AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Går frem og tilbake, klarer bare ikke å bestemme meg.....I tillegg så nærmer jeg meg 35 år. Anonymkode: 74003...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden To barn. Du vil ikke angre. Anonymkode: 063a2...f00 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Det er fint å ha søsken. Særlig når man blir voksen og foreldrene er gamle Anonymkode: 88abb...dbd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn202187 Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Har du barn fra før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden To 💕 Anonymkode: 7ecd7...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Går frem og tilbake, klarer bare ikke å bestemme meg.....I tillegg så nærmer jeg meg 35 år. Anonymkode: 74003...973 Minst to. Tre eller fire er veldig fint. Anonymkode: 90759...df3 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har kun ett. Er 37, så det blir ikke flere. Jeg elsker å være ettbarnsmor. Hele min tid går på dattera mi, jeg trenger ikke sjonglere mellom flere. Alt jeg har å bruke av penger, kan jeg bruke kun på henne og jeg trenger ikke tenke på at det må være likt, og jeg har færre bekymringer med kun ett barn. Hun har aldri uttrykt ønske om søsken, og jeg har aldri vurdert å få flere "fordi hun må jo få vokse opp med noen". Personlig skjønner jeg ikke den tankegangen, og derfor stortrives jeg med å ha enebarn. Anonymkode: 3543e...978 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Eller ingen barn, man mååå jo ikke ha barn. Anonymkode: c5567...ab6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Man skal ikke få flere barn enn man ønsker seg, men det sagt er jeg veldig glad for min halvsøster. Det er 12 år mellom så vi har begge vokst opp nesten som enebarn (jeg flyttet da hun var ganske liten). Vi er veldig nære i voksen alder selv om vi ikke hadde så nært forhold da hun var yngre pga avstand. Det var helt greit å være enebarn som liten, men det er noe med å ha en å dele bekymringer over gamle foreldre f.eks. Og hun er supertante til mine barn, og jeg vil være det samme. Jeg har selv to barn, og synes det er helt passe. Anonymkode: f9220...d25 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden To. Har selv to tette og er nå i «småbarnshelvete» med baby og toddler 🤣 anbefaler fortsatt to. Fint med søsken, og avlaster oss foreldre etterhvert også. De to kan leke sammen uten at vi bestandig må bli med. Mange andre grunner også, men orker ikke skrive alle. Skal legge meg 🤣 Er selv oppvokst med søsken. Og er veldig glad for det med tanke på hvordan barndommen min var + hvordan det nå ee som voksen. Veldig fint for barna våre å ha større slekt. Anonymkode: 41633...045 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Det antallet man og partneren ønsker seg og har ressurser til. Enten det er 0 eller 10. Anonymkode: eecec...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden Ingen. Verden er ekstremt overbefolket, og fremtidsutsiktene består av klimakrise og krig. Det er ren og skjær egoisme å trygge ut flere unger nå. De ungene dere produserer nå, rekker trolig ikke å dø av alderdom før verden går virkelig til helvete. Og jo flere under dere lager, desto raskere kommer vi dit. Anonymkode: 55584...b8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Er enebarn. Ville ikke anbefalt. De aller fleste har glede av søsken. Anonymkode: 174e2...3be 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Det hersket alltid god stemning i heimen med ett barn. Voksen nå. Anonymkode: 0cc1e...125 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden Begge deler kan være fint. Er selv enebarn og har hatt det fint med det. Aldri savnet søsken. Men har selv valgt å få to barn, og ser jo at det har vært fint for dem å ha søsken. De er tenåringer nå. Ingen av alternativene trenger å bli dårlig. Anonymkode: e42dd...73b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eller ingen barn, man mååå jo ikke ha barn. Anonymkode: c5567...ab6 Snakk om å hverken lese hovedinnlegget eller komme med noe konstruktivt 🙄 Her i huset går vi for to. Tenker søsken er fint og to er håndterbar mengde. Anonymkode: 978e9...6ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har kun ett. Er 37, så det blir ikke flere. Jeg elsker å være ettbarnsmor. Hele min tid går på dattera mi, jeg trenger ikke sjonglere mellom flere. Alt jeg har å bruke av penger, kan jeg bruke kun på henne og jeg trenger ikke tenke på at det må være likt, og jeg har færre bekymringer med kun ett barn. Hun har aldri uttrykt ønske om søsken, og jeg har aldri vurdert å få flere "fordi hun må jo få vokse opp med noen". Personlig skjønner jeg ikke den tankegangen, og derfor stortrives jeg med å ha enebarn. Anonymkode: 3543e...978 At du er 37 tilsier ikke at du ikke kan få et eller flere barn til, så akkurat alderen din spiller ingen rolle. Er selv 39 og nr 2 er like rundt hjørnet. Jeg har selv vokst opp som enebarn og jeg savnet alltid søsken, men selvfølgelig det er ikke sikkert alle har det savnet. Jeg pleide forøvrig aldri si noe til foreldrene mine om det savnet. Det at du er fornøyd med 1 er jo en annen ting. Til ts så har jeg selv vært ganske sikker etter jeg fikk nr 1 at jeg ville ha et barn til. For meg føles familien mer komplett da, er selvsagt dyrere og mer "stress" men på sikt tror jeg det vil bli bedre. Jeg har ikke født enda men vet det selvsagt vil bli noen tøffe år. Er forberedt på det. Anonymkode: 9b2af...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Eller ingen barn, man mååå jo ikke ha barn. Anonymkode: c5567...ab6 holdt på å skrive det samme... 🙂 Endret 17 timer siden av NatNat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden Jeg personlig synes det er best at barn har søsken, så jeg vil alltid anbefale minst to😊 Mye enklere med to, så har de noen å leke med Anonymkode: d805f...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): At du er 37 tilsier ikke at du ikke kan få et eller flere barn til, så akkurat alderen din spiller ingen rolle. Er selv 39 og nr 2 er like rundt hjørnet. Jeg har selv vokst opp som enebarn og jeg savnet alltid søsken, men selvfølgelig det er ikke sikkert alle har det savnet. Jeg pleide forøvrig aldri si noe til foreldrene mine om det savnet. Det at du er fornøyd med 1 er jo en annen ting. Til ts så har jeg selv vært ganske sikker etter jeg fikk nr 1 at jeg ville ha et barn til. For meg føles familien mer komplett da, er selvsagt dyrere og mer "stress" men på sikt tror jeg det vil bli bedre. Jeg har ikke født enda men vet det selvsagt vil bli noen tøffe år. Er forberedt på det. Anonymkode: 9b2af...1e1 Biologisk sett spiller det kanskje ikke noen rolle enda, men for meg personlig gjør det det. Jeg vil ikke være rundt 40 og småbarnsmor. Jeg ble ung mor, og det er den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt. Energinivået var bedre, helsa var bedre. Nå gidder jeg ikke småbarn eller graviditet. Så det er egentlig mer en personlig preferanse enn det har med noe annet å gjøre Har flust med gjevngamle venninner som har småbarn, babyer eller er gravide. Jeg koser meg på besøk, men er veldig glad når jeg kommer hjem til tenåringen min. Anonymkode: 3543e...978 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå