AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Føler jeg har lett internett rundt uten særlig hell. Ønsker meg en sofa, helst hjørne eller sjeselong, i naturmaterialer. Har funnet noen sofaer i dun, men det er bare sånn 30% dun og resten skum. Noen som har erfaringer eller navn/linker til gode sofaer? Vil ha i bomull eller lin og nærmeste mulig 100% naturmaterialer 😅 Anonymkode: 8440b...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor vil du det? Anonymkode: a8c96...70c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Det er jeg også. Mer miljøvennlig, bedre gor egen helse. Jo mer syntetiske stoffer man omgir seg med, jo mer plast puster man inn i kroppen. Anonymkode: a778a...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Har du oppsøkt de mere eksklusive møbelforretningene? Mine foreldre kjøpte en sofa med duputer og den er fantastisk å sitte enda den er over 30 år gammel. Anonymkode: ee1fe...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler jeg har lett internett rundt uten særlig hell. Ønsker meg en sofa, helst hjørne eller sjeselong, i naturmaterialer. Har funnet noen sofaer i dun, men det er bare sånn 30% dun og resten skum. Noen som har erfaringer eller navn/linker til gode sofaer? Vil ha i bomull eller lin og nærmeste mulig 100% naturmaterialer 😅 Anonymkode: 8440b...b54 Dette var noe som ble laget før plast og skumgummiens tid. Du må nesten få spesiallaget om du skal få ønsket ditt oppfylt. Anonymkode: ded13...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #6 Del Skrevet 26 minutter siden Har ikke vært borti sofa med kun duninlegg i seteputene de 15 årene jeg har jobbet i møbelbransjen iallefall, så det tror jeg du vil slite med å finne. Grunnen til at de kombinerer skum og duntopping er rett og slett holdbarhet og for at du skal slippe like mye vedlikehold. Du kan nå prøve å sitte på ei hodepute i dun en kveld og se hvordan den ser ut etterpå, stort behov for å måtte «klappe» liv i den igjen. Og over tid vil da sofaen være så slapp at de aller fleste vil reklamere på den fordi den ikke vil se fin ut, og da har vi det gående..så det tror jeg nok de fleste møbelkjedene ikke vil ta inn i sortimentet. Anonymkode: 9d855...277 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #7 Del Skrevet 13 minutter siden Vet ikke hvor mye dun det er i "howardsofaen" på hytta, men jeg skal ALDRI mer ha dun i sofaen igjen. Det er et helvete å få den til å "holde fasongen" og ikke la den bli altfor bulkete. Putene veier jo "ett tonn", så de er ikke bare å puffe opp akkurat. Anonymkode: 2fdfc...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå