AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Den gangen dere sluttet med nattamming. Når kom menstruasjonen tilbake? Anonymkode: 3a484...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Lille har sovet hele natten igjennom siden han var 5 uker. Han er 4.5 mnd nå - ingen mensen. Sist fikk jeg mensen når jeg gikk over til delamming på dagtid, Ammet ikke på natt da heller etter ca 6 uker for baby sov rundt Anonymkode: 403ff...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Kom tilbake 2 mnd før jeg sluttet med nattamming, 10 mnd etter fødsel. Anonymkode: b628b...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Nei, den kom ikke tilbake før jeg gikk fra 2 til 1 amminger per dag, når barnet var 12 mnd. Anonymkode: 80925...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Fikk tilbake mensen 6 uker etter fødsel, med begge barna, begge var fullamma. Anonymkode: 11043...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Fikk først gangen en baby. Neste svangerskap tvillinger. Fullammet alle tre, ammet hver 2.-3. time dag og natt til de var 4-5 mnd gamle kanskje. Mensen kom tilbake under 2 mnd etter fødsel begge gangene 😆 Anonymkode: c8921...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Nattammet lenge med begge mine, fikk tilbake mensen 3måneder etter fødselen første gang, 4 måneder andre gang. Anonymkode: 3f810...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå