AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei Jeg har lenge hatt lyst på lang dunjakke. Fikk nettop bursdagsgave av mannen. Det er en varm og god jakke som falt i smak den er lang..Den rekker meg til nesten til ankelen. Jeg tenker bare på en ting nå...hvordan blir det når det er masse snø spesielt når det er sluddvær. Blir jakken fort skitten? Hvordan gjør dere det som har veldig lange jakker? Jeg er 157 cm høy. Så ja den jakken er ganske lang. Men den falt i smak da Anonymkode: 92a67...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har kjøpt meg en lang vinterjakke nå i vinter, den rekker godt ned på leggen. Jeg er 157 cm høy. Tenker at jeg er lavere enn snittet uansett hvilken jakke jeg går med og velger komfor fremfor utseende her😅 Har ikke fått brukt jakken min i skikkelig snøvær ennå, men tenker at hvis jeg må vasse i snø med den får jeg bare løfte den litt opp☺️ Anonymkode: 8f9a6...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har kjøpt meg en lang vinterjakke nå i vinter, den rekker godt ned på leggen. Jeg er 157 cm høy. Tenker at jeg er lavere enn snittet uansett hvilken jakke jeg går med og velger komfor fremfor utseende her😅 Har ikke fått brukt jakken min i skikkelig snøvær ennå, men tenker at hvis jeg må vasse i snø med den får jeg bare løfte den litt opp☺️ Anonymkode: 8f9a6...db3 Hmm ok takk for svar. Det samme tenker jeg å gjøre🙂 Anonymkode: 92a67...8a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Ikkje bry deg om kva andre måtte syns hvis du sjølv er fornøgd og varm i den jakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har en dunkåpe som går til anklene, og den har så langt ikke blitt møkkete. Men jeg har ikke gått med en i så høy snø, at kåpen går ned i snøen. Anonymkode: 639ea...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #6 Del Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en dunkåpe som går til anklene, og den har så langt ikke blitt møkkete. Men jeg har ikke gått med en i så høy snø, at kåpen går ned i snøen. Anonymkode: 639ea...16d Men får du ikke sprut på kåpa når det er en del vann på bakken? Spesielt når det er blanding av regn og snø? Ts Anonymkode: 92a67...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå