AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:08 #21 Del Skrevet søndag kl 15:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker ikke klikke, men pleier å regne 30 min gange i ca 5,5 km/t som 100 kcal. Synes det er greit å forholde meg til uten å bli altfor opphengt i kalorier. Er 167 og 55 kg. Anonymkode: 71f87...96b Takk! 😊 Tar det med meg i bakhodet. Jeg aner ikke hva som er riktig her, jeg synes bare det virker mye det Fitbit forteller meg jeg forbrenner. Jeg teller ikke kalorier selv på fast basis, men må være litt obs så jeg får i meg nok, så sjekker inni mellom. Anonymkode: 844e7...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:17 #22 Del Skrevet søndag kl 15:17 Kalorimessig øker ikke behovet så veldig mye ved høyere aktivitet. Du kan legge deg på normal aktivitetsnivå, så justere etter 14 dager når du ser hvordan det går. Anonymkode: 0a687...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:24 #23 Del Skrevet søndag kl 15:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kalorimessig øker ikke behovet så veldig mye ved høyere aktivitet. Du kan legge deg på normal aktivitetsnivå, så justere etter 14 dager når du ser hvordan det går. Anonymkode: 0a687...6c2 Takk, men jeg ligger på normalt aktivitetsnivå for meg. Målet er ikke å forbrenne mest mulig kalorier, men jeg må ta høyde for ekstra inn, når det går ekstra ut. Anonymkode: 844e7...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:28 #24 Del Skrevet søndag kl 17:28 Jeg vil si du er "aktiv". Selv er jeg i kategorien under din, som er "lettere aktiv". Går 2-3 turer i uka, hvor hver tur er minimum 10.000 skritt (hvilket tilsvarer 7-8km pr tur), og trener tung styke 3 ganger i uka medfølgende 3x20 min cardio oppvarming/nedtrapping. Anonymkode: 98844...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå