AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei, er gravid med mitt tredje barn, dette var ikke planlagt men man vet hva man driver med. har time på sykehuset for abort på mandag, men jeg vet ikke om jeg klarer det. kan man reise på sykehuset og ombestemme seg? Anonymkode: e2f01...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, er gravid med mitt tredje barn, dette var ikke planlagt men man vet hva man driver med. har time på sykehuset for abort på mandag, men jeg vet ikke om jeg klarer det. kan man reise på sykehuset og ombestemme seg? Anonymkode: e2f01...6cd Ja, det kan man. Så lenge du ikke har tatt pillene, kan du ombestemme deg. Anonymkode: 30bc3...018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det kan man. Så lenge du ikke har tatt pillene, kan du ombestemme deg. Anonymkode: 30bc3...018 de blir ikke sure ?🙈🙆🏼♀️ om man ombestemmer seg når man er der Anonymkode: e2f01...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Tenk deg godt om. Er far inne I bildet osv. Ikke sett unger til verden bare for at man selv vil. Anonymkode: 1d583...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Kanskje du skal ta en samtale med fastlege eller helsesøster før du avgjør hva du skal gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Kanskje det kan være lurt, 3 barn er mye. Men du bestemmer selv. Jeg synes 2 holdt. Anonymkode: 5f3f7...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): de blir ikke sure ?🙈🙆🏼♀️ om man ombestemmer seg når man er der Anonymkode: e2f01...6cd I så fall har de feil jobb. Tror ikke det er helt uvanlig å ombestemme seg mens man er der. Anonymkode: a3f75...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I så fall har de feil jobb. Tror ikke det er helt uvanlig å ombestemme seg mens man er der. Anonymkode: a3f75...e30 Jaa det er jo sant, er ikke et lett valg å ta 😕 Anonymkode: e2f01...6cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Queen94 skrev (23 minutter siden): Kanskje du skal ta en samtale med fastlege eller helsesøster før du avgjør hva du skal gjøre? Jeg skal faktisk snakke med amathea i morgen på telefon 🩷 Anonymkode: e2f01...6cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tenk deg godt om. Er far inne I bildet osv. Ikke sett unger til verden bare for at man selv vil. Anonymkode: 1d583...9ff Far er i bilde, og jeg tar ingen avgjørelse alene🩷 Anonymkode: e2f01...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Fornuftig dame. Hva vil han ? Anonymkode: 1d583...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): de blir ikke sure ?🙈🙆🏼♀️ om man ombestemmer seg når man er der Anonymkode: e2f01...6cd Seffølgeligt ikke! Anonymkode: 3c1f3...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Jeg avbestilte timen til abort noen timer før, hørte ikke noe mer og fikk ikke straffegebyr. Jeg tenkte «hva vil jeg angre mest på», og tok avgjørelsen deretter. Lykke til med valget❤️🩹 Anonymkode: 7572c...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden 3 barn er perfekt syns jeg når det bikker 4 da kan det begynne å bli litt mye. Jeg skulle ønske jeg fikk 3. Forstår ikke helt at då mangen synes det er mye? Trodde det var normalt jeg så lenge man er en samlet familie. Anonymkode: 3c1f3...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hei, er gravid med mitt tredje barn, dette var ikke planlagt men man vet hva man driver med. har time på sykehuset for abort på mandag, men jeg vet ikke om jeg klarer det. kan man reise på sykehuset og ombestemme seg? Anonymkode: e2f01...6cd Du kan ombestemme deg helt til du har fått medisinene til abort inn i kroppen. Er du i tvil, så møt opp på sykehuset og vær åpen om at du er i tvil. Da kan dere ta samtalen som kanskje hjelper de til den bestemmelsen som blir mest riktig for deg. Men husk dette er til syvende og sist bare din bestemmelse, uansett hva du bestemmer deg for. Anonymkode: d0f1d...8bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fornuftig dame. Hva vil han ? Anonymkode: 1d583...9ff Han vil beholde virker det som. Han er veldig positiv mens jeg er negativ av natur 😂🙆🏼♀️ Anonymkode: e2f01...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå