AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han svarer ikke. Det gir meg såpass mye hodebry at jeg avslutter med ham. Så mye unødvendig tankekjør gjennom hele uka orker jeg ikke, det suger all energi ut av meg. Anonymkode: 6b7f9...ca0 Han er nok bare ute etter helgeunderholdning dessverre, og dette er hans idiotiske måte å vise det på. Bra du er fornuftig og avslutter det, minimumskrav til noen man ligger med er jo at de har respekt nok til å svare. Anonymkode: 6197b...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja.. Det var vel litt det vi som luktet lunta prøvde å si.. Dårlig gjort at han ikke engang svarer deg, men på den andre siden er det like greit at han er åpen om hva han ønsker og hvordan han er, slik at du ikke får forhåpninger. Han svarer nok når det nærmer seg helg. Jeg synes ikke du skal kaste bort tiden din på å være underholdningsdame i helgen. Det virker som om menn som ligger så godt an i datingmarkedet liker denne løsningen, men den kan fort bli ugrei for kvinnene (som gjerne ønsker og setter pris på noe mer). Anonymkode: fc50f...328 Ja, takk for oppsummering. Han er veldig tydelig på hvor lite han vil. Det gjør det enklere for meg å gå videre. Ts Anonymkode: 6b7f9...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, takk for oppsummering. Han er veldig tydelig på hvor lite han vil. Det gjør det enklere for meg å gå videre. Ts Anonymkode: 6b7f9...ca0 Men kult, og veldig bra for deg, at du klarer å ta en så kjapp og kontant avgjørelse. Mange vil gå i den fella at de vil jobbe mer og mer fordi de blir avvist og så kommer de i en skikkelig lei hekt. Livet er verdt mer en det! Kudos til deg! 👏 Anonymkode: fc50f...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå