ditt eget liv så godt som mulig. Ikke la deg irritere over alt som er urettferdig. 

Anonymkode: 21925...8cf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min mann er skikkelig bra trent.  Jeg er vel nærmere pudding selv, men han digger meg og jeg digger han.

Anonymkode: 2c992...555

Det hadde aldri vært motsatt... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok bedre å godta at verden er urettferdig, enn å klage på det. Å sitte og sutre over at det er enklere for damer å få sex, og enklere å få sex med noen som i utgangspunktet er for kjekk for de, hjelper ingen ting. Dersom du i stedet for godtar at det er slik det er, så slipper du mange frustrasjoner i livet. Bruk energien på å gjøre ditt eget liv så godt som mulig. Ikke la deg irritere over alt som er urettferdig. 

Anonymkode: 21925...8cf

Det er jo strengt tatt nesten utelukkende kvinner som klager. Klager over at de ikke får forhold med disse mennene de får ligge med, mens de avslår menn de faktisk kan få.

Anonymkode: da6c2...32a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vel, tross for at mannen er supertrent og dødskjekk så hadde vissheten om at han hadde pult hundrevis av damer ganske kjapt tatt knekken på lyst og tenning ja. 
Han er jo utpult heile mannen .. Hvem har lyst å bli nr 174 eller 274 i rekka ? 

Anonymkode: d9b21...677

Ikke døm han pga fortiden..

😛😆

Anonymkode: 306a4...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er en kar som har lyst til å knulle meg og det er gjensidig fra min side. Men problemet er jeg ikke føler meg bra nok for han, han er ekstremt godt trent og dødskjekk. Sånn type den deiligste mannen jeg vet om. Men blir så usikker på meg selv og om jeg er bra nok. Jeg er jo en voksen kvinne, tener mye, men d kan uansett ikke måle seg med hans fysikk. Vil tror han har knullet 100vis av damer gjennom årene. Noen som har pult en veltrent kjekkas og selv ikke er perfekt i kroppen?

Anonymkode: e458c...e31

Hvorfor vil han ha deg egentlig? Han kan få hvem som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nok et eksempel på at det er lettere for kvinner å få sex enn menn. En smålubben mann som meg selv kunne aldri fått sex med en topptrent skjønnhet... 

Jo, fordi det er personligheten damer bryr seg mest om, så hvis du har bra personlighet kan du ha sex med en topptrent skjønnhet.

Bare tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Klart du kan. Jeg er ikke lubben, men tynn, lav og ikke spesielt godt trent, og blir av og til lagt an på av 10+ år yngre flotte damer. Du må bare kompensere med noe annet. Hvis eksistens og lubb er det du har å komme med, er selvsagt oddsene dine relativt dårlige.

Anonymkode: 98d97...3a8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klart du kan. Jeg er ikke lubben, men tynn, lav og ikke spesielt godt trent, og blir av og til lagt an på av 10+ år yngre flotte damer. Du må bare kompensere med noe annet. Hvis eksistens og lubb er det du har å komme med, er selvsagt oddsene dine relativt dårlige.

Hva er settingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei, kvinner som ikke er perfekt utformet er ikke verdige å ha sex med kjekke menn... 🤪

Anonymkode: 5a578...b39

Tøysekoppen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er småtjukk og jævlig, spesielt etter graviditet. Og aldri vært supergodt trent forsåvidt. Mannen er i toppform, masse muskler og trener mye. Han elsker meg uansett og syns jeg er deilig. Så ville ikke tenkt på det. Han sier han liker former mer enn veldig trente jenter med lite fett. 

Anonymkode: 43e41...1ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Heldigvis er jeg sammen med en sånn. Som digger jenter som er sterke, muskuløse og flotte. Menn som synes en kropp som min blir maskulin, er for feminine for meg. 

Min hadde aldri vært gal etter en kropp som din. 

Anonymkode: 3e83b...58c

Generelt tror jeg man kan gå ut fra at menn har sine preferanser, men at preferansene ikke nødvendigvis henger sterkt sammen med deres egen kroppstype.

Min partner er veldig maskulin og trent, og utpreget maskulin mentalt. Hans kroppspreferanser hos damer har vært nokså uendret fra han var tidlig i puberteten. Favoritt for ham er litt petite damer med velformet rumpe, og det er en forholdvis stor andel kvinner som ikke tenner ham, inkludert "for muskuløse/deffa" for hans smak.

Enkeltpersoners tenningspreferanser skal selvsagt ikke styre eller definere andre. Der gir heller ikke mye mening å dømme menn for hvilken sjanger de foretrekker, så lenge de ikke rakker ned på dem utenfor preferansen. 

Anonymkode: b0d47...e59

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vel, tross for at mannen er supertrent og dødskjekk så hadde vissheten om at han hadde pult hundrevis av damer ganske kjapt tatt knekken på lyst og tenning ja. 
Han er jo utpult heile mannen .. Hvem har lyst å bli nr 174 eller 274 i rekka ? 

Anonymkode: d9b21...677

Signerer denne. Han dytter jo åpenbart pikken sin inn i hva som helst med hull. Husk kondom og test deg etterpå for alt fra syfilis til klamydia og gonoré 🤢

Anonymkode: 9d57a...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva er så fristende med å ha sex med en topptrent, vakker person som har knullet alle vennene, naboene og kollegaene dine? Som har ligget med halve Norge, som spriker/jukker på hvem som helst og som sannsynligvis har alt fra klamydia og gonoré til syfilis? 

Anonymkode: 9d57a...e7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva er settingen? 

Settingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lysten faller allerede i HI, du virker for usikker og kommer neppe til å være komfortabel. Det forplanter seg til selve akten. Jeg hadde stått over.

Anonymkode: 43290...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...