AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Lurer på om noen her har gått ned i vekt ved hjelp av måltidserstatter? Tenkte på de som selges på protein eller tights.no f.eks. Lurer på å erstatte alle måltider bortsett fra middag en periode. Noen som har gjort dette? Hvor mye gikk du ned? Kvinne, 39 år Anonymkode: 6db74...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har gått på Allévo shaker og grøter, som man får kjøpt på apoteket. Jeg gikk raskt ned, og ganske raskt opp igjen. Jeg hadde håpet at det skulle gi meg en motiverende oppstart til livsstilsendring, men i mitt tilfelle ble ikke resultatet slik. Anonymkode: 772f5...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Quick fix fungerer sjeldent, det er livsstilsendring som gjelder hvis du er ute etter varig resultat. Anonymkode: 9fafd...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Funker ikke over tid. Måltidserstattere er ultraprosessert «mat» som kroppen ikke har godt av. Spis heller ekte mat som gjør deg god og mett. Proteiner, sunt fett, rikelig med grønnsaker og litt fiberrike karbohydrater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Ja, og jeg gikk fort ned noen kilo, men de kom også fort tilbake. Prøvd flere typer. Men en ting er bra med disse, og det er å bruke dem kanskje en ukes tid før man legger om kostholdet sitt. En slags kickstart som motiverer til å følge en ordentlig plan. I en slik sammenheng er de nyttige (for meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Lær deg heller å lage og like bra mat! Mat som du kan spis resten av livet. Finnes masse kokebøker med sunn mat. Livsstilsendring, ikke slankekur med ultraprossesert skit. Anonymkode: ba2b2...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lær deg heller å lage og like bra mat! Mat som du kan spis resten av livet. Finnes masse kokebøker med sunn mat. Livsstilsendring, ikke slankekur med ultraprossesert skit. Anonymkode: ba2b2...525 Hun spør om noen har gått ned i vekt med måltidserstattere og hvor mye de gikk ned. Kan ikke se at du svarer på noen av de spørsmålene, så hvorfor skriver du? For å øse ut din kunnskap, som TS ikke har? Anonymkode: 760d1...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Regn ut hvor mange kalorier det er i en stk måltidserstatter. Så regner du ut samme mengde kalorier i rå grønnsaker og kokt egg. Jeg vet hva jeg hadde blitt mettest av og hva som er sunnest hvertfall. Og billigst. Anonymkode: 8d9d4...934 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summera Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Jeg kjenner at en rask vektnedgang faktisk kan være tingen da jeg har ganske mange kilo å ta av. Det er og har vært demotiverende å tenke at jeg har så mye å ta av og at jeg skal gå ned i vekt på rett måte som da igjen tar lengre tid. Jeg har kjøpt inn nutrilett shakes. Ca 3 om dagen pluss 1 vanlig måltid. Også lørdag kan jeg kose meg med vanlig mat og litt snacks. Vi burde starte en tråd for oss som vil gå ned på denne måten kanskje?? Hadde vært veldig motiverende for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Jeg opplevde å gå raskt ned i vekt. Har gått opp i vekt etterpå, men det kan ikke bare skyldes disse måltidserstatterne. Jeg går opp i vekt etter tradisjonell slanking og, fordi viljestyrken eller disiplinen ikke er på topp😅 Husker dessverre ikke hvor mye jeg gikk ned i vekt TS! Jeg tar fortsatt shakene av og til som et mellommåltid. Dessuten er det greit å vite at jeg har de der i tilfelle jeg må litt fort ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå