AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Herlighet for et rotte-res av et maraton som aldri tar slutt! Dette er en verden jeg nylig har kommet inn i og det er jo et slit uten like! Ikke rart man blir utbrent. 100 %jobb, to ulike aktiviteter per barn som skal kjøres til, lekser, middager, klesvasker, rydding, vasking, alle andre måltider, dugnader, kamper, hverdagsrutiner som legging, morgenstell, et uventet besøk i ny og ne, Og i tillegg prøve å få til egentid for å ta vare på egen helse med trening. Og så kommer uforutsette hendelser, sykdommer i tillegg, alltid helt ubeleilig, logistikk og den mentale byrden av å planlegge kabalen i hodet til enhver tid! Jeg står opp kl. 05:30 og setter meg ikke ned før 22:00. Får en halvtime på sofaen (som jeg egentlig burde droppet og lagt meg med en gang, før jeg stuper i køya. Egentid og trening er det som jeg først ønsker å trappe ned på, men som jeg virkelig ikke burde, men alt går på bekostning av noe annet. Altså, all kudos til dere aleneforsørgere! Fy fader for noen sterke mennesker dere er! 💪💪 Anonymkode: e2cab...29b 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Takk for de fine ordene og det samme til deg! Her er jeg 100 % alene med to svært aktive tvillinggutter på 6 år og hverdagene er mildt sagt tunge med 100 % jobb. Anonymkode: c22f6...ffd 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Tusen takk ❤️ mine barn er store nå, men var alene med 2 små 100% hele veien. Var beintøft- spesielt siden jeg aldri hadde barnevakt. Nå forstår jeg nesten ikke hvordan jeg greide det 🙈 Men det gikk på et vis, og har i dag 2 flotte ungdommer som jeg er utrolig stolt av ❤️ Anonymkode: e3a06...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Takk for at du ser oss og takk for kudos! ❤️ Anonymkode: 6c709...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Yes. Det er tøft. Jobber 100% i en mentalt og emosjonelt krevende jobb, med 80 minutts daglig reisevei. Står opp mellom 04-05 hver dag for å få unna ting, men blir ikke noe avslapning på ettermiddagen/kveld uansett. Legger meg samtidig som det ene barnet. Holder ut fordi: Jeg må. Liker heldigvis jobben og arbeidsplassen min, har fine kollegaer. Anonymkode: 4804d...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Hadde en udugelig mann, så merket ikke noen forskjell 😃. Nå hadde han samvær annen hver helg, så jeg fikk faktisk mer "fri" enn før. Det hjalp kanskje at jeg stortrivdes på jobb, og hadde ok økonomi. Småbarnstiden gikk så fort, og store barn kan man lære opp til å hjelpe til. Fra de er 12 - 13 år, så kan de godt lage en middag hver i uka, sette på klesvask, tømme oppvaskmaskin og ta en runde med støvsugeren. Så det må være mitt tips 🙂. Lær opp barna til å hjelpe til! Anonymkode: 50b69...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Min 9-åring støvsuger en gang i uken og lufter hunden en kort tur hver dag etter skolen. Noen ganger tar h*n bussen alene til trening og så henter jeg. Barn av aleneforeldre blir nok mer selvhjulpne, det tror jeg bare er sunt. Anonymkode: 6c709...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har tenkt det samme. Er ikke alene, men når mannen er ute og reiser med jobb ei uke i slengen tenker jeg på dere som er alene 100%. Jeg kan jo utsette det som ikke haster til mannen er tilbake igjen, og barna er fremdeles så små at bare en av dem har en aktivitet på ettermiddagstid, som for øvrig ikke hadde gått opp hvis jeg ikke hadde hatt (betalt) barnevakt. Anonymkode: 3110c...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Min 9-åring støvsuger en gang i uken og lufter hunden en kort tur hver dag etter skolen. Noen ganger tar h*n bussen alene til trening og så henter jeg. Barn av aleneforeldre blir nok mer selvhjulpne, det tror jeg bare er sunt. Anonymkode: 6c709...c48 Det tror jeg også. Mine har klart seg glimrende i både studier og jobb og det ser ut til å komme av en helt annen ansvarsfølelse enn de fleste på deres alder har. Anonymkode: 8d5b0...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå