Gå til innhold

Blir så stressa av pushvarslene fra Finn om vurdering hver gang du har solgt noe.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal jeg gi deg 10 fordi du ikke klager på varen jeg sende deg? 

Jeg jobber ikke for FInn men kan ikke tro at dette er meningen bak vurderingssystemet.

Anonymkode: ed45b...5ee

Herregud. Neivel.

Anonymkode: 49206...729

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er et mangelfullt system. Jeg hadde en som kjøpte noen kopper, som gav meg en halvgod vurdering. Hun var fornøyd med alt annet, skrev hun, men koppene var mindre en hun hadde forestilt seg. I annonsen sto både diameter, høyde og volumet koppene rommet. Hvorfor skal jeg trekkes for at hun enten ikke har lest skikkelig eller fordi hun har begrenset forståelse av mål? 😐

Anonymkode: d7e40...c3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er et mangelfullt system. Jeg hadde en som kjøpte noen kopper, som gav meg en halvgod vurdering. Hun var fornøyd med alt annet, skrev hun, men koppene var mindre en hun hadde forestilt seg. I annonsen sto både diameter, høyde og volumet koppene rommet. Hvorfor skal jeg trekkes for at hun enten ikke har lest skikkelig eller fordi hun har begrenset forståelse av mål? 😐

Anonymkode: d7e40...c3a

Ja, ikke sant. Klassisk eksempel på litt korte folk som ikke evner å lese annonsen skikkelig og ikke forstår poenget med tilbakemeldingssystemet.

Her fikk vi en gang en middels score i kombinasjon med "kjempehyggelig handel" og smilefjes og hei og hå 🙄

Anonymkode: 1b9b4...323

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...