AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sover baby i vognen INNE i huset? Kan du ikke parkere babyen på verandaen mens du går tur? Anonymkode: b90b8...31e Var mer det at jeg følte det var mer trygt og ha babyen inne akkurat når jeg går tur med hunden, i stede for å ha babyen stående ute. Anonymkode: c7a24...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var mer det at jeg følte det var mer trygt og ha babyen inne akkurat når jeg går tur med hunden, i stede for å ha babyen stående ute. Anonymkode: c7a24...1ec Men du ser jo babyen hele tiden? Vognen er ikke laget for å sove i INNE?? Sett vogna ut og gå deg en tur. Herregud. Anonymkode: b90b8...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Jeg håper virkelig at hunden får mer tur enn det du skriver i HI?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #24 Del Skrevet 15. januar got2go skrev (2 minutter siden): Jeg håper virkelig at hunden får mer tur enn det du skriver i HI?? Ja selvfølgelig! Dette e kun snakk om på dagen mens mannen er på jobb. Han går med henne på morgenen før jobb, etter jobb tar jeg henne på en lang tur dersom baby sover hvis ikke gjør mannen det, på kvelden får hun også en lang tur, da gjerne kombinert med å løpe fritt på en vei vi har innover skogen 🥰 i tillegg får hun litt små lufteturer eller at hun står i hagen dersom hun vil det. Er ikke alltid hun vil på lange turer heller da hun er en golden retriever som ikke liker regn og helst foretrekker å sove 😅 Anonymkode: c7a24...1ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #25 Del Skrevet 15. januar Nei. 500 meter unna hvor du går tur som jeg vil anta kan ta mer en ett par minutter er ikke innafor spør du meg. Mulig jeg er hysterisk, men hadde aldri tilgitt meg selv dersom det oppstod en brann f.eks. Ta på deg brodder og ta med vogna:) Anonymkode: 715ec...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #26 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): forskjell på være i dusjen i samme hus, kontra ca 500 meter hjemmefra Anonymkode: 3bbf6...6c1 Hvordan? Låsen kan skile seg.... Du kan skli i dusjen osv. Anonymkode: f6c7a...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #27 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men du ser jo babyen hele tiden? Vognen er ikke laget for å sove i INNE?? Sett vogna ut og gå deg en tur. Herregud. Anonymkode: b90b8...31e Du bare måtte slenge på "Herregud". Grei type du Anonymkode: f6c7a...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #28 Del Skrevet 15. januar Jeg gikk gikk en kort runde her med babycall med hunden her når mannen ikke var hjemme:) tok 5-10 minutter Anonymkode: 231ab...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #29 Del Skrevet 15. januar Nei. Anonymkode: 6e752...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #30 Del Skrevet 15. januar Hadde ikke følt meg komfortabel med å gjøre dette selv. Er du på punktet lengst mulig unna tar det raskt noen minutter før du klarer være tilbake i huset. Det er for lenge etter min smak. Anonymkode: 0b956...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå