AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #61 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 20.56): Jeg har bodd alene i over ti år, så her er det alt mulig. Liker å lage mat og liker god vin - og det nyter jeg mer enn gjerne alene. Har over 100 kokebøker pluss alle jeg følger her og der - og min egen kunnskap. Synes sånne tråder er så dumme. Lag det du har lyst på, da vel, og drikk det du har lyst på. Verre er det liksom ikke. At man skal spise alene setter virkelig null begrensinger. Anonymkode: cccd9...0b4 Hei du, om du «synes sånne tråder er så dumme» så kanskje du bare dropper å henge deg på? Tråden ble sikkert startet litt sånn i sosial mening, hva liker dere generelt, liksom. Ikke dummere dette enn mange andre rare temaer i forumet Anonymkode: ff3bc...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #62 Del Skrevet 7 timer siden Da kan jeg finne på å lage meg Enchiladas med kylling, eller finne en oppskrift på god pasta. NB! Du må sjekke tråden vi har der KGs hobbykokker legger ut bilder av dagens rett! Der kan du få masse inspirasjon. Anonymkode: 18197...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå