AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Ble inspirert av tråden ovenfor, kan dere rangere fra 1- 7 hva dere synes er mest dealbreakers av følgende og gjerne utdype hvorfor. 1. Mannen er uerfaren seksuelt 2. Mannen har liten penis 3. Mannen har mye hår på bryst mage lår og bein 4. Mannen har hatt lite kjærestforhold før deg\vært singel lenge 5. Mannen er ufør 6. Mannen er lite ryddig av seg 7. Mannen har liten vennekrets Anonymkode: 4f4a2...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Ingenting i seg selv. Spørs veldig hvordan han er som menneske og hvordan kjemi vi har. Uerfaren seksuelt er jeg selv, så da kan vi være usikre sammen 🙈 men hvis han blir aggressiv og sint på meg fordi jeg prøver å kommunisere dersom noe f. eks er ubehagelig under sex - det kan bli et problem for kommunikasjon om ting er noe som jeg setter veldig høyt 😊 Er lite ryddig av meg selv, er mye annet jeg setter høyere enn det så om vi skal bli samboere så måtte det da bli vaskehjelp 😝 At han er uføretrygdet i seg selv er ikke et problem, men vi måtte ha snakket om grunnen til hvorfor. Jeg har selv en haug av psykiske problemer 🙈 og med andre psykiske syke så føler jeg at jeg blir mye verre enn jeg egentlig er. Det kan ofte gå dager og måneder før jeg blir bedre igjen 🤷🏻♀️ Så.. Alt er det løsninger på 😝 ting er litt mer kompleks enn at den og den tingen er jeg ikke interessert i.. Det jeg ikke ønsker er en mann med to barn med to mødre eller noe lignende rundt der 😌 blir stresset bare av å tenke på kabalen for ferier og husholdningen hvordan alle skal bo osv. Endret 14 timer siden av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Helt klart punkt 2. Anonymkode: 1c9e5...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Ingen av disse. For meg har det vært disse: - bruk av hasj eller sterkere (annet en alkohol) - utroskap, løgner for å dekke over, holder på med flere (jeg er monogam) - økonomisk utoskap, kan ikke betale husleia si eller regninger, forsikringssvindel eller liknende Anonymkode: 7476c...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Ingen av dem hvis fyren er bra. 🤷♀️ Du lister det opp som en slags fasit? 😅 At dette bare er dealbreakers? Anonymkode: 356d7...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du lister det opp som en slags fasit? 😅 At dette bare er dealbreakers? Nei lurer bare på om dere måtte rangere hva som er mest dealbreakers, slik at man får sett hva man kanskje minst må uroe seg for som mann. Anonymkode: 4f4a2...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden 1, 3, 4 og 7 er ikke dealbreakers for meg. Enkelte av disse punktene er egentlig bare positivt for min del. 2 og 5 kan være dealbreakers, men da må penisen være svært liten eller fyren ha store komplekser som ødelegger for sexen. At han er ufør er ikke nødvendigvis en dealbreaker, men det spørs hvorfor og hvordan han er og håndterer det. 6 er en stor dealbreaker. Han må være ryddig og ta vare på seg selv og boligen sin. Anonymkode: 5a98f...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Alle disse , på topp at han er rotete og ufør , også kanskje hårete og dårlig i senga 🙈 Anonymkode: 1a77e...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei lurer bare på om dere måtte rangere hva som er mest dealbreakers, slik at man får sett hva man kanskje minst må uroe seg for som mann. Anonymkode: 4f4a2...83c Jeg lagde svar på dealbreakers over der ingen av disse var med. Tror kvinner er forskjellige og du må ut å prøve deg fram. Noen liker veldig hårete menn, noen ikke… Penisen er bra hvis du kan bruke den, er den under gjennomsnittet er det lettere for dama med bj… erfaring kan man hjelpe til med, noen liker at du ikke har vært bortpå alle og enhver… ufør kommer an på, sikkert ikke dealbreaker for alle, men kanskje for karriere damer, bedre med få venner enn dårlige venner, sikkert fint om du lærer deg å rydde opp rotet ditt før du flytter sammen med noen🤓 Anonymkode: 7476c...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Ingen er røde flagg, bortsett fra 5 og 6 for meg personlig. Det er ingenting galt med å være uføre, men jeg tror ikke en person som er uføretrygdet hadde passet inn i min livsstil. Jeg sliter ut helt friske folk i jobb, så en som ikke kan jobbe hadde nok ikke holdt ut kveldene/helgene/feriene sammen med meg. Jeg hadde nok gjort vondt verre for vedkommende. Jeg er veldig dårlig på rydde, så er helt avhenging av at mannen maser på meg. Husk at alle damer er forskjellige ❤️ Anonymkode: 7cb4c...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden 1 Røyking 2. Ufør 3. Ikke førerkort 4. Ikke jobb 5. Skallet 6. Ikke hygenisk 7. Har ikke humor 8. Veldig overvektig 9. Slaskete kledd 10. Fiser når man skal spise mat 11. Rassist 12. Selvsentrert 13. Bessewizzer. 14. Arrogant og nedlatende 15. Må ikke ha noe psykiske diagnoser. Anonymkode: e7660...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå