AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg og kompisen min har kjent hverandre i snart 8 år. Vi er begge 23 år gamle, og han har en lillesøster på 18. 2 dager før julaften matchet vi på tinder, og etter flere timer med chatting bestemte vi oss for å møtes hjemme hos meg senere på kvelden.. Vi hadde på forhånd planlagt å bare chille og snakke hjemme hos meg, ingenting mer. Jeg var alene hjemme og kjedet meg, så jeg tenkte hvorfor ikke. Det var egentlig en ganske hyggelig kveld og vi så på en film sammen, helt til vi plutselig endte opp å med ha sex på soverommet mitt.. Brukte heller ikke kondom.. Etterpå var vi ganske stresset, fordi vi begge vet at kompisen min hadde hatet å få høre det. 😕 Vi ble enige om å aldri fortelle det til noen og late som ingenting. Var med kompisen min tidligere i dag for første gang etter hendelsen, og han lurte selvfølgelig på hvorfor jeg var så stille.. sa bare at jeg stresset litt med eksamener osv. Vet at jeg er en utrolig dårlig kompis som gjorde noe slikt, så dere trenger ikke å fortelle det til meg. Jeg og hun tenkte bare ikke over på konsekvensene før det var for sent. Hun går heldigvis på p-piller, så trenger ikke å stresse med at hun kan ha blitt gravid heldigvis.. Hva burde jeg gjøre? 😟 Anonymkode: 2eaf4...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Morsom fantasi 👍 Anonymkode: 23538...300 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Morsom fantasi 👍 Anonymkode: 23538...300 Overhodet ikke noe fantasi! Har vært ganske lei meg i hele dag. Og spør bare om tips? Anonymkode: 2eaf4...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Ehh, lever du i en amerikansk tenåringsfilm? Det er nemlig bare der brødre blir sinte for at noen ligger med søsteren deres. Ingen av dere var utro, ingen av dere ble voldtatt og ingen av dere var under den seksuelle lavalder. Dette bør være et ikke-problem. Anonymkode: 900ca...47f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden du er 23 år og kontaktet søsteren til din kompis. Hva så? Det er vel dette du trengte for å bygge deg opp, for nå er du ikke mann. Anonymkode: fbdf1...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Imponert over folk som "plutselig" har sex 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overhodet ikke noe fantasi! Har vært ganske lei meg i hele dag. Og spør bare om tips? Anonymkode: 2eaf4...4fd I hele dag, men dette skjedde før julaften? Litt rart tidslinje dette her. Pluss det at voksne søsken har sex frivillig gjør da ikke normale folk sinte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Hannabanna skrev (1 minutt siden): I hele dag, men dette skjedde før julaften? Litt rart tidslinje dette her. Pluss det at voksne søsken har sex frivillig gjør da ikke normale folk sinte.. Ble ekstra lei meg i dag etter å ha vært med kompisen min. Aner ikke hvordan han kommer til å reagere hvis jeg forteller det. Anonymkode: 2eaf4...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Du trenger ikke si det. Jeg gjorde noe lignende for 20 år siden. Det går så fint. Anonymkode: 430f6...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden må du fortelle noe, da? er det ikke bare å ligge med henne dersom begge vil? Anonymkode: ebfe7...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Til dere haters som mener dette er fantasi eller fra et filmmanus; dette skjer IRL. Jeg gjorde en gang det samme - pulte lillesøstra til bestekompisen min. Jeg greide ikke holde på det og fortalte kompisen min det i fylla. Han ble naturligvis rasende og jeg lot han banke meg opp, uten å gjøre motstand. Men det gikk bra til slutt. Han forsonet seg med det og vi er fortsatt nære venner. Jeg og søstra ble kjærester og har nå vært gift i 11 år og har 3 barn. Det går nok bra. Anonymkode: 170ca...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Til dere haters som mener dette er fantasi eller fra et filmmanus; dette skjer IRL. Jeg gjorde en gang det samme - pulte lillesøstra til bestekompisen min. Jeg greide ikke holde på det og fortalte kompisen min det i fylla. Han ble naturligvis rasende og jeg lot han banke meg opp, uten å gjøre motstand. Men det gikk bra til slutt. Han forsonet seg med det og vi er fortsatt nære venner. Jeg og søstra ble kjærester og har nå vært gift i 11 år og har 3 barn. Det går nok bra. Anonymkode: 170ca...db7 Haha, er så typisk dere gutter å ordne alt med litt bank. Men fin slutt på historien😊 Anonymkode: 0c2d1...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Til dere haters som mener dette er fantasi eller fra et filmmanus; dette skjer IRL. Jeg gjorde en gang det samme - pulte lillesøstra til bestekompisen min. Jeg greide ikke holde på det og fortalte kompisen min det i fylla. Han ble naturligvis rasende og jeg lot han banke meg opp, uten å gjøre motstand. Men det gikk bra til slutt. Han forsonet seg med det og vi er fortsatt nære venner. Jeg og søstra ble kjærester og har nå vært gift i 11 år og har 3 barn. Det går nok bra. Anonymkode: 170ca...db7 hvorfor skulle han ha noe med hvem som ligger med hvem? er det moro for ham å ha banket opp svogeren sin? Anonymkode: ebfe7...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi ble enige om å aldri fortelle det til noen og late som ingenting. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva burde jeg gjøre? Hvorfor skal du noe annet enn avtalt? Hva hadde kondomer og p-piller med historien å gjøre? Anonymkode: 3b6e4...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå