Gå til innhold

Turn of av lite kontakt gjennom uka

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjønn fyr som virker helt oppslukt av meg i helgen når vi møtes, det er gjensidig. Men i løpet av arbeidsuka: null kontakt.

Jeg kjenner at jeg trenger kontskt i løpet av uka, ellers kjølner jeg.

Skal jeg si det eller...?

Anonymkode: 6b7f9...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg, jeg liker kontakt om det går så lenge som en uke mellom hvert treff. 

Jeg ville bare sagt at du ønsker mer kontakt mellom møter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønn fyr som virker helt oppslukt av meg i helgen når vi møtes, det er gjensidig. Men i løpet av arbeidsuka: null kontakt.

Ja du må kommunisere ellers vet han jo ikke. 

Jeg ble kjæreste med en nær venn som jeg hadde kjent lenge. Vi møttes annen hver helg og litt i uken men ikke mye. Jeg ble gal av å aldri høre noe på flere dager, følte meg "ute av syn, ute av sinn". 

Dette snakket vi om noen ganger, og nå er han kjempeflink til å sende meldinger og holde meg oppdatert på alt mulig av småting. Det er helomvending og det er ikke unaturlig. Det tok han bare tid å føle på det. Nå reagerer han selv, hvis jeg ikke lager noen form for lyd på en hel dag feks. 

Kommunikasjon er alt!

Anonymkode: 83f5d...8c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er vanskelig å kommunisere et behov uten å kommunisere. Det er og urealistisk å tenke at partner er tankeleser.
Så valgene dine er vel strengt tatt å la det skure og gå, og antagelig ende forholdet, eller snakke med partner. 

Anonymkode: 18a49...2dc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har samme problem med en fyr men usikker selv på om jeg burde si noe.

Anonymkode: a2a77...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han holder deg på gress slik ar han kan ha deg som helgekjæreste. Bare å gå videre om du ser etter er forhold. 

Anonymkode: fc50f...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er han som har lagt lista her, og jeg som kopierer hans oppførsel; altså holder stilt når han gjør det. Jeg gjorde det bevisst for å finne ut om han var noe særlig interessert.  I forhold til kontakten han tar gjennom uka er han ikke særlig interessert😅 Men når vi møtes....er det magisk.

Kanskje jeg skal prøve å være meg selv og sende meldinger og bilder når JEG har lyst. Har liten lyst til å virke masete og kreve mer kontakt. Men kanskje han følger på om jeg stepper up gamet😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han holder deg på gress slik ar han kan ha deg som helgekjæreste. Bare å gå videre om du ser etter er forhold. 

Jeg tror absolutt han vil ha meg som helgekjæreste. Det er greit, så lenge han klarer å holde meg varm gjennom uka😁 ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heter «turn off». Han er kun interessert i å pule deg på helg. 

Anonymkode: bef7b...dee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, det er han som har lagt lista her, og jeg som kopierer hans oppførsel; altså holder stilt når han gjør det. Jeg gjorde det bevisst for å finne ut om han var noe særlig interessert.  I forhold til kontakten han tar gjennom uka er han ikke særlig interessert😅 Men når vi møtes....er det magisk.

Kanskje jeg skal prøve å være meg selv og sende meldinger og bilder når JEG har lyst. Har liten lyst til å virke masete og kreve mer kontakt. Men kanskje han følger på om jeg stepper up gamet😃

Bare... Nei... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tror absolutt han vil ha meg som helgekjæreste. Det er greit, så lenge han klarer å holde meg varm gjennom uka😁 ts

Men altså… Hvis han bare ønsker en helge kjæreste så vil det jo si at han per def ikke er interessert i å holde deg varm i mellomtiden. 

Det er en bare når det passer meg kjæreste og slik jeg leser deg så er det nettopp ikke det du ønsker? Men en fulltids kjæreste.

Det viktige er jo hva slags forhold du vil ha. Så må du ikke godta smuler om du vil ha en hel gourmet loff 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ikke lek slike spill, enten er du deg selv eller la være å date.

Anonymkode: 1cd87...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke lek slike spill, enten er du deg selv eller la være å date.

Jeg sier jo at jeg skal være meg selv😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal gjøre det som er naturlig for meg, derfor sendte jeg en kort, koselig og lett flørtende melding nå.

Så får vi se😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg sier jo at jeg skal være meg selv😃

Fra start mente jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fra start mente jeg. 

Det er helt meg å se an situasjonen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heter «turn off». Han er kun interessert i å pule deg på helg. 

Anonymkode: bef7b...dee

Det heter "i helgen". Ikke "på helg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...