AnonymBruker Skrevet 15. januar #21 Del Skrevet 15. januar Slike lister blir bare tåpelig når man ikke tar med alder... Det er veldig stor forskjell på en som aldri har hatt kjæreste og er 20 år, eller 50 år... Det er også stor forskjell på om noen blir ufør uten å engang ha prøvd seg i arbeidslivet, og om de blir ufør i 40årene.. Anonymkode: e9612...4bd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar Bbbb skrev (11 timer siden): 3 (hvis han ikke fjerner håret på brystet/magen) og 6. Jeg er kvinne og stusser litt på det med menn og hår. De fleste menn har vel hår på brystet, og magen? Kan ikke skjønne at det skal være noen dealbreaker? Drøyt å forlange at mannen skal måtte barbere seg over hele kroppen for å holde mål... Kan forstå det om han ser ut som en middels gorilla, men de færreste har vel så mye hår. Anonymkode: d1690...593 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #23 Del Skrevet 16. januar 1 = størst deal-breaker 1. Mannen er lite ryddig av seg. (Fullstendig uaktuelt med menn som ikke har et rent og ryddig hjem på eget initiativ) 2. Mannen har mye hår på bryst mage lår og bein. (Ikke fordi det er noe galt med det, det er bare ikke noe for meg personlig) 3. Mannen har hatt lite kjærestforhold før deg\vært singel lenge. (Ikke nødvendigvis deal-breaker, men red flag som krever en god forklaring om han er 30+ og ikke har hatt noe seriøst/langvarig) 4. Mannen er ufør. (Ikke deal-breaker 5. Mannen har liten vennekrets 6. Mannen er uerfaren seksuelt 7. Mannen har liten penis Anonymkode: 70bf8...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #24 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1 = størst deal-breaker 1. Mannen er lite ryddig av seg. (Fullstendig uaktuelt med menn som ikke har et rent og ryddig hjem på eget initiativ) 2. Mannen har mye hår på bryst mage lår og bein. (Ikke fordi det er noe galt med det, det er bare ikke noe for meg personlig) 3. Mannen har hatt lite kjærestforhold før deg\vært singel lenge. (Ikke nødvendigvis deal-breaker, men red flag som krever en god forklaring om han er 30+ og ikke har hatt noe seriøst/langvarig) 4. Mannen er ufør. (Ikke deal-breaker i seg selv, men kommer mer an på hva som ligger bak og at han har god kontroll over egen økonomi) 5. Mannen har liten vennekrets. (Har ikke så mye å si, så lenge han ikke er helt venneløs og samtidig forventer at jeg skal ta meg av alle hans sosiale behov) 6. Mannen er uerfaren seksuelt. (Ikke viktig hvis han er villig til å lytte og lære og ikke kjører sololøp) 7. Mannen har liten penis. (Foretrekker normal+, men ikke spesielt viktig. Det kan jo være litt nedtur med mikropenis, men det har i verste fall mer å si for tenning enn for kjærligheten) Anonymkode: 70bf8...bb2 Gikk litt fort i svingene. Se quoten for fullstendig utfylt svar. Anonymkode: 70bf8...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 16. januar #25 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne og stusser litt på det med menn og hår. De fleste menn har vel hår på brystet, og magen? Kan ikke skjønne at det skal være noen dealbreaker? Drøyt å forlange at mannen skal måtte barbere seg over hele kroppen for å holde mål... Kan forstå det om han ser ut som en middels gorilla, men de færreste har vel så mye hår. Anonymkode: d1690...593 Vi er alle ulike. En mann med mye hår på bryst/mage er ikke attraktivt for meg enkelt og greit. Jeg skrev ikke noe om å barbere hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #26 Del Skrevet 16. januar Hårete. Og ufør (om det er grunnet psykisk sykdom). Anonymkode: 4083a...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 16. januar #27 Del Skrevet 16. januar Vi er jammen ulike 😅 En hårete mann er ganske sexy syns jeg så lenge det er på mage/bryst/armer/bein og ikke på ryggen! Men dealbreakers er: * Røyker * Uintelligent * Dårlig humor * Lite selvstendig * Fast i sin komfortsone (jeg trenger impulsivitet og eventyr) * Ufør * Dårlig hygiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #28 Del Skrevet 16. januar Nr 3 er et stort pluss i mine øyne😍 Ellers er ingen av punktene noen dealbreaker, kanskje bortsett fra om han er uvillig til å prøve å rydde. Jeg er rotete og er jeg i et rom så ser det ut som det har gått av ei bombe rundt meg, men er flink til å rydde og vaske og. MÅ legge det inn som rutine hver dag at jeg skal rydde så kan ikke dømme andre. Anonymkode: 16fe7...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå