AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er blitt litt mer interessert i sengetøy enn tidligere, og har nå kjøpt meg noen sateng sengetøy som jeg elsker. Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett sett til og ser mye reklame for Bosant på nettet. Men jeg vet ikke om disse influencerne er kjøpt og betalt, eller om sengetøyet er så fantastisk som de sier. Noen som har prøvd det? Det koster jo litt, og jeg synes det ser litt glatt ut, litt usikker på om jeg ønsker det. Men gjerne del deres erfaring om hvordan det er. (gjerne sammenlignet med sateng også). Anonymkode: bdc0d...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Det første jeg tenkte på da jeg så trådtittelen "er det ikke dette merket hun der influenserdama reklamerer for?" - og da er det uaktuelt for meg. Jeg fikk opp reklame (på ny) her om dagen for Abate, det kunne jeg tenke meg å prøve. Anonymkode: d5ff8...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evot_i_skogen Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Bosant har jeg aldri testet. Abate har jeg et sett av og er kjempefornøyd med. Litt glatt, men veldig godt å ligge i på sommeren. Holder seg også kjempefint i vask, og størrelsen på dynetrekket er akkurat som annonsert. Men vær obs på at stretch lakenene deres er litt små, så har en tendens til å være litt trange å legge på riktig. Jeg er også veldig fornøyd med sengetøyet fra MYYK. Veldig gode å ligge i, men ikke så glatte siden den jeg har er steinvasket sateng. Supert nå på vinteren når veldig glatt sengetøy kan føltes litt kaldt. Er også fornøyd med Egyptian cotton company som kan kjøpes fra f.eks Høie (mulig jeg husker feil nettside her). Det jeg sliter mest med er å finne laken som er glatte og ikke for små. Mange nettsider oppgir at de skal passe til madrasstykkelsen min (8 cm), men de oppleves alikevel for trange slik at de glipper opp på langsidene. Kovoluttlaken har jeg prøvd og de var enda verre. Tror jeg vil gå over til hele laken av type hotelllaken (uten strecth på sidene). Jeg skal huske Bosant og kanskje teste det neste gang (er over gjennomsnittet glad i sengetøy 😆). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Har et sengesett av bosant. Men må si jeg ble skuffa. Glatt (så dyna sklir lett av), og veldig kaldt både sommer og vinter. Men føles jo litt luksus, men ikke noe som passet meg bra. Anonymkode: 2984d...c66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Håpløst syntes vi. Altfor glatt, så dyna levde sitt eget liv inni der.. Om du ikke har prøvd allerede, kan jeg varmt anbefale Myyk🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå