AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kom deg til Norge!!!! Anonymkode: 5ce53...b71 Er i Norge 😊er hjemme hos meg selv Anonymkode: a48ec...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): når gjorde du det slutt? Anonymkode: 9f566...93a 4 uker siden Anonymkode: a48ec...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 20.59): Takk for mange fine og støttende kommentarer😊det er bare så jævlig at spillet fortsetter etter man har endt alt Anonymkode: a48ec...7ee Er han norsk eller utenlansk? Høres ut som en fyr jeg også datet 😂 Anonymkode: 18cbe...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar Betyr ingenting om det er spill eller ei, for han kommer fortsatt til å ha narsissistiske trekk og behandle deg dårlig. Han har ikke gått gjennom en personlighetstransformasjon selv om han gråter og klager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #25 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har blokkert nå 😊det var så lenge stille så tenkte de var ingen problem Anonymkode: a48ec...7ee Ja ingen grunn til å si en siste gang at du ikke vil mer, bare blokking og aldri ha kontakt med fyren som funker! Du er flink! 😃 Anonymkode: d4e42...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #26 Del Skrevet 15. januar Jeg er på dag 2.... Abstinensene begynte ikke ordentlig før i dag. Nå i kveld. Men alt jeg vil er jo egentlig bare å kjefte på ham. Så det kommer jo ingenting godt ut av å ta kontakt heller. Anonymkode: 240aa...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #27 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er på dag 2.... Abstinensene begynte ikke ordentlig før i dag. Nå i kveld. Men alt jeg vil er jo egentlig bare å kjefte på ham. Så det kommer jo ingenting godt ut av å ta kontakt heller. Anonymkode: 240aa...d3f Dette klarer du! Jeg er på dag 9 nå. Synes ikke det har lettet så mye, men prøver å få tankene på andre ting når jeg begynner å tenke på han! Anonymkode: feb19...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #28 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er på dag 2.... Abstinensene begynte ikke ordentlig før i dag. Nå i kveld. Men alt jeg vil er jo egentlig bare å kjefte på ham. Så det kommer jo ingenting godt ut av å ta kontakt heller. Anonymkode: 240aa...d3f Og du har blokkert han overalt ikke sant? Anonymkode: feb19...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #29 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og du har blokkert han overalt ikke sant? Anonymkode: feb19...973 Hjelper jo ikke. Den blokkeringen opphever man jo med en gang man sprekker uansett. Tenker jeg må håndtere at muligheten er der. Før ba jeg han om å blokkere meg i alle kanaler, for den blokkeringen kunne jeg ikke oppheve, men jeg lykkes aldri med å få ham til å gjøre det heller Anonymkode: 240aa...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hjelper jo ikke. Den blokkeringen opphever man jo med en gang man sprekker uansett. Tenker jeg må håndtere at muligheten er der. Før ba jeg han om å blokkere meg i alle kanaler, for den blokkeringen kunne jeg ikke oppheve, men jeg lykkes aldri med å få ham til å gjøre det heller Anonymkode: 240aa...d3f Fordi han er en dust. Uansett, jeg har heller ikke blokkert, men har logga av alt, 14 dager er målet så langt. Etter det så tror jeg faktisk at jeg sletter han fra Snapchat, har han på andre medier også, men der har vi ikke kontakt. Og jeg tror nå at jeg klarer å ikke kontakte han. Klarer jeg å komme meg ut av dette hel ette, skal jeg aldri aldri havne i denne situasjonen igjen Anonymkode: feb19...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #31 Del Skrevet 15. januar ALLE slike menn sier de har tatt kontakt med lege, psykolog og begynt å trene, for å «skjerpe» seg selv. Ikke hør på han, tomme ord, han vil bare du skal inn i gjen i samme helvete, da har han kontroll og koser seg. Anonymkode: 1dabd...8b6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #32 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ALLE slike menn sier de har tatt kontakt med lege, psykolog og begynt å trene, for å «skjerpe» seg selv. Ikke hør på han, tomme ord, han vil bare du skal inn i gjen i samme helvete, da har han kontroll og koser seg. Anonymkode: 1dabd...8b6 Jeg er på ÅR nr tre…. Jeg har kontroll. Men det tok 2 ÅR! Anonymkode: 1dabd...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #33 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er på ÅR nr tre…. Jeg har kontroll. Men det tok 2 ÅR! Anonymkode: 1dabd...8b6 Kan du fortelle litt hvordan du endelig kom deg ut av det? Anonymkode: feb19...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #34 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 13.53): Jeg har skrevet her inne før for har hatt forhold med en mann som har behandla meg virkelig virkelig dårlig med narsissistiske trekk 🙈 i går tok han kontakt med meg🥲 han grein og grein.sa han hadde hatt panikk anfall i en uke og savna meg så sårt.han hadde nå tatt kontakt med lege og skulle gå til psykolog. han hadde også begynt trene , få stell på huset.fått ro mellom han og ex kona .han nekta fortsatt på at to ulike dating profiler som er blitt funnet på han er andre som har oppretta å han visste ingenting om dette🙈 den ene er Facebook dating app. han sa han var helt nede etter han mista meg🙈 at han hadde ingen feire jul med i år.at han var sykemeldt å klarte ikke jobbe. dette er vel bare et spill 😳fordi jeg er det mest samvittighetsfulle mennesket på jord .aldri hørt han grine før Anonymkode: a48ec...7ee Bra du gjorde det slutt. For en manipulerende drittsekk. Gråt, jeg vil ta livet mitt osv. Typisk manipulerende, selvopptatt rasshøl. Anonymkode: 381fb...666 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #35 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er på dag 2.... Abstinensene begynte ikke ordentlig før i dag. Nå i kveld. Men alt jeg vil er jo egentlig bare å kjefte på ham. Så det kommer jo ingenting godt ut av å ta kontakt heller. Anonymkode: 240aa...d3f Har du klart å holde deg unna han? Anonymkode: feb19...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #36 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kan du fortelle litt hvordan du endelig kom deg ut av det? Anonymkode: feb19...973 Sluttet helt med kontakt. Tiden til hjelp. Snakket med god venninne nesten hver dag. Anonymkode: 1dabd...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #37 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har du klart å holde deg unna han? Anonymkode: feb19...973 Har klart helt å holde meg unna han ja.har nå reist hjem til min mor i friuke for å koble helt av å få tankene over på noe annet😊han har også skrevet til henne at vi burde møts nå fordi han har ikke vært seg selv siste årene men det biter jeg ikke på Anonymkode: a48ec...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #38 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 22.45): Jeg er på ÅR nr tre…. Jeg har kontroll. Men det tok 2 ÅR! Anonymkode: 1dabd...8b6 Sååå flink du har vært altså💪🏻bra jobba 💯 Anonymkode: a48ec...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #39 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 22.43): ALLE slike menn sier de har tatt kontakt med lege, psykolog og begynt å trene, for å «skjerpe» seg selv. Ikke hør på han, tomme ord, han vil bare du skal inn i gjen i samme helvete, da har han kontroll og koser seg. Anonymkode: 1dabd...8b6 Ja sant, tenkte meg en gang at dette bare var ny manipulasjon .at nå skulle liksom alt vær fikset på 3 uker.det blir for godt til være sant Anonymkode: a48ec...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. januar #40 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 13.53): Jeg har skrevet her inne før for har hatt forhold med en mann som har behandla meg virkelig virkelig dårlig med narsissistiske trekk 🙈 i går tok han kontakt med meg🥲 han grein og grein.sa han hadde hatt panikk anfall i en uke og savna meg så sårt.han hadde nå tatt kontakt med lege og skulle gå til psykolog. han hadde også begynt trene , få stell på huset.fått ro mellom han og ex kona .han nekta fortsatt på at to ulike dating profiler som er blitt funnet på han er andre som har oppretta å han visste ingenting om dette🙈 den ene er Facebook dating app. han sa han var helt nede etter han mista meg🙈 at han hadde ingen feire jul med i år.at han var sykemeldt å klarte ikke jobbe. dette er vel bare et spill 😳fordi jeg er det mest samvittighetsfulle mennesket på jord .aldri hørt han grine før Anonymkode: a48ec...7ee Spill ja. Og hør litt på hva og hvordan han formulerer seg. Hører bare meg, meg, meg. Du skal liksom ta han tilbake fordi stakkars han som har mista deg og ikke hadde noen å feire jul med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå