AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hater egentlig å gå med bh, men om våren og spesielt sommeren er det grusomt å gå uten bh hjemme da jeg er varmere enn normalt og begynner å svette under brystene. De er store og tunge, og henger ganske mye. Noen som har anbefalinger til en BEHAGELIG bh som kan forhindre denne svette følelsen? Som løfter brystene og gir avstand til hud men som føles god å ha på? Finnes det? Hilsen 85G... Anonymkode: d32e6...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Sports bh. Sorry så nå at du ville ha løft også da har jeg ikke noen forslag Endret 13 timer siden av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Har du prøvd Careless sine? Anonymkode: 9ca86...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Har ingen gode forslag til BH, men Stop 24 krem fra Apoteket fungerer veldig bra for å slippe «puppesvette»på sommeren. Anonymkode: 11897...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Lindex har noen uten spiler som er gode. Om de støtter deg godt nok vet jeg ikke, det kommer jo an på mange forhold ☺️ Anonymkode: 30ffa...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden En bh som passer fra change synes jeg er de beste! Synes spiler er mest behagelig, men riktig størrelse på både omkrets, bredde på spilene og cup-størrelse er viktig! Gå på butikk og få dem til å hjelpe deg. Anonymkode: 2cb07...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Jeg bruker stort sett minimizer-bh’er, de holder brystene mer opp og inntil kroppen, lar ikke puppene henge så veldig mye ned. gå i en skikkelig undertøy butikk, og få hjelp og veiledning der. Koster litt mer enn kjedebutikkene, men absolutt verdt det. 👍🏻 Endret 11 timer siden av FrkSolsikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kons Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Comfit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå