AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Føler jeg har lett internett rundt uten særlig hell. Ønsker meg en sofa, helst hjørne eller sjeselong, i naturmaterialer. Har funnet noen sofaer i dun, men det er bare sånn 30% dun og resten skum. Noen som har erfaringer eller navn/linker til gode sofaer? Vil ha i bomull eller lin og nærmeste mulig 100% naturmaterialer 😅 Anonymkode: 8440b...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor vil du det? Anonymkode: a8c96...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Det er jeg også. Mer miljøvennlig, bedre gor egen helse. Jo mer syntetiske stoffer man omgir seg med, jo mer plast puster man inn i kroppen. Anonymkode: a778a...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Har du oppsøkt de mere eksklusive møbelforretningene? Mine foreldre kjøpte en sofa med duputer og den er fantastisk å sitte enda den er over 30 år gammel. Anonymkode: ee1fe...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler jeg har lett internett rundt uten særlig hell. Ønsker meg en sofa, helst hjørne eller sjeselong, i naturmaterialer. Har funnet noen sofaer i dun, men det er bare sånn 30% dun og resten skum. Noen som har erfaringer eller navn/linker til gode sofaer? Vil ha i bomull eller lin og nærmeste mulig 100% naturmaterialer 😅 Anonymkode: 8440b...b54 Dette var noe som ble laget før plast og skumgummiens tid. Du må nesten få spesiallaget om du skal få ønsket ditt oppfylt. Anonymkode: ded13...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå